اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

طراحی ویلای کلاسیک

در طراحی ویلای کلاسیک، سعی می شود از رنگ های خنثی به کار برده می شود. این رنگ ها از دیدگاه روانشناسی، احساس آرامش، اعتماد و قدرت را در مشتریان ایجاد می کند. رنگ های غیر فعالی که در طراحی ویلای کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد عبارت اند از: سیاه، سفید، قهوه ای ، برنزی و طلایی. در طراحی ویلا از جمله طراحی ویلا کلاسیک، فقط نباید به کارهای انجام شده و مخارجی که صرف ساخت ویلا شده است نگاه کرد.

مهم ترین چیزی که  در طراحی ویلای کلاسیک، باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت نتایج طراحی ویلای کلاسیک می باشد. محوطه ی تفریحی درون ویلا کلاسیک باید از نظر منظره، باغ و سایر چیز ها قابل استفاده و دل  پذیر باشد.  در واقع آنچه در طراحی ویلای کلاسیک، باید مورد توجه قرار بگیرد، نیاز ها، خواسته ها و سلیقه ی افراد می باشد. هر طراحی در شیوه ی طراحی ویلای کلاسیک، به مضامینی مثل بزرگی، عظیم بودن و صحت توجه دارد. طراحی ویلای کلاسیک همیشه مورد پسند کسانی است که اغلب در پی واحدی اشرافی و شیک می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون طراحی ویلای کلاسیک ، طراحی ویلاهای لوکس ، ویلا سازی مدرن و یا اطلاع از قیمت طراحی ویلا، بر روی لینک زیر کلیک کرده و با کارشناسان ما صحبت کنید.

تماس با ما 

 

شیوه ی ویلای کلاسیک یکی از انواع رایج ساخت عمارت است و می توان کسی که چنین شیوه ای را برای ساخت بنای خود انتخاب می نماید افرادی که شیوه ی طراحی ویلای کلاسیک را بر می گزیند، از تجمل پرستی و  عرضه ی بزرگی و جلال ویلای و منزل خود لذت زیادی نصیبش می شود. این شیوه ی طراحی و ساخت ویلا جز شیوه های نخستین ساخت ویلا می باشد  که به همین سبب شیوه ی طراحی ویلای کلاسیک به عنوان شیوه ی مادر در بین دیگر شیوه ی معماری به حساب می آید. 

خصوصیات طراحی ویلای کلاسیک

شاید برجسته ترین خصوصیت، طراحی ویلای کلاسیک  طرح ریزی منظره قرینه است.  پس ساخت یک منظره ی کاملا قرینه برای ویلای کلاسیک یک مسئله ی مهمی می باشد که در همان آغاز باید آن را در نظر گرفت. یک خصوصیت دیگر طراحی ویلای کلاسیک، بهره مندی از رواق بزرگ با افق به اطراف می باشد. این رواق ها بهترین محل گذراندن اوقات آزاد و تعطیلات در فصل های گرم مثل تابستان می باشد. دو رکن اساسی و مهم که بر سر در ورودی ویلای کلاسیک طرح ریزی و ساخته می شوند، مهم ترین کارکتر ساختمان را متفاوت می کند.

گوناگونی متریال به کار رفته شده، طراحی منظره نسبت به سایر طراحی های ویلا کمتر است. در اکثر موارد نیز سنگی که برای ساخت ساختمان های کلاسیک مناسب تر هستند به کار می رود. گوناگونی مصالح در ساخت ویلای مدرن نسبت به ویلا های کلاسیک بیشتر می باشد. اغلب از ظاهر سنگی برای ویلاهای سنگی انتخاب می شوند. باید دقت کرد که شیوه ی ویلای کلاسیک به خاطر بودن کارگشایی تزئینات و مصالح درجه یک  شیوه ی گرانی به شمار می آید. برای اینکه مخارج طراحی ویلاهای کلاسیک کاهش یابد، از مصالح دیگری مثل سیمان در طراحی بنا استفاده می گردد و تزئینات لوکس به ندرت به کار می رود.  

ویژگی متفارن بودن در طراحی ویلای کلاسیک کاملا مشهود می باشد و  در همه ی نقاط ویلا ی کلاسیک تعادل وجود دارد. چون تنوع زیادی در ویلا های کلاسیک زیاد به چشم نمی خورد، اغلب افرااد زیاد این شیوه ی طراحی  ویلا را  نمی پسندند و همواره به دنبال طراحی ویلاهای مدرن هستند. ولی اگر کسی به دنبال آرامش و آسایش نسبی باشد، چنین آرامشی را می تواند در ویلاهای کلاسیک به دست آورد. 

در طراحی ویلای کلاسیک، اغلب از زاویه های تند اجتناب می شود و تلاش می گردد تا خط های منحنی به کار گرفته شود. چون در این ویلا ها آرامش بیشتر حس می شود. از چوب و چیزهایی شبیه چوب بیشتر در طراحی ویلاهای کلاسیک استفاده می گردد.  حتی ممکن از تمام قسمت های ویلا از جمله نرده ها و پله ها را از چوب بسازند.

 

  • ۰۱/۰۵/۲۴
  • مینا حامدی

طراحی ویلای کلاسیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی