اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

۲۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تفاوت کترینگ و رستوران

  • هم خدمات کترینگ خصوصی و هم رستوران ها غذاهای باکیفیتی را ارائه می کنند که به تازگی توسط سرآشپزهای واجد شرایط تهیه شده است ولی تفاوت این است که خدمات پذیرایی در محل رویداد شما آماده و طبخ می شود و سطح طراوت و کیفیتی را ارائه می دهد که بی نظیر است.
  • رستوران مکانی است که در آن بیرون می روید و در آن غذا می خورید ، از طرف دیگر، کترینگ به سراغ شما می آید و عموماً برای تعداد بیشتری از مردم غذا ، فراهم می کند.

2 نفر می توانند بروند و در یک رستوران غذا بخورند، اما در اکثر موارد یک کترینگ فقط برای 2 نفر پذیرایی نمی کند و به طور کلی حداقل تعداد افراد را دارد.

 

  • یکی دیگر از بزرگترین تفاوت ها در نحوه تهیه غذا است.

در اکثر رستوران ها غذا یک دقیقه آماده می شود، به این معنی که غذا سفارش داده می شود و به آشپزخانه منتقل می شود که آن را به طور هماهنگ  آماده می کند. در حالی که بیشتر اقلام قبل از زمان آماده شده بودند، پروتئین ها پخته می شوند یا حداقل طبق سفارش تمام می شوند، دورچین غذا ها آماده یا گرم می شوند، سس ها آماده می شوند و وقتی همه با هم جمع می شوند، محتویات ظرف کنار هم قرار می گیرد و ارائه می شود.

 در اکثر رویدادهای کترینگ ، غذا به طور کامل پخته می شود و در محل به سادگی مونتاژ می شود. در بسیاری از هتل ها غذا در بشقاب ها در جعبه داغ قرار دارد و غذا قبل از رفتن به میز به سادگی سرو می شود.

سرویس‌های کنار میز تغییر می‌کند و همچنین فرصت‌های کمتری برای تعامل بین سرورها و مهمانان وجود دارد، زیرا بسیاری از جزئیاتی که معمولاً در یک رستوران پوشش داده می‌شوند رعایت شده است. نوشیدنی اولیه، انتخاب اقلام و غیره اغلب زودتر از موعد انجام می شود، بنابراین پیشخدمت بیشتر وظیفه تحویل اقلام را در مقابل سرور رستوران با چرخه خدمات چند مرحله ای انجام می دهد که به هدایت مهمان در مسیر کمک می کند. 

 

 

 رستوران کترینگ

کترینگ کسب و کار ارائه خدمات غذایی در یک سایت دورافتاده یا مکانی مانند دفتر، کلیسا، پارک، محل فیلمبرداری یا استودیو، یک سایت سرگرمی، یا محل برگزاری رویداد است. تخصص در احساس خاص آنها چیزی است که یک شرکت را استثنایی می کند. شرکت های کترینگ در یک چیز کترینگ تخصص دارند. با این حال، در اینجا دلایل خوبی برای سفارش دادن به یک شرکت معتبر پذیرایی به جای صرف یک رستوران معمولی وجود دارد.

 

  • همیشه غذای شما را طبق سفارش درست می کنند
  • می تواند نگرانی های مربوط به رژیم غذایی را برطرف کند 
  • بهتر می تواند در انتخاب مواد غذایی و مقدار آن توصیه کند
  • مواد غذایی را به شیوه ای مناسب و ایمن حمل می کند
  • غذای شما را مطابق با انتظارات سطح خدمات شما تنظیم می کند
  • همه چیز و هر چیزی که برای سرو و لذت بردن از غذا از مهمانان لازم است را به همراه خواهد داشت
  • می تواند انواع مختلفی از خدمات را ارائه دهد. از رها کردن اولیه تا راه اندازی برای امور مفصل
  • دارای کارکنانی برای مدیریت هر نوع رویداد می باشند.. 

 

کترینگ شرکت ها و سازمان ها 

سرویس به سبک رستوران به معنای شخصی است که شخصاً به نیازهای شما رسیدگی می کند و در هنگام پذیرایی معمولاً به این معنی است که غذا آورده و تنظیم می شود و معمولاً بیشتر به سبک بوفه است. به طور معمول در یک عملکرد catered

هیچ کس آنجا نیست که لیوان شما را پر کند یا بدود تا چیز دیگری برای شما بیاورد !

و بطور کلی

کترینگ به رویدادهایی گفته می شود که از قبل برنامه ریزی شده اند. منو، غذاهای سرو شده، سبک خدمات و غیره. به طور کلی، در رستوران ها، انتخاب غذا از قبل برنامه ریزی نشده است. مهمان غذای خود را از یک منو انتخاب می کند و سپس سفارش می دهد.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

رستوران سنتی با قلیون

رستوران سنتی با قلیون:

رستوران سنتی به رستوران هایی گفته می شود که نشان دهنده ی فرهنگ قدیمی و سنت آن موقعیت مکانی مشخص باشد.پس راه اندازی یک رستوران سنتی بر اساس معماری و فرهنگ هر منطقه متغیر است مثل ایرانی ،چینی،عربی،مراکشی و...

از رستوران های سنتی چه انتظاری باید داشته باشیم؟

بسیاری از رستوران ها امروزه خود را به عنوان دارای یک سنت طولانی مدت و یک تاریخ گسترده  قدیمی معرفی می کنند. اما وقتی از یک رستوران به اصطلاح سنتی دیدن می کنم چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

 مردم وقتی به غذای سنتی فکر می کنند، رستورانی را تصور می کنند که برای چندین نسل در دست یک خانواده بوده یا از طراحی قدیمی الهام گرفته است. برای بسیاری از رستوران ها، این درست است که نمایانگر فرهنگ و سنت قدیمی باشد علاوه بر آن کیفیت آن رستوران ها هم می تواند از اهمیت بسیار بالایی در منو خود باشد بسیاری سعی می کنند مهمانان را با تلاش برای ظاهر سنتی خود مجذوب کنند. اما این تنها شرط یک رستوران سنتی عالی نیست.این کاملا قانونی است که تعریف از یک رستوران سنتی و یا سفره خانه سنتی از مکان و کیفیت منویی عالی و متنوع برخوردار باشد.

مطمئن‌ترین و ثابت‌ ترین رستوران‌های نمادین  سنتی جهان که غذاهای محلی سرو می‌کنند، با دستور العمل‌ های میراثی که برای نسل‌ها قدیمی و اثبات شده است استفاده می کنند.

Traditional restaurant with hookah

 

سفره خانه سنتی و کترینگ باران ، آماده ی ارائه سفارشات مجالس ،مناسبت ها ، جشن ها و خدمات دهی به ارگان های دولتی و خصوصی می باشد.

برای اطلاع از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

تماس با ما 

تعریف سنت

اما «سنت» چیست؟ طبق تعریف جهانی یعنی  «انتقال کل دانش، توانایی‌ها و همچنین آداب و رسوم و عملکرد یک فرهنگ یا گروه» است. این را می توان به راحتی به این نوع رستوران ها منتقل کرد. دانش و توانایی ها را می توان دستور العمل های خاص یا روش های آماده سازی که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است درک کرد. خود رستوران نیز می‌تواند بخشی از سنت باشد، اگر در چندین نسل منتقل شود.

رستوران های  سنتی ایران و یا به اصطلاح  معروف به سفره خانه ها از جمله فضاهایی هست که خواهان افراد  بسیار زیادی است. با وجود صندلی و میز های مدرن حال حاضر، عده زیادی از افراد همچنان ترجیح می دهند که روی تخت های قدیمی بنشینند و به پشتی های سنتی تکیه بدهند و گارسون هایی با لباس هایی از جنس ترمه های زیبا و مدل مشابه ی لباس های قدیمی  قاجاری از آنها پذیرایی کنند و حال و هوای ایران  قدیم برایشان تداعی شود.

. سفره خانه ها یا رستوران های سنتی  جاهایی هستند که معماری و طراحی داخلی آنها کاملا شبیه به کار های سنتی است. تخت ها و گلیم ها و پشتی های رنگارنگ، سماور  های قدیمی و یا ذغالی و قلیان های متنوع، حوض های آبی با گلدان های رنگی و جوی آب تمیز و درختچه های سبز موارد مورد استفاده در طراحی های سنتی مکان ها از جمله رستوران های سنتی و سفره خانه های سنتی می باشد.

ارائه چای و قلیان هم به همراه غذا و نوشیدنی و یا به تنهایی در بعضی رستوران های سنتی رواج  زیادی دارد که بر جذابیت آنها افزوده است؛ تا آنجایی که  افراد زیادی از مشتریان فقط  برای صرف چای و قلیان به رستوران و یا سفره خانه سنتی مراجعه می کنند بدون آنکه تقاضای برای دریافت  منوی غذا داشته باشند.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

رستوران شیک در تهران

رستوران شیک در تهران

شیک بودن یک صفت اکتسابی است و بصورت ذاتی در چیزی وجود ندارد.
با نگاهی دقیق در محیط اطراف و کسب آگاهی میتوان آن را به وجود آورد.
این ویژگی مثبت را میتوان در انسان ها ، پوشش افراد و حتی چیدمان و دکوراسیون یک مکان از جمله رستوران مشاهده کرد.



از فاکتورهایی که موجب میشود یک رستوران را شیک نامید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:



دکوراسیون و چیدمانی منظم ، مرتب و رعایت هارمونی رنگ ها در محیط رستوران که تاثییر مثبتی در شادی و افزایش اشتهای مشتری خواهد داشت !
دارا بودن سالن خصوصی و مجزا از سالن عمومی برای برگزاری مهمانی های خاص
سرویس دهی منظم و رفتار محترمانه پرسنل
کیفیت بالای غذا و دارا بودن منوی کامل غذایی

رستوران و سفره خانه سنتی باران یکی از بهترین و شیک ترین رستوران های تهران می باشد که دارای 5 سال سابقه درخشان و کادری مجرب می باشد.

این رستوران دارای 3 بخش مجزا

1- کترینگ (طبقه همکف )
2- رستوران ( طبقه اول )
3- کافه سنتی (طبقه دوم )
می باشد.



برای رزرو میتوانید داخل سایت ثبت نام کرده و نیز از تخفیفات ویژه باشگاه مشتریان رستوران باران بهره مند شوید.
 

تماس با مدیریت
 

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

اقامت قبرس شمالی

انواع اقامت در قبرس شمالی 2021

قبرس نیز مانند کشورهای دیگر برای مهاجران دارای انواع اقامت است. در این مقاله انواع اقامت و وروش های دریافت اقامت دائم در قبرس شمالی را برای شما عنوان و بررسی خواهیم کرد.شاید برای شما پیش آمده باشد از خود بپرسید: راه های اخذ اقامت قبرس شمالی چیست؟ قوانین مهاجرت و دریافت اقامت قبرس شالب چگونه است؟ چگونه از طربق سرمایه گذاری اقامت دریافت کنیم؟ اگر شما نیز سوالاتی از این قبیل در ذهن دارید با ما در این مقاله همراه باشید.

شاید در ابتدا بهتر است بدانیم که قبرس کجاست؟

قبرس سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه می‌باشد که به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. این جزیره و به کشورهای ترکیه، سوریه و لبنان، فلسطین، مصر و یونان نزدیک می‌باشد. به همین جهت میتوان گفت این جزیره میان اروپا،خاورمیانه و آفریقا قرار دارد.پایتخت این کشور شهر نیکوزیا است. در بخش شمالی به دلیل سلطه‌ی کشور ترکیه اکثر مردمی که در قبرس شمالی زندگی می‌کنند ترک زبان هستندو به جهت وابستگی به کشور ترکیه دین اسلام دارند.اما بیشتر مردم دانش زبان انگلیسی نیز دارند. واحد پول قبرس شمالی لیر ترکیه بوده هرچند مبادلات اموال منقول و غیر منقول بر اساس پوند انگلستان که پول دوم این کشور هست، میباشد. به علاوه قوانین رانندگی و قوانین حقوقی نیز طبق قوانین انگلستان است.

 

برای دریافت اقامت در قبرس شمالی روش های مختلفی وجود دارد:

 

1. اقامت ازطریق خرید ملک

یکی از آسان ترین و سریع ترین راه ها برای دریافت اقامت در قبرس شمالی خرید ملک،خرید آپارتمان، خرید ویلا و خرید زمین است.شما با خرید ملک در قبرس شمالی میتوانید برای خود و تمام اعضای خانواده اقامت قبرس شمالی را دریافت کنید. با توجه به اینکه قیمت ملک در قبرس شمالی بسیار مقرون به صرفه است و شرایط های خرید اقساطی ویا وام بانکی برای خرید ملک وجود دارد و از آنجایی که خرید ملک در قبرس شمالی خود سرمایه گذاری بدون ریسکی محسوب میشود و املاک سالیانه 5 تا 15 درصد افزایش نرخ دارند، این روش برای دریافت اقامت روشی بسیار موفق و در عین حال پرسود محسوب میشود. این روش گرفتن اقامت به 21 روز کاری زمان نیاز دارد. ومدارک مورد نیاز برای دریافت این نوع اقامت شامل پاسپورت،عکس پرسنلی،مدارک وآزمایشات پزشکی ،مدارک و قرادداد ثبت شده ی ملک و یا شند ملک، نامه ی شهرداری( نامه ی مختار)،نامه ی گردش حساب و تمکن بانکی میباشد که به اداره ی پلیس مهاجرت تحویل داده شده و پروسه ی اقامت شما آغاز میشود.لازم به ذکر است شما تنها با پرداخت 30% ارزش ملک خریداری شده میتوانید پروسه ی اقامت خود را شروع کنید. برای دریافت اقامت دائم شما باید 5 سال اقامت خود را سالیانه تمدید وسپس اقدام به دریافت کارت سفید و اقامت دائم کنید.

 

شما میتوانید در زمینه ی خرید املاک، آپارتمان، ویلا، زمین وسرمایه گذاری و دریافت اقامت قبرس شمالی ازطریق خرید ملک ،با  مشاورین متخصص خانه ی بدون مرز در تماس باشید و برای هرگونه مشاوره از تیم ما کمک و راهنمایی دریافت کنید.

 

تماس با مشاورین متخصص ما و دریافت مشاوره رایگان 

 

 

هدیه ما به شما جلسه ی رایگان مشاوره و برای سفر به قبرس شمالی ، 1 هفته محل اسکان و ترانسفر فرودگاهی رایگان برای بازدید از قبرس  شمالی و پروژه های مختلف در قبرس شمالی و معرفی شرکت های ساختمانی به طور مستقیم و بدون واسطه به شما.

 

انواع اقامت در قبرس شمالی 2021 |قبرس |اقامت در قبرس از طریق خرید ملک |اقامت در قبرس از طریق تحصیل |اقامت در قبرسر از طریق کار و شغل

 

2. اقامت از طریق تحصیل در دانشگاه ها و مدارس اینترنشنال و معتبر

یکی دیگر از راه های دریافت اقامت قبرس شمالی، تحصیل در دانشگاه های معتبر و مدارس است. قبرس شمالی دارای دانشگاه های معتبر با رنکینگ بالای جهانی میباشد. از جمله این دانشگاه ها دانشگاه مدیترانه ی شرقی EMU، دانشگاه بین المللی قبرس CIU، دانشگاه آمریکایی گیرنه GIRNE AMERICAN UNIVERSITY  و دانشگاه خاور نزدیکNEU  میباشند که همگی دارای رتبه ی بالای جهانی و تائیدیه وزارت علوم ایران بوده  و در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد،دکتری و فوق دکتری در تمامی رشته ها و با محیط اینترنشنال سالانه تعداد زیادی دانشجو از کشور های مختلف جذب میکنند. همچنین مدارس دولتی و اینترنشنال در قبرس شمالی مورد تایید کشور های اروپایی و آمریکایی هستند. دانشجویان ویا دانش آموزان با تحصیل در این دانشگاه ها و مدارس میتوانند برای خود و والدین خود اقامت دریافت کنند. برای این کار نیاز به پاسپورت ،مدارس تحصیلی و ثبت نام دانشگاه ها، آزمایشات پزشکی و حساب بانکی دارید.

 

برای دریافت پذیرش تحصیلی  رایگان در کلیه مقاطع و رشته ها با مشاورین متخصص تحصیلی خانه بدون مرز در ارتباط باشید  هدیه ما به شما جلسه ی مشاوره و پذیرش تحصیلی تضمینی و رایگان  و برقراری تماس برای شما به طور مستقیم با اساتید دانشگاه ها برای دریافت تمامی اطلاعات لازم شما.

 

انواع اقامت در قبرس شمالی 2021 |قبرس |اقامت در قبرس از طریق خرید ملک |اقامت در قبرس از طریق تحصیل |اقامت در قبرسر از طریق کار و شغل

 

 3. اقامت از طریق کار وشغل

دریافت اقامت و اجازه ی کار در قبرس شمالی نیز جزو یکی دیگر از روش های اقامت مطمئن در قبرس شمالی است. در این روش شما باید با ارسال رزومه خود به شرکت های مختلف، شغلی دریافت کرده و شرکت مربوطه پروسه ی اقامت و اجازه ی کار شما را انجام میدهد وشما با ارائه ی مدارک لازم ، پاسپورت و آزمایشات پزشکی میتوانید اقامت دریافت کنید.این روش دریافت اقامت با توجه به  پیداکردن شغل کمی سخت تر از سایر روش ها است اما از آنجایی که شما دارای حقوق و مزایا و بیمه سالیانه هستید، جزو یکی از راه های مطمئن برای مهاجرت به شمار می آید. برای دریافت اقامت دائم شما باید 5 سال اقامت خود را سالیانه تمدید وسپس اقدام به دریافت کارت سفید و اقامت دائم کنید.

انواع اقامت در قبرس شمالی 2021 |قبرس |اقامت در قبرس از طریق خرید ملک |اقامت در قبرس از طریق تحصیل |اقامت در قبرسر از طریق کار و شغل

 

 4. اقامت از طریق سرمایه گذاری و یا راه اندازی کار

ازدیگر روش های اخذ اقامت سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی و ثبت شرکت و برند و راه اندازی یک بیزینس می باشد. از آنجایی که قبرس شمالی کشوری در حال توسعه هست و پتانسیل چشمگیری برای مشاغل مختلف دارد این روش نیز علاوه بر درآمد زایی خوب جزو روش های ایمن برای مهاجرت به حساب می آید. در این روش سرمایه گذار باید دارای یک طرح بیزینسی باشد که آن را به دولت قبرس ارائه دهد و با انجام روند اداری مربوطه میتواند شرکت ثبت کرده و بیزینس مربوطه را راه اندازی کند.  اگر شرکت ثبت شده شما سالانه بیمه و مالیات خود را در این کشور پرداخت کند می توانند اقامت خود را تمدید نموده و پس از 5 سال اقدام به دریافت  اقامت دائم قبرس شمالی کنید.

 

انواع اقامت در قبرس شمالی 2021 |قبرس |اقامت در قبرس از طریق خرید ملک |اقامت در قبرس از طریق تحصیل |اقامت در قبرسر از طریق کار و شغل

 

مشاورین متخصص ما شما را برای راه اندازی بیزینس و ثبت شرکت خود در قبرس شمالی راهنمایی و همراهی میکنند.

 

 5. اقامت از طریق ازدواج و یا تولد فرزند

در قبرس شمالی دریافت اقامت وتابعیت قبرس از طریق ازدواج به این صورت است که اگر فرد با زن یا مردی که تابعیت قبرس شمالی را داشته باشد ازدواج واقعی و غیر سوری می کند و اقامت دریافت میکند بعد از گذشت 2 سال می‌تواند به تبع همسر خود تابعیت کشور قبرس شمالی را اخذ نماید. همچنین برای اقامت از طریق تولد فرزند در قبرس شمالی در صورتی که فرزند خارج از خاک قبرس متولد شود اگر پدر و مادر هردو قبرسی باشند فرزند تابعیت قبرس شمالی را دریافت میکند. اما در صورتی که فرزند داخل خاک قبرس شمالی متولد شود حتما یکی از والدین وی باید تابعیت قبرس را داشته باشند و یا مطابق با اصول متقابل بین کشورهای مربوطه فرزند می‌تواند تابعیت قبرس شمالی را دریافت کند.

                                 

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

سرمایه گذاری در قبرس

9 دلیل برای سفر و سرمایه گذاری در قبرس شمالی

 

چکیده :

قبرس شمالی جزیره ای که سراسر تاریخ است. جزیره قبرس یکی از جادویی ترین مکان های دنیاست و قبرس شمالی بخشی از این جزیره پر رمز و راز است که عطر و بوی مدیترانه در آن موج می زند. با سفر به بهشتی ترین بخش مدیترانه بناهای تاریخی با بیش از ۱۰ هزار سال پیشینه، میراث فرهنگی برجسته و گنجینه های باشکوه انتظارتان را می کشد. در ادامه با مشاورین بدون مرز همراه باشید تا از دلایل سفر و سرمایه گذاری در قبرس شمالی بگوییم .

بناهای تاریخی

اینجا قبرس شمالی است جایی پر از بناهای عصر حجری که تمدن در آن متولد شده است. جزیره قبرس، سومین جزیره بزرگ مدیترانه در شرق دریای مدیترانه در فاصله ۶۴ کیلومتری سواحل ترکیه قرار دارد و پادشاهان باستانی اش تداعی گر شکوه دوره رومی بودند. به خاطر موقعیت خاصش که در محل رفت و آمد سه کشور مهم قرار دارد در طول قرن ها تمدن های زیادی را به خود دیده است. قبرس شمالی پر از نشانه هایی از میراث فرهنگی و تاریخی است که به ۱۰ هزار سال قبل برمی گردند. فکر می کنید انسان ها از چه زمانی به این جزیره آمدند؟ نشانه هایی پیدا شده که نشان می دهد حدود ۸ هزار سال قبل از میلاد اولین انسان ها پا به خاک این جزیره گذاشتند

آب و هوای خوب

قبرس شمالی یکی از سالم ترین آب و هواها را دارد. در این منطقه تقریبا خبری از بادهای سرد، برف و یخبندان نیست. بارش، معمولا به شکل بارندگی است اما گاهگاهی هم که در رشته کوه های گیرنه برف می آید هنوز به زمین نرسیده آب می شوند! سردترین ماه سال ژانویه (دی) است و متوسط دمای هوا در این ماه به ۱۰ درجه ساتی گراد می رسد. گرم ترین ماه سال جولای (تیر) است و متوسط دمای سال در این ماه هم حدود ۴۰ درجه سانتی گراد است. متوسط دمای سالانه قبرس حدود ۱۵ درجه سانتی گراد است

دریا، آفتاب، سواحل شنی

زیبایی های طبیعی قبرس شمالی بیشتر از همه در سواحل آن خلاصه شده است. همین که پا به این سواحل می گذارید دریای زلال و شن و ماسه های طلایی حسابی ذوق زده تان می کنند. مدتی از زندگی خسته کننده و روزمره فاصله بگیرید و آرام ترین خلیج های دنیا را در قبرس کشف کنید. در حالی که خورشید سوزان به قبرس شمالی لبخند می زند تن به آب بزنید و با آب های زلال مدیترانه خنک شوید. حتی اگر ویتامین دی بدنتان کم است می توانید روی آفتاب این جزیره برای بالا بردن ذخایر ویتامین دی بدنتان حساب کنید! همین که صبح می شود فعالیت های اکوتوریستی درهای خودشان را به روی شما باز می کنند تا وارد دنیای جدیدی شوید. در هنگام ظهر با خوب نیمروز انرژی دوباره ای بگیرید و خودتان را برای شبی طولانی و لذت بخش آماده کنید. در هنگام شب همراه با نسیم خنک و ملایم دریا شام اصیل قبرسی به همراه یک لیوان لیموناد بخورید

غذاهای خوشمزه

غذاهای قبرس شمالی تمامی ندارد! در اینجا سر میز شام مزه ها و شیرینی هایی را می بینید که فقط مخصوص قبرس هستند. پا به هررستورانی که بگذارید با غذاهای لذیذ به همراه شیرینی های خوشمزه محلی از شما پذیرایی می کنند البته که در آن ها غذاهای بین المللی هم پیدا می شود. یکی از غذاهای خوشمزه و منحصربفرد قبرس «پفتالی کباب» است که در آن گوشت به شکل توپ های گرد در می آید. این جزیره پنیر معروف و خوشمزه ای دارد که پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید

تفریحات هیجان انگیز

قبرس شمالی از مکان های خوب دنیا برای غواصی است چون این جزیره یکی از طولانی ترین فصل های غواصی دنیا را دارد. در این غواصی، هیجانی منحصربفرد را تجربه می کنید و چشمتان به جاذبه ای تاریخی در کف دریا روشن می شود: یکی از قدیمی ترین کشتی شکسته های دنیا! دریای عمیق و آبی قبرس جان می دهد برای کسانی که دوست دارند دنیای زیر آب را تماشا کنند. فکر می کنید غواصی تنها تفریح این جزیره است؟ سخت در اشتباهید! کوهنوردی، پاراگلایدینگ، کارتینگ، پینت بال و گلف از دیگر تفریحات پرطرفدار اینجاست. گلف از ورزش هایی است که روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند و همه این ها به خاطر آب و هوای عالی قبرس است! چون می توانید در قبرس در تمام مدت سال گلف بازی کنید و از تماشای دریای مدیترانه و کوه ها لذت ببرید

طبیعتی متنوع

طبیعت نسبتا دست نخورده و بکر قبرس شمالی، تنوع زیستی قابل توجهی را در خود جای داده است. حدود ۱۹۰۰ گونه گیاهی در جزیره وجود دارد که ۱۹ تای آن ها بومی و مخصوص قبرس شمالی هستند. فکر می کنید این تنوع فقط برای نواحی خارج شهر است؟ نه! حتی در مناطق شهری هم تنوع زیادی وجود دارد. مطالعاتی  که روی کرانه رودخانه Pedieos در حوالی شهر نیکوزیا، پایتخت قبرس انجام شده خبر از ۷۵۰ گونه گیاهی مختلف می دهند که ۳۰ تای آن ها ارکیده هایی هستند که فقط بومی قبرس اند. یکی از گونه های ارزشمند، لاله  medoþ است که فقط در روستای Tepebaþý پیدا می شود و حتی در سال جشنواره هایی هم برای این گل برگزار می شود

حیات وحش متنوع

در شبه جزیره «کارپاس» پارک ملی ای هست که در آن حدود ۱۰۰۰ الاغ وحشی قبرسی وجود دارند. این الاغ ها که تحت حمایت دولت قبرس هستند آزادانه در این پارک ۳۰۰ کیلومتر مربعی زندگی می کنند. این شبه جزیره، حیات وحش متنوع و جنگل های نسبتا بزرگی دارد و این الاغ ها از معروف ترین حیوانات آن هستند. در سواحل قبرس شمالی صدها لاک پشت دریایی و لاک پشت های سبز رنگ تخم گذاری می کنند و همه این تخم ها در اواخر تابستان سر از تخم بیرون می آورند

جایی مناسب برای تحصیل

برای تحصیل به دنبال جایی مناسب و دانشگاهی خوب می گردید؟ قبرس شمالی ۸ دانشگاه بین المللی و بیش از ۴۰ هزار دانشجو دارد که از نقاط مختلف دنیا به این منطقه آمده اند. «دانشگاه مدیترانه شرقی» و «دانشگاه خاور نزدیک» دو دانشگاه مهم و معروف قبرس شمالی اند که خیلی ها به شوق تحصیل در این دو دانشگاه به این جزیره می روند

سرمایه گذاری در قبرس شمالی و استانداردهای سرمایه گذاری

یکی از مهم ترین نکاتی که سرمایه گذار قبل از سرمایه گذاری در قبرس شمالی باید بدان توجه داشته باشد امنیت سرمایه گذاری در این کشور است. قبرس در سال های اخیر از لحاظ اقتصادی رشد چشمگیری داشته است. همینطور اشتغال در بسیاری از بخش های اقتصادی قبرس شمالی رشد خوبی داشته، نرخ بیکاری کاهش چشمگیری به نسبت سال های قبل داشته است. با افزایش سرمایه گذاری خارجی که معمولا سرمایه گذاران غیر اروپایی هستند در بخش املاک، سطح فعالیت های اقتصادی در این زمینه رشد بالایی داشته است. این افزایش تقاضا با فعال شدن بخش های خصوصی در ساخت و ساز منجر به رونق بازار املاک در قبرس بوده است.

یکی از مهم ترین استانداردها که در زمان سرمایه گذاری باید مورد توجه قرار گیرد، فساد در سیستم قضایی آن کشور می باشد. دوری از فساد می تواند این اطمینان را ایجاد کند که قضاوت ناعادلانه ای صورت نگیرد که منجر به از دست دادن سرمایه شود.

دولت قبرس شمالی در سال های اخیر در جهت مبارزه با فساد تلاش هایی را انجام داده است که یکی از آن ها اصلاحیه قانون کیفری این کشور در سال 2012 می باشد. این قانون کنوانسیون حقوق کیفری فساد نامیده می شود. میزان فساد در کشور قبرس شمالی شمالی در سال های اخیر در نمودار زیر بررسی شده است. عدد 100 نشان دهنده عدم وجود فساد در یک کشور می باشد.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

اطلاعات لازم برای خرید ملک در قبرس شمالی 

یکی از مهم ترین موارد که باید برای مهاجرت و سرمایه گذاری به آن توجه کرد این است که در اولین قدم با تمامی جوانب این امر آشنا شویم.به این منظور، در این مقاله سعی داریم شما را با قبرس شمالی، مزایا و معایب سرمایه گذاری  و مهاجرت از طریق خرید ملک در قبرس شمالی، وضعیت بازارهای موجود برای خرید ملک در قبرس شمالی و تمامی نکاتی که شما برای انجام پروسه ی مهاجرت از طریق خرید ملک در قبرس شمالی باید به آن توجه داشته باشید آشنا کنیم پس با گروه مشاورین بدون مرز همراه باشید.

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس سومین جزیره ی بزرگ در دریای زیبای مدیترانه می باشد قبرس جزیره ای چند فرهنگی که همانند پلی میان شرق وغرب آسیا و اروپا میباشد.  این کشور شامل دو بخش شمالی و جنوبی میباشد که جمعیت بخش شمالی را افراد قبرسی تحصیل کرده و مهاجران بسیاری تشکیل داده اند. زبان محلی قبرس شمالی ترکی استانبولی است اگر چه بیشتر مردم قبرس شمالی به زبان انگلیسی تسلط دارند. به علاوه از آنجایی که قبرس شمالی در گذشته مدت زیادی مستعمره انگلستان بوده، بیشتر بومیان قبرس شمالی در انگلستان تحصیل کرده اند. همچنین بیشتر قوانین از جمله قوانین حقوقی و قوانین رانندگی نیز مطابق قوانین انگلستان میباشد و پول مبادلاتی برای خرید و فروش اموال منقول و غیر منقول پوند انگلستان است. این در حالی است که هزینه ی زندگی و مخارج روزانه با لیر ترکیه (TL  ) صورت میگیرد.مردم این منطقه بسیار خونگرم و صمیمی هستند و فرهنگ کلی این کشور به فرهنگ ایرانی شباهت زیادی دارد. جالب است بدانید قبرس در زمان های قدیم در دوران هخامنشیان تحت تصرف ایران نیز بوده است. دین اصلی این کشور اسلام است اما مردم مختلف از سراسر دنیا با داشتن ادیان مختلف در کنار هم زندگی میکنند.

چرا در قبرس شمالی سرمایه گذاری کنیم؟ مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی چیست؟ ویژگی ها و خصوصیت های مثبت این کشور چیست؟

سرمایه گذاری مطمئن: همه ی ما به دنبال مقصدی مناسب برای مهاجرت و سرمایه گذاری مطمئن هستیم.از آنجایی که این کشور در حال رشد و توسعه  میباشد و روند رشد سریع سرمایه کاملا صعودی است. از آنجایی که روزانه تعداد سرمایه گذاران از سراسر دنیا به ویژه کشور های اروپایی مانند آلمان ،سوئد، روسیه، اکراین، قراقستان، انگلیس، ایران و سایر کشور ها  رو به افزایش است ،همچنین از آنجایی که قیمت املاک سالیانه بیت 5 تا 15 درصد افزایش می یابد ، میتوان این کشور را مقصدی مناسب برای سرمایه گذاری دانست.

به علاوه مجله ی آمریکایی FORBES به تازگی قبرس شمالی را در مقام اول و به عنوان بهترین مقصد برای خرید ملک ساحلی  در سال 2021 با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای زندگی مانند امنیت، هزینه ی زندگی و سرمایه گذاری،آب و هوای خوب و سایر عوامل معرفی کرده است.   

 

 

 

سهولت مهاجرت و دریافت اقامت خانوادگی: در این کشور اول از همه یکی از دلایل مهم مهاجرت راحتی و سهولت این امر است. در قبرس شمالی شما با سرمایه گذاری و خرید ملک میتوانید به راحنی برای خود و خانواده ی درجه یک خود اقامت دائم دریافت کنید. وبا داشتن اقامت این کشور به راحتی ویزای کشورهای مختلف را دریافن کرده و به تمام نقاط مختلف دنیا سفر کنید.

 

 

 

 

  • پایین بودن میزان بودجه برای سرمایه گذاری و مقرون به صرفه بودن هزینه زندگی و مالیات بسیار کم: پایین بودن میزان بودجه برای سرمایه گذاری و خرید ملک (حداقل 40.000 پوند) این امکان را برای همه افراد با سطح درآمد های مختلف فراهم میکند که بتوانند ملک خریداری کنند و اقامت قبرس شمالی را دریافت کنند. به علاوه از آنجایی که گروه مشاورین بدون مرز با شرکت های ساختمانی در قبرس شمالی به صورت مستقیم و بدون واسطه همکاری میکند این امکان برای کسانی که به کمک تیم متخصص ما پروسه ی خرید ملک را انجام میدهند فراهم است که از تمامی شرایط های پرداختی شرکت های ساختمانی که شامل  اقساط های بلند مدت و بدون بهره وآفرها و هدیه های ویژه هست نیز بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای بهره مند شوند. نکته ی مهم دیگر اینست که شما با ارز پون انگلستان ملک خریداری کزده و بر اساس همین ارز سود میکنید و این در حالیست که هزینه ها و مخارج زندگی شما به لیر ترکیه است. (در مقالات دیگر ما میتوانید در مورد مخارج زندگی در قبرس شمالی مطالعه کرده و اطلاعات دقیق دراین زمینه کسب نمایید.).همچنین بر خلاف دیگر کشور های اروپایی نرخ مالیات در این کشور بسیار کم بوده و نزدیک به صفر است و شما برای خرید خانه نیز فقط یکبار مالیات پرداخت میکنید ونیار به پرداخت سالیانه نیست.

 

 

 

 

 

شرایط آب و هوایی شگفت انگیز: بسیاری از کشور ها که مقصد مهاجران هستند، آب و هوای نامطبوع و سردی دارند. این در صورتی است که قبرس دارای 300 روز آفتابی میباشد، و1 ماه آب و هوای سرد و 1 ماه تابستان خیلی گرم دارد و بقیه سال آب و هوای مطبوعی دارد


پایین بودن درصد میزان جرایم و امنیت بالا : امنیت قبرس شمالی بسیار بالا و مثال زدنی است و این کشور به عنوان 6 امین کشور امن دنیا شناخته شده است. شما به راحتی در امنیت با آرامش قابل توجه ،احساس آسودگی و با کیفیت بالا در این کشور زندگی می کنید


کشور شاد و مقصد توریستی: بیشتر مردم در این کشور قشر جوان هستند به همین علت زندگی بسیار زنده و در تکاپو است.هتل کازینو های 7 ستاره و بسیار مرغوب سواحل رویایی، تفریحات آبی روزانه و شب های پر جمب و جوش،زنده و شاد وفراهم بودن تمامی امکانات برای توریست ،این جزیره را به مکانی جذاب برای استراحت و گزراندن اوقات خود به دور از دغدغه های زندگی و سختی های روزمره تبدیل کرده .

 

نزدیکی به کشور ایران و امکان رفت و آمد راحت و ارزان: همواره برای ما ایرانیان یکی از نکات مهم دیگر امکان رفت و آمد راحت و ارزان برای خود و خانواده و بستگان است که این نیز از دیگر نکان مهم برای انتخاب مقصد مناسب برای مهاجرت میباشد که در این کشور به جهت نزدیکی به ایران و دریافت وبزای آسان برای بستگان و ارزان بودن سفر این نکته از مزایای مهاجرت به این کشور به حساب می آید.همچنین قبرس دارای پورت ها و درگاه های ارتباطی هوایی و دریایی برای رفت و آمد میباشد.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

خرید ملک در قبرس

یکی از راه های مهاجرت به قبرس و اخذ اقامت در این کشور زیبا خرید ملک می باشد. از آنجایی که قوانین خرید ملک و اخذ اقامت در این کشور آسان است، خرید ملک در این کشور مورد استقبال ایرانیان زیادی قرار گرفته است.در این مقاله قصد داریم تا شما را با چند نکته در زمینه ی خرید ملک،خرید آپارتمان و خرید ویلا آشنا کنیم.

  • کدام شهر ها ملک بخریم؟

به طور کلی قبرس شمالی دارای شهر های کوچک و بزرگ مختلفی است. اما مهم ترین شهرها برای خرید ملک شهر گیرنه، نیکوزیا( لفکوشا)، فاماگوستا(ماگوسا) و اسکله (لانگ بیچ) میباشد. اگرچه فاصله ی تمامی این شهر ها به یکدیگر بسیار نزدیک میباشد.

نیکوزیا ( لفکوشا):

نیکوزیا پایتخت قبرس شمالی و نزدیک به 70.000 نفر جمعیت دارد. این شهر بیشتر پایگاه اداری و تجاری و اکثز دفاتر دولتی،سفارت ها و مراکز خرید در این شهر واقع شده است. این شهر در سال 1974 به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است.این شهر همچنین دارای بناهای تاریخی با سبقه ی طولانی از دوره های مختلف تاریخی مانند موزه مولوی، بازار ها، مسجد سلیمیه و مسافرخانه های قدیمی می باشد.

گیرنه:

گیرنه شهر توریستی قبرس شمالی به حساب می آید. این شهر منظره ی بی نظیری از طیبعت سبز، کوهستان و دریای زیبای مدیترانه را دارد.اگرچه بناهای تاریخی، بندر قدیمی شهر و قلعه های مختلف نیز از دیگر مکان های دیدنی این شهر به شمار میرود. هتل ها،کازینوها،کافه رستوران ها و دیگر تفریحات این شهر را به قطبی شادوتوریستی تبدیل کرده است.اکثر املاک در این شهر املاک ویلایی هستند و بیشتر در دامنه ی کوهستان قراردارند

فاماگوستا (ماگوسا):

فاماگوستا نیز از دیگر شهر های قبرس شمالی است جمعیتی نزدیک به 50.000 نفر داشته که به واسطه ی دانشگاه بزرگ EMU اکثر جمعیت شهر را دانشجویان و خانواده ها و قشر جوان از چندین ملیت مختلف تشکیل داده است. شبهای زنده و مفرح،سواحل شنی،بار،کافه و رستوران ها از مشخصه های این شهر هستند. ار بناهای تاریخی در این شهر میتوان به کلیساها و خرابه های شهر سالامیس، مسجد لالا مصطفی پاشا،کلیسای جامع سنت نیکولاس، برج اوتلوو بناهای قدیمی دیگر اشاره کرد.

اسکله (لانگ بیچ):

شهر اسکله و منطقه لانگ بیچ جزو شهرهای کوچک قبرس شمالی به حساب میاید که درفاصله ی 10 دقیقه ای شهر فاماگوستا قرار دارد. این منطقه بسیار نزدیک به دریا و دارای سواحل شنی زیبایی هست. در سال های اخیر اکثر شرکت های ساختمان سازی و سرمایه گذاران در این منطقه در حال ساختمان سازی های بزرگ هستند،به علاوه، تقاضای بالای خریداران و سرمایه گذاران حوزه املاک و ساختمان و رشد و توسعه ی چشمگیر این منطقه از دیگر مشخصه های این شهر است.

  • شرایط های پرداخت و قیمت ها

نسبت به اینکه شما از املاک آماده به تحویل خرید کنید و یا به صورت پیش فروش از پروژه های در حال ساخت خرید کنید، بیشتر کمپانی ها در قبرس شمالی شرایط های پرداخت اقساطی ارایه میدهند. تیم ما بر اساس میزان بودجه و شرایط شما بهترین انتخاب و شرایط پرداختی را به شما معرفی میکنند و شما را در پروسه ی خرید ملک همراهی میکنند.

به طور کلی املاک در شهر فاماگوستا ارزان تر ازاملاک در گیرنه و اسلکه میباشد. شروع قیمت ها در پروژه های مختلف، متفاوت است. اما حداقل قیمت برای واحد های سوییت استودیو از حداقل 40.000 پوند، واحد های آپارتمان 1خوابه از حداقل 52.000 پوند، واحد های آپارتمان 2خوابه از حداقل 70.000 پوند، واحد های ویلایی از حداقل 110.000 پوند میباشد. اگر چه تمامی این املاک بسته به لوکیشن،دید و فاصله از دریا و نوع و امکانات پروژه قیمت های متفاوتی دارند.

 

  • انواع سند های ملکی

در قبرس شمالی سند های متفاوتی وجود دارد اما سند های قانونی و معتبر سند های ترک Turkish Title  و سند های اکسچنج Exchange Esdeger  هستند.اتباع خارجی در قبرس شمالی کاملا به طور قانونی می توانند سند رسمی دریافت کنند. برای دریافت سند، نیاز به دریافت اجازه سند از اداره اسناد قبرس شمالی،گواهی عدم سوء پیشینه و پرداخت کامل مبلغ خرید ملک و هزینه های دولتی میباشد. بعد از تصویه کامل شما میتوانید سند خود را دریافت کنید.

 

  • مراحل خرید ملک در قبرس شمالی چیست؟

بعد از کمی  تحقیق و بررسی در مورد قبرس شمالی و کسب اطلاعات لازم شما می توانید به این کشور زیبا سفر کرده و پروژه های مختلف را از نزدیک مشاهده کنید.و بعد ازانتخاب ملک مورد نظر اقدام به خرید و انعقاد قرارداد ملک خود با شرکت و کمپانی ساختمانی کرده و سپس قرارداد خود را در اداره اسناد قبرس شمالی ثبت رسمی کنید. لازم به ذکر است شما حتی قبل از دریافت سند و پرداخت کامل میتوانید با به همراه داشتن قرارداد ثبت شده ی رسمی خود اقدام به دریافت اقامت و باز کردن حساب بانکی کنید.

  •  
  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

مرکز خرید دام زنده

در مراکز عرضه دام زنده در تهران سلامت دام زنده مورد تایید دامپزشکی می باشد و بازرسان گوشت نیز  در این مراکز بر بهداشتی و شرعی بودن کشتار و سلامت گوشت نظارت دارند. همچنین در صورتی‌ که دام خریداری شده و کشتار شده در این مراکز سالم نباشد خسارت آن پرداخت خواهد شد.

جهت خرید دام زنده با قیمت مناسب با مرکز دام زنده کوهستان تماس بگیرید.

09123943700 _ 88575414 _ 09195299414 _ 4427335

در مراکز فروش دام زنده ، علاوه بر گوسفند زنده دام های مختلف از جمله : گاو ، بره ، گوساله و … نیز به فروش میرسد.
مرکز دام زنده کوهستان , دام زنده همراه با قصاب با قیمت مناسب عرضه می کند و دام زنده را در محل مورد نظر شما تحویل می دهد. دام های مرکز خرید و فروش دام زنده اگر دارای مهر بهداشت نباشند ممکن است باعث ایجاد انواع بیماری در بین گوسفندان گردندو یا برخی از این مراکز هنگام فروش دام با خوراندن آب نمک به آنها وزن آنها را سنگین می کنند اما مرکز خرید و فروش دام زنده کوهستان در تهران به دور از این ترفند ها به دنبال رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.
گوسفندان و تمام دام های مرکز خرید و فروش دام زنده کوهستان علاوه بر اینکه به نحوه درست و عالی و در مکانی کاملا بهداشتی پرورش می یابند دارای بهترین گوشت می باشند.

جهت سفارش و خرید دام زنده از مرکز خرید دام زنده کوهستان , تماس بگیرید 09123943700

 

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

گوسفند زنده

گوسفند زنده گونه ای از پستانداران اهلی نشخوارکننده  و پرورش یافته برای گوشت ، شیر و پشم می باشد

جهت خرید دام زنده و اطلاع یابی از قیمت دام زنده کافیست با ما تماس حاصل نمایید

تماس با ما 

دام زنده کوهستان یکی از بزرگ ترین مرکز فروش دام زنده با اصالت با نژاد های کردی و افشاری و رومانوف و سنگسر و .... میباشد شما میتوانید به راحتی  دام زنده با وزن دلخواه خود را به صورت آنلاین سفارش دهید

 

گوسفند زنده نسبت به بز قوی تر میباشد و شاخ های آنها که بروری صورتشان قرار دارد متفاوت است گوسفندها معمولاً دم کوتاهی دارند. در تمام گونه های وحشی گوسفند ، پوشش بیرونی به شکل مو در می آید و در زیر آن یک لایه کوتاه از پشم نازک قرار دارد که به صورت پشم گوسفند اهلی تولید شده است. گوسفندان نر را قوچ می گویند که جثه قوی تری دارند.

 

پوشش بیرونی در گوسفندان وحشی و اهلی کمی متفاوت است پوشش بیرونی در تمام گونه های گوسفند زنده وحشی به شکل مو در می آید و در زیر آن لایه کمی از پشم قرار دارد که نازکم میباشد اما در گوسفندان اهلی بدنشان کامل دارای پشم میباشد

منظور از اینکه گوسفند نشخوار کننده است این است که گوسفند ابتدا غذا را قورت میدهد و بعد از ساعتی که در حین استراحت است  دوباره غذای خود را برمیگرداند و به صورت آرام تری نسیت به بار اول غذا را دوباره می جوید و میخورد بنابراین به چهار بخش معده خود اجازه می دهد تا علف ها و سایر علف هایی را که می خورند کاملاً هضم کنند.

این حیوانات گیاهان کوتاه را بیشتر دوست داشته و ترجیح می دهند تا آنها را بیشتر بخورن هرچند که گیاهان بلند ، درشت را نیز مصرف می کنند. آنها نسبت به گاوها گیاهان را به ریشه نزدیکتر می چرند. گوسفندها اساساً حیواناتی ترسو هستند که با گله می چرند اکثرا برای محافظ آنها از چوپان همراه با سگ استفاده می شود گوسفند زنده بعد از یک سال بالغ میشود و اکثر بعد از یک سالو نیم زاد و ولد میکنند . گوسفندان اکثریتشان به صورت تکی می زایند اما کم و بیش نیز در آنها هست که به صورت دو قلو می زایند بره ها تا حدود چهار الی پنج ماهی شیر مادر میخورند و بعد از پنج ماه شروع به چرا میکنند.

 

تقریبا میتوان گفت از تمامی قسمت های گوسفند اهلی استفاده میشود از پوست گرفته تا گوشت و استخوان قابل خوراک و در ساخت لوازم استفاده میشود از پشم گوسفند در تولید لباس و پتو و نخ و ... به کار برده میشود گوشت گوسفند نیز به دلیل پروتئین و ویتامینی که دارد برای بدن انسان ها مفید است.گوسفند در ابتدا که نابالغ است بره گفته میشود اما با بزرگ ترین شدن تبدیل به گوسفند بالغ میشود گوشت گوسفند بالغ گوشت گوسفند نامیده می شود.

 

گوسفند های اهلی دارای اصالت های متفاوتی میباشند ازاین رو از نظر رنگی و وزنی و قد و میزان تولید شیری که دارند با یکدیگر متفاوت میباشد .

گوسفندان از نظری نژادی با یکدیگر متفاوت میباشد گاهی گوسفندی هست که ژن قوی در تولید پشم دارد بنابراین از این گوسفند ها بیشتر برای تولید پشم استفاده میکنند اما گاهی دیده میشود که گوسفند از نظر چاق شدن و گوشتی بودن ژن خوبی دارد بنابراین از این گوسفند ها بیشتر برای تولید گوشت استفاده میشود.

جهت خرید گوسفند زنده و اطلاع یابی از قیمت بروز گوسفند زنده کافیست با ما تماس حاصل نمایید 

 تماس با ما

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

خرید دام زنده

خرید دام زنده و گوسفند زنده با قیمت مناسب و بهداشتی

مرکز خربد و فروش گوسفند زنده و گوساله زنده ،دام زنده کوهستان با سالم ترین دام و با قیمت مناسب در خدمت شما می باشد .

جهت کسب اطلاع از قیمت روز گوسفند زنده و گوساله زنده دام زنده کوهستان تماس بگیرید و فقط با یک تماس دام زنده، گوسفند زنده و گوساله زنده خود را درب منزل به همراه قصاب تحویل بگیرید.

09123943700_88575414_09195299414_44273354

نکاتی در مورد خرید دام زنده:

گوشت گوسفند یکی از منابع بسیار مهم مواد مغذی مورد نیاز بدن محسوب می شود و میزان زیادی پروتئین و انواع ویتامین در آن وجود دارد که می توانند به سلامتی بدن انسان کمک بسزایی کنند. اما همان طور که گوشت های گوسفندی می توانند به سلامت انسان کمک کنند، می توانند سلامت او را هم به خطر بیندازند. برخی از گوسفندان و دام های زنده در پرورشگاه های غیر مجاز دام و نیز در روستا ها و دیگر اماکنی که چهارچوب های بهداشتی رعایت نمی شود، به برخی ویروس ها و بیماری های ویروسی مبتلا می شوند. در این صورت پرورش دهندگان برای جلوگیری از تلفات دام ها و نیز ضررات مالی که به آن ها وارد می شود، به ذبح گوسفندان و دام های دارای بیماری می پردازند. اگر گوشت این گونه دام ها به مصرف انسان برسد می تواند انواع بیماری ها را برای او به وجود آورد، هم چنین ممکن است که دام و گوسفند زنده دارای سلامت کامل باشد اما در زمان کشتار و ذبح در اماکن غیر بهداشتی به انواع میکروب ها و باکتری ها آغشته شوند و سبب به وجود آمدن بیماری های ویروسی و انگلی برای انسان شوند. زیرا گوشت های گوسفندزنده و نیز لاشه ی دام ها محل مناسبی برای کشت انواع ویروس ها و باکتری ها می باشد بنا بر این باید ذبح و کشتار گوسفند و سایر دام ها در اماکن معتبر از نظر بهداشتی صورت گیرد.

جهت خرید دام زنده سالم و گوسفند زنده سالم به همراه قصاب و تحویل دام زنده در محل با دامداران همراه شوید.

شماره ها جهت سفارش

09123943700_88575414_09195299414_44273354

  • مینا حامدی