اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

۲۶ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شیر پیسوال

شیر پیسوال؛شیر پیسوال از دیگر تولیدات پرفروش گروه تولیدی صنعتی سکنا پلاست هست. این محصول در دو دسته کیفی A و B تولید میشود که از نظر کیفی هر دو در بالاترین سطح استاندارد های خود هستند و پر مصرف ترین شیرها در دسته ی شیرآلات هستند شیر پیسوال در چند نوع آبکاری به رنگ های کروم وهم زرد ، در دو سایز 1/2 * 1/2 و 1/2 * 3/8 تولید می شود.

برای اتصالات شلنگ های آب سرد و گرم شیرآلات روشویی ویا ظرفشویی به لوله آب ، از شیر پیسوال استفاده می شود . شیر پیسوال مناسب از جنس برنج است و قسمت باز و بسته شدن آن از نوع گازی می باشد. توصیه می شود شیر پیسوال از نوع صافی دار آن استفاده شود تا مانع از ورود رسوبات به شیر آلات بهداشتی وبه خصوص مانع از انباشت رسوبات در شیرآلات و خرابی آن شود .

Pisawal milk/شیر پیسوال

جهت اطلاع یابی از جدید ترین قیمت بروز شیر پیسوال  و خرید فلاشتانک کافیست با ما تماس حاصل نمایید جهت تماس بر روی آیکن زیر کلیک نمایید 

تماس با ما 

بررسی شیر پیسوال کلیدی


شیر پیسوال کلیدی سکناپلاست از جدیدترین شیرهای پیسوال می باشد که دارای بدنه هایی از جنس برنج با آبکاری کروم براق و دارای قالپاق گرد است.کاربرد شیر پیسوال های مت برای کنترل کردن ورودی آب از طریق لوله کشی اصلی به شیر می باشد که از طریق شلنگ پیسوال های متصل به شیر به آن نصب می گردد.

از خصوصیت مهم شیر پیسوال کلیدی علاوه بر زیبایی و طراحی منحصر به فردش ، به بدنه مستحکم ، آبکاری قوی روی شیر،فیلتر تصفیه آب و قیمت مناسب می توان اشاره کرداین برند با اصالت با هدف تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای بین المللی وهمچنین ایجاد تکاپو در صنعت کشور فعالیت خود را از سال 1349 شروع کرده است.

تولیدات شیرآلات ما قابلیت و توان رقابت با تولید کننده های مطرح کشورهای صنعتی پیشرو در این حوزه همچون ایتالیا و آلمان را دارد.با سال ها سابقه ی بسیار درخشان در تولید شیرآلات بهداشتی توانسته یکی از برند های پیشرو در زمینه تولید شیرهای ساختمانی باشد.

این شرکت موفق با داشتن نیروهای آموزش دیده وهمچنین کارشناسان مجرب و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته محصولاتی را تولید کند که از جایگاه ویژه ای در صنعت شیرآلات برخوردار باشد.امروزه بخش بزرگی از تولیدات ما به بیش ازچندین کشور مختلف جهان صادر می شود.این محصولات شامل انواع شیرآلات ساختمانی و بهداشتی اعم از شیر ظرفشویی،حمام،توالت،روشویی و شیرهای الکترونیکی،بیمارستانی و همچنین لوازم تجهیزات حمام می باشد.

ویژگی شیرآلات


کیفیت
قطعات بکار رفته در محصولات ما از بهترین مواد اولیه تهیه شده و موجب شده تا از کیفیت بالایی برخوردار باشند.
جنس بدنه
شیرآلات ما ساخته شده از بدنه هایی با آلیاژ برنج هستند که باعث طول عمر بالا و ماندگاری بیشتر برای مصرف کننده شده است.
آبکاری
شیرهای این برند معروف و پر آوازه دارای بهترین نوع ممکن از آبکاری هستند که علاوه بر مقاومت نقش بسزایی در زیبایی ظاهری دارد.
کارتریج
کارتریج مورد استفاده شده در شیرآلات ما از جنس سرامیکی بوده و ساخت کشور اسپانیا می باشد.
ضمانت
محصولات ما 5 سال گارانتی دارد و بعد از آن شامل 10 سال خدمات پس از فروش می شود.
در آخر میتوان گفت برند معرف سکنا پلاست بهترین انتخاب برای تمام خانواده های ایرانی است چرا که با داشتن تنوع بسیاری در مدل ها و رنگ ها همه ی سلیقه ها در بر گرفته و با هر سبک از دکوراسیون هارمونی دارد.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

سردوش حمام

سردوش حمام

سکنا پلاست یکی از بزرگ ترین مرکز تولید انواع لوازم  بهداشتی باکیفیت برای حمام و دستشویی از قبیل سر دوش حمام ،جا مایع ،انواع سیفون  باکیفیت و کف شور و... میباشد جهت خرید سر دوش حمام و اطلاع یابی از لیست قیمت کافیست با ما تماس حاصل نمایید.جهت تماس با مشاوران ما بر روی آیکن زیر کلیلک نمایید 

تماس با مشاوران 

امروز برای داشتن یک حمام با کیفیت و آرامش بخش  داشتن یک سر دوش خوب و با فشار یکی از رکن های اساسی میباشد  بنابراین باید در خرید آن دقت کافی را داشته باشیم

سر دوش ها دارای مدل های مختلفی میباشند از نظر ظاهری در  دو طرح ثابت و تلفنی میباشد سر دوش های تلفنی این امکان را فراهم میکند تا بتوانیم به راحتی سر دوش را جا به جا کنیم همچنین برای شست و شوی کودکان نیز کاربرد بسیاری دارد.

 

Bathroom shower/سردوش حمام

 

سردوش حمام دارای استاندارد هایی در مصرف آب دارند به طور کلی بیشترشان در هر دقیقه 9.5لیتر آب مصرف میکنند که این کمک میکند در مصرف آب صرفه جویی شود

سردوش ها نیز از لحاظ شکل ظاهری دارای مدل های خاصی برای جریان آب میباشند و دارای پاشنده های دستی و آبشاری و یا افقی میباشند همچنین بر روی سروش روزنه هایی با اندازه های  متفاوت وجود دارد که سبب میشود در درصورت لزوم فشار آب را دستی تغییر دهیم سر دوش های تلفنی دارای شیر آب ثابت نیز میباشند

 

Bathroom shower/سردوش حمام

 

جنس سردوشی

جنس سردوشی که برای حمام استفاده میشود بسیار مهم است زیرا در معرض مستقیم آب قرار میگیرد بنابراین باید از جنسی استفاده شود که ضد زنگ و رنگ ثابت باشد یکی از بهترین جنسی که میتواند به کاربرده شود فولاد ضد زنگ میباشد که هم از نظر استحکام و از نظر مقاومت دارای مقاومت بالایی میباشد

از انواع سردوش حمام  میتوان به سردوش آبشار و مهریز وخلیج فارس وحمام یو وی اف و سر دوش باران و اطلس اشاره نمود که هر کدام دارای شکل ظاهری متفاوت میباشد . جهت خرید و مشاهده نمونه کار ها میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید جهت تماس بر روی آیکن زیر کلیلک نمایید 

تماس با مشاوران 

 

Bathroom shower/سردوش حمام

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

آینه و اکسسوری

آینه و اکسسوری؛ استفاده خلاقانه از آینه ها و اکسسوری ها در خانه می تواند آنها را نه تنها برای بررسی ظاهر خانه شما مفید کند، بلکه برای گرفتن نور و پخش آن به گوشه های تاریک تر، ایجاد توهمات بافتی و فضایی، و برجسته کردن اکسسوری ها و زیور آلات مورد علاقه شما با انعکاس آنها در بینایی شما نیز مفید است.

بهبود نور با استفاده از آینه و اکسسوری


قرار دادن آینه در محل صحیح اتاق به شما امکان می دهد نور طبیعی را بهینه کنید. برای انجام این کار، آینه را در مجاورت یک پنجره قرار دهید تا زاویه نور را کاملاً بگیرد و آن را در سراسر اتاق بتاباند.

شرکت صنعتی سکنا پلاست انواع لوازم بهداشتی ساختمانی شامل انواع یونیورست، فلاشتانک و اکسسوری و ست سرویس بهداشتی را با بالاترین کیفیت و 5 سال ضمانت معتبر عرضه می کند.

 

ایجاد بافت با استفاده از آینه و اکسسوری


از آینه ها می توان برای ایجاد بافت به دو صورت استفاده کرد. اولین مورد با نصب یک قاب آینه بافتی است که سطح سه بعدی را به دیوار اضافه می کند. اینها می توانند به عنوان اثاثیه در هر اتاق عمل کنند.

راه دوم برای افزودن بافت به اتاق این است که آینه را طوری قرار دهید که یک شی بافت دار در اتاق را منعکس کند - برای مثال میز قهوه خوری روستایی، چوبی، گلدان یا اکسسوری ها.
به این فکر کنید که بیشتر وقت خود را در آن اتاق می گذرانید و دوست دارید چه زاویه ای را ببینید. به عنوان مثال، در اتاق نشیمن، زمانی که روی مبل می نشینید، ممکن است دوست داشته باشید که بتوانید گلدانی را ببینید که روی سطح پشت شما قرار گرفته است. در این صورت، می‌توانید آینه را در مقابل گلدان و مستقیماً در خط چشم خود قرار دهید.

باغ را به رخ بکشید:


به یاد داشته باشید که آینه‌ها فقط برای داخل خانه نیستند و وقتی زمان و تلاش زیادی برای ایجاد یک طراحی برای باغ صرف کرده‌ایم، چرا آن را منعکس نکنیم و از زوایای بیشتری از آن لذت ببریم؟

آینه های باغ را می توانیم در مکان های مختلفی قرار دهیم تا جلوه ای زیبا ایجاد کند. برای مثال، در مقابل محیط باغ در میان درختچه‌های شکوفه‌ده می‌تواند ایده یک دروازه مخفی را ایجاد کند.

از طرف دیگر، می توانید مجموعه ای از سه آینه کوچکتر را در امتداد دیوار قرار دهید تا فضای نشستن شما بزرگتر به نظر برسد. پنل های آینه ای روی زمین در میان حاشیه ها نیز می توانند آنها را پرتر، متراکم تر و شاداب تر نشان دهند.

کمد


هنگام آویزان کردن آینه در خانه خود از قانون یک سوم استفاده کنید. به سادگی ارتفاع قفسه مانتو یا کمد خود را بگیرید، آن را دو برابر کنید و ارتفاع ایده آلی برای آینه خود خواهید داشت. عرض آینه نباید بیشتر از خود کمد باشد.

برای مشاهده انواع آینه و اکسسوری تولید شده در شرکت سکنا پلاست اینجا کلیک کنید

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

فلاش تانک

فلاش تانک محصولی است که در سرویس های بهداشتی ، حمام و دستشویی به جهت ذخیره حجم های متفاوتی از آب برای شست و شوی سرویس بهداشتی از جمله سنگ فرنگی و کاسه توالت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در دسته بندی محصولات بهداشتی ساختمانی تولید می شوند و به فروش می رسند که از جمله خصوصیاتی که در هنگام خرید این محصول حائز اهمیت می باشد کیفیت آن است که یکی از اساسی ترین موارد در انتخاب هر محصولی است محصولی دارای کیفیت بالاست که از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و آراسته باشد و از مواد و پلیمرهای مقاوم و مرغوب در ترکیبات آن ها استفاده شده باشد.

از تجهیزات لازم و ضروری برای سرویس بهداشتی می توان به فلاش تانک اشاره کرد. فلاش تانک یک محفظه برای ذخیره آب می باشد و دارای یک اهرم است که در صورت کشیدن اهرم آب درون محفظه با فشار زیاد تخلیه می شود. فلاش تانک وسیله ای است که باید در هر سرویس بهداشتی وجود داشته باشد. فلاش تانک ها انواع مختلفی دارند. از انواع فلاش تانک ها می توان به فلاش تانک توکار و روکار اشاره کرد. البته فلاش تانک های دکمه ای ، اتوماتیک و ... نیز وجود دارد اما در دسته بندی کلی فلاش تانک ها دو نوع هستند. سکنا پلاست ارائه دهنده انواع یونیورست حمام، اکسسوری حمام ، جامایع ، فلاش تانک با کیفیت و ... می باشد.

اصولا فلاش تانک در جوامع امروزی در اکثر کشور ها از جنس پلیمر تولید می شوند که دلیل استفاده از این ماده موارد زیر است : 

1)ظاهری زیبا

2)کیفیت ماندگار  در طول زمان

3)امکان ایجاد طرح های متفاوت و شکیل در طراحی و تولید

فلاش تانک از یک بدنه که به عنوان مخزن آب از آن نام برده می شود و یک پمپ تخلیه آب ، شیرفلوتر جهت آب گیری ،دسته اهرم تخلیه آب است تشکیل شده است. اهرم تخلیه آب به دو نحو زیر کار می کند :

1)به صورت فشار دادن دکمه جهت تخلیه آب در حجم های متفاوت

2) کشیدن دسته اهرم جهت تخله آب کامل موجود در مخزن

تمامی قطعات موجود در فلاش تانک از جنس پلیمر می باشد.فلاش تانک های موجود در بازار در شکل و مدل های متفاوتی به فروش می رسند که از جمله آن ها فلاش تانک هایی که روی کار (بر روی دیوار) نصب می شوند که ملاک های انتخاب آن ها از طرف مصرف کننده کیفیت بالای آن و داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش و داشتن علامت استاندارد بر روی فلاش تانک می باشد .

فلاش تانک ها در این چند دهه گذشته که توسط تولیدکنندگان تولید و روانه بازار شده اند به دو دسته تقسیم می شوند که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند  :

1) فلاش تانک های روکار

2) فلاش تانک های توکار 

متریال هر دو نوع  از جنس پلیمر ها می باشند . تولیدکنندگان و فروشندگان فعال در حوزه لوازم بهداشتی و ساختمانی در ایران باید به چند نکته مهم جهت فروش و تولید فلاش تانک و عرضه به بازار توجه اکید داشته باشند که عبارتند از :

1) تولید و فروش فلاشتانک ارزان قیمت و مقرون به صرفه

2) تولید و فروش محصول با کیفیت مطابق استاندارد ملی ایران

3) تولید محصول مطابق با نیاز و سلیقه روز مصرف کنندگان

مدل های جدید فلاشتانک که امروزه تولید و به فروش می رسند به صورت فلاشتانک های رنگی و طرحدار بر روی بدنه مخزن آن ها و فلاش تانک های توکار می باشند که هرکدام استاندارد ها و خصوصیات و شاخص های کیفی خود را دارند و تولید کنندگان موظف به رعایت این نکات و دادن گارانتی معتبر به مصرف کنندگان هستند.

سکنا پلاست از جمله برند مطرح در تولید فلاشتانک های روکار و توکار که در صنف تولیدکنندگان لوازم بهداشتی ساختمانی فعال هستند که رسالت آنان تولید فلاش تانک های زیبا و ارزان قیمت و مطابق با استاندارد های ایران می باشد .

شرکت سکنا پلاست تولید کننده انواع فلاش تانک های توکار و روکار با استاندارد پلیمری در طرح های متنوع و جذاب برای مصرف کنندگان با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات و قطعات در صنعت لوازم بهداشتی ساختمانی فعال و رو به رشد می باشد.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

قفسه حمام

قفسه حمام

قفسه حمام؛ تمام حمام ها بدون قفسه حمام ناقص هستند. انواع مختلفی از قفسه های حمام در دسترس است که می توانید انتخاب کنید تا تمام نیازهای شما را برآورده کند. رایج ترین قفسه های حمام موجود است. قفسه حمام با فضای ذخیره سازی بزرگتری نیز در دسترس هستند تا بتوانید محصولات بزرگتری مانند مسواک ، خمیر دندان و ست های سفید کننده دندان را نیز در آن ذخیره کنید. قفسه های حمام در طرح ها و اندازه های مختلف موجود است. قفسه های حمام به شما پیشنهاد می دهد فضای کف سرویس بهداشتی خود را مرتب کرده و از شلوغی و فضای آن در امان باشید. سکنا پلاست ارائه دهنده انواع قفسه حمام ، فلاش تانک ، یونیورست حمام ، اکسسوری حمام و ... می باشد. شما می توانید این محصولات بهداشتی را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت از ما خریداری نمایید. 

مزایای قفسه های حمام

ذخیره سازی وسایل حمام در هر خانه ای امری بسیار مهم است. قفسه های حمام مزایای بسیاری را به صاحبان خانه ارائه می دهد. قفسه های حمام از دو طریق مزایایی را فراهم می کند که فضای ذخیره سازی را فراهم می کند و همچنین به عنوان یک وسیله تزئینی نیز عمل می کند. برای استفاده کامل از آن ، باید آن ها را در محلی نصب کنید که بتوانید به راحتی به آن ها برسید و جایی که به سر شما برخورد نکند. هنگام انتخاب قفسه حمام برای سرویس بهداشتی خود باید بسیار دقت کنید. شما باید به دنبال یکی از موارد مناسب حمام خود بروید. به عنوان مثال قفسه های شیشه ای جلوه ای درجه یک پیدا می کنند در حالی که از طرف دیگر قفسه های چوبی با دوام هستند. مورد دیگری که باید در نظر بگیرید مکانی است که می خواهید آن را نصب کنید.

عمده ترین مزیت ارائه شده قفسه حمام ، در دسترس بودن فضای بیشتر برای نگهداری وسایل ضروری مورد استفاده در اتاق شستشو است. این به شما کمک می کند تا دستشویی و بهداشتی شما از هرگونه آشفتگی و ابهام در امان باشد. می توانید بطری های شامپو و صابون را نگهداری کنید. شما می توانید تمام وسایل لازم را در این قفسه ها مرتب کنید.

اگر در مکانی که به راحتی قابل دسترسی است نصب کنید ، تمام موارد ضروری مانند شامپو و صابون هنگام حمام را برای شما فراهم می کند. و می توانید از حمام آرامش بخش لذت ببرید. قفسه حمام همچنین نظافت آسان دستشویی را ارائه می دهند.

نصب قفسه های حمام ارزان است. با قیمت های مقرون به صرفه و نصب آن بسیار آسان است که حتی می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید.

آن ها در طیف وسیعی از مواد مختلف مانند شیشه ، چوب و فلز موجود هستند. شما می توانید هر یک از آن ها را که مناسب حمام شما باشد انتخاب کنید.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

سیفون فانتزی

سیفون فانتزی؛ در مراحل تعمیر در حمام یا آشپزخانه ، هنگام نصب لوله کشی جدید یا تعویض لوله کشی قدیمی ، یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید ، ماده ای است که از آن لوله های تخلیه و لوازم جانبی ، از جمله سیفون فانتزی ساخته شده است. این محصول وظیفه سرعت تخلیه را دارد و استفاده از آن با تعدادی از ویژگی های خاص به خصوص در آشپزخانه همراه است. در میان گزینه های دیگر ، انتخاب سیفون فانتزی فلزی با تعدادی از مزایای عملیاتی نسبت به آنالوگ های پلاستیکی متمایز می شود. علاوه بر مواد ، هنگام انتخاب ، باید به شکل سیفون توجه داشته باشید ، که همچنین بر ویژگی های خاص محصول تأثیر می گذارد.


سایت سکنا پلاست علاوه بر سیفون ، ارائه دهنده و عرضه کننده انواع فلاش تانک با کیفیت ، جا مایع ، اکسسوری حمام ، یونیورست و... می باشد. شما می توانید با کیفیت ترین لوازم بهداشتی را ازما تهیه نمایید. 

ماده ای که برای تولید سیفون استفاده می شود ویژگی های مشخصه محصول را به خصوصیات تحمیل می کند.

ویژگی سیفون های سکنا پلاست

استحکام – قدرت: فلز در برابر فشار مکانیکی قابل توجهی مقاومت می کند ، که به شما اجازه می دهد ترس نداشته باشید ، به عنوان مثال ، آسیب به سیفون توسط کودکان در حمام یا تنظیم مجدد اشیا زیر ظرفشویی در آشپزخانه.

ماندگاری آلیاژهایی که برای تولید سیفون فانتزی (چدن ، فولاد کروم ، برنز) استفاده می شود به چند دلیل برای کار طولانی مدت طراحی شده است: عدم خوردگی ، مقاومت در برابر مواد شیمیایی در مواد شوینده ، به جز سرامیک های حاوی اسید.

ظاهر زیبا فولاد کروم و برنز بسیار عالی به نظر می رسند. سطح چدن بسیار زیبا نیست ، اما برای نقاشی بسیار عالی است.

مقاومت عالی در برابر دمای بالا: یک سیفون فلزی در آشپزخانه به شما امکان می دهد مایعات را با هر درجه حرارت بدون ترس از آسیب رسیدن به لوله ها تخلیه کنید.

ساخت ساده سیفون از چندین قسمت تشکیل شده است ، هیچ قسمت آویز یا متحرکی ندارد ، به راحتی مونتاژ می شود ، بنابراین می توانید آن را خود نصب کنید.

ایمنی کامل در برابر آتش سوزی فلز ذوب نمی شود و نمی سوزد ، حتی اگر سیگار یا جسم سوزان وارد لوله شود ، هیچ چیز سیفون را تهدید نمی کند.

کیفیت سیفون فلزی ، به ویژه در انواع چدن ، فولاد کروم و سایر آلیاژهای موجود ، تا حد زیادی به کیفیت قطعات ریخته گری بستگی دارد. سیفون های ضعیف ساخته شده ممکن است دارای عکس العمل و ترک باشند و به احتمال زیاد برای تمام وقت دوام نخواهند داشت ، بنابراین نباید ارزان ترین گزینه ها را انتخاب کنید.

در انتخاب سیفون فانتزی مناسب باید تعدادی از معیارها در نظر گرفته شود ، از جمله نه تنها عملکرد و ظاهر محصول ، بلکه هدف سیفون ، مشخصات سیم کشی فاضلاب موجود و غیره است.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه فرمایید و با ما تماس حاصل نمایید 

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

حمل و نقل 80 درصد خرمای مضافتی تولیدی، به وسیله کامیون یا وانت به سردخانه های موجود در شهرستان بم برده می شود. مشکل عمده در این مرحله گرانی هزینه های حمل، ضایعات هنگام حمل محصول، بسته بندی نکردن، بارگیری و تخلیه مناسب خرماست.

بسته بندی خرما بم  یکی از خدمات مهم بازاریابی خرما به شمار می آید. این مرحله به طور معمول در سردخانه ها و به وسیله نیروی کار زن انجام می گیرد. اندازه بسته ها از 250 گرم تا یک کیلوگرم متغییر است. بسته بندیها از گوناگونی شکل و رنگ نیز برخوردارند. بسته به اینکه خرما صادر شود یا به مصرف داخلی برسد. اندازه، شکل، جنس بسته بندیها با یکدیگر تفاوت دارد. که انواع خرمای صادراتی به طور معمول مرغوبتر است. مشگل عمده گرانی هزینه بسته ها نبود کارخانه های بهداشتی به همراه اصول درست بسته بندی و استاندارد در منطقه است.


 

انبارداری خرما

سردخانه داران به طور معمول به مدت 9 ماه خرما را نگهداری میکنند و در زمانهای مختلف محصول را به بهترین خریدار می فروشند. سردخانه های مورد مطالعه حالت نیمه پیشرفته داشته اند. همچنین دارای سقفهای ایرانیتی، اتاقهای سیمانی، وسایل تهویه و سردکننده، اتاقهای مجهز به گاز متیل برمید برای ضدعفونی. سالن بسته بندی و شستشوی محصول خرما بودند.

رعایت نکردن اصول بهداشتی و نداشتن گنجایش مناسب در سردخانه های مورد مطالعه از مشکلات عمده به شمار می آید.

درجه بندی و استاندارد در سردخانه ها

درجه بندی خرما به شیوه سنتی و بر اساس درشتی، شفافیت و رنگ میوه خرما انجام میگیرد. مشکل عمده در این بخش درجه بندی نشدن اصولی و نبود یک اداره استاندارد در سطح شهرستان بم است. زیرا وجود این اداره از هدر رفتن وقت صادرکنندگان و پایین آمدن کیفیت محصول صادراتی می کاهد.

تبدیل در مورد فرآورده هایی که می توان به شکل جنبی از خرما بدست آورد.

عسل خرما، شیره و شهد خرما، قند مایع، شکر کریستال، الکل صنعتی، نئوپان، شیرینی، شکلات و موارد دیگر را می توان نام برد که اهمیت فراوانی نیز دارند. اگر در منطقه صنایع تبدیلی با ساخت کارخانه و به حالت

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

شرکت خرما سجاد مرکز فروش خرما در تهران میباشد که به فروش عمده خرما مضافتی که یکی از محصولات صادراتی نیز می باشد همواره در مرکز عرضه و پخش این محصول انجام می شود.
ایران یکی از مناطق خرما خیز در جهان است که با تولید سالانه بیش از 3میلیون تن از انواع مختلف این محصول سومین رتبه ی تولید این محصول در جهان را به خود اختصاص داده است.



در کشور ما ارقام زیادی از این محصول تولید می شود که برخی از آنها بسیار محبوب و شناخته شده بوده و برخی نیز کمتر شناخته شده اند.
خرمای مضافتی یکی از ارقامی ایت که به دلیل داشتن طعم مطبوع و نیز ظاهری زیبا همواره محوبیتی زیادی در داخل و خارج از کشور داشته است.
این محصول از جمله ارقام صادراتی خرما بوده که حتی به عراق که خود یکی از بزرگترین تولید کندگان خرما در جهان است صادر می گردد.
بهترین ارقام این محصول در کشور ما در استان کرمان و هرستان بم تولید می گردد البته لازم به ذکر است که در مناطق دیگر نیز این محصول تولید می گردد که البته کیفیت خوبی نیز دارد.

 

جهت سفارش آنلاین اینجا کیلیک کنید .

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

09131440071 - 021-26768248

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

قیمت خرما

قیمت خرما پیارم در شرکت خرمای سجاد با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می گردد. این شرکت انواع خرمای ربی , مضافتی و انواع دیگر خرما را با بهترین کیفیت به دست مشتریان عزیز میرساند.

خرمای سجاد، با عرضه مرغوبترین خرمای پیارم به بازارهای صادراتی بین المللی، خود را به نامی شناخته شده و معتبر در کشورهای هدف تبدیل کرده است.



خرماهای پیارم سجاد، پس از دست چین شدن از باغ ها، در کارگاه های مجهز شرکت در صورت لزوم شستشو و آفت زدایی شده و سپس بسته بندی می شوند.
استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در بسته بندی از جمله اتمسفر کنترل شده، نانو تکنولوژی در پلاستیک بسته بندی، خلاء و انواع پوشش های نگهدارنده ارگانیک (واکس و پولیش) باعث حفظ تازه گی و مرغوبیت محصول تا مقصد و استفاده مصرف کننده نهایی از عطر و طعم واقعی میوه ایرانی گردیده است.
این شرکت همچنین جهت حمل و نقل میوه و سبزیجات از مجهزترین کانتینرهای زمینی و دریایی مجهز به سردخانه و سیستم های کنترل برودت، رطوبت و گردش هوا استفاده می کند. شرایط حمل و نگهداری هر محصول با توجه به طول مسیر و شرایط آب و هوایی، جداگانه محاسبه و تنظیم می گردد.
 

پیارم مرغوب ترین خرمای جهان است که فواید فراوانی دارد و خوشبختانه در جنوب ایران، این خرما کشت میشود. ما ایرانی ها به شدت به خرما علاقه داریم؛ به حدی که این میوه، به یکی از رکان سنتی و آئینی ما در مراسمات عذاداری تبدیل شده است. با شروع شدن فصل گرما و به‌ اصطلاح جنوبی‌ها خرماپزان در جنوب کشور‌، برداشت خرما از نخلستان‌ها آغاز می‌شود؛ خرما از میوه‌های مهم مناطق گرمسیری است که در این فصل از سال ارقام مختلف آن به فراوانی در بازار یافت می‌شود.

جهت اطلاع از قیمت خرمای پیارم با شرکت خرمای سجاد تماس بگیرید.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

خرما مضافتی

خرمای مضافتی یکی از بهترین انواع خرمای صادراتی ایران می باشد و در این مرکز انواع خرمای درجه یک مضافتی به صورت مستقیم خرید و فروش می شد.خرمای مضافتی یکی از بهترین انواع خرمای صادراتی در کشور می باشد و با توجه به بافت نرم و مرطوب خود توانسته در بازارهای خارجی علاقه مندان زیادی را متوجه خود نماید.


برداشت میوه مضافتی در شهریورماه آغاز می شود و در این ماه بالاترین تقاضا برای خرید و فروش این محصول متوجه کشاوران میوه مضافتی می شود.
شرایط نگهداری و بسته بندی میوه مضافتی همواره یکی از دغدغه های کشاورزان این محصول می باشد. خرمای مضافتی دارای بافتی مرطوب می باشدو در شرایط دمایی عادی به سرعت دچار فساد می شود. در گذشته میوه مضافتی بالاترین ضایعات را داشته است و امروزه با توجه به اقدامات مناسبی که صورت گرفته و با احداث سردخانه در مناطق خرماخیز شاهد افزایش ماندگاری و کیفیت این میوه می باشیم. شهرستان بم در استان کرمان به عنوان مهد پرورش خرمای مضافتی شناخته می شود و بالاترین سهم برداشت میوه مضافتی در کشور را به خود اختصاص داده است. خرمای مضافتی سراوان دارای سایزی درشت می باشد و همواره به عنوان خرمای درجه یک صادراتی به سایر کشورها از جمله هندوستان ارسال می شود.
عرضه خرمای مضافتی معمولا به صورت بسته بندی شده در بازار صورت می گیرد و بسته بندی این محصول غالبا به صورت کارتنی و پلاستیکی صورت می گیرد.

  • مینا حامدی