اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

۳۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین هتل های تهران با قیمت، باید توجه داشت که پرسنل اطلاعات بهترین هتل های تهران با قیمت مناسب موظف اند مجموعه ای از اطلاعات عمومی هتل و منطقه را به میهمانان ارائه دهند و درصورت درخواست و اصرار میهمان در خصوص سوال یا سوالات تخصصی مانند انواع تسهیلات و چگونگی کیفیت آن ها و سوالاتی از این قبیل، پرسنل اطلاعات موظف اند با نهایت احترام و ادب از میهمانان عذرخواهی کرده و با تماس تلفنی به واحد مذکور از ارشدترین فرد واحد درخواست نماید تا جهت پاسخ گویی دقیق تر به میهمانان به فرانت آفیس مراجعه نمایند.

بهترین هتل های تهران با قیمت مناسب

شایان توجه است که از دیدگاه هتلداری، ارجاع دادن و یا فرستادن میهمان به قسمت های مختلف جهت دریافت اطلاعات نوعی توهین و بی ادبی به میهمانان تلقی می شود. نکته مهم دیگری که پرسنل اطلاعات بهترین هتل های تهران با قیمت بالا، فرانت آفیس و کانسیرج دقیقاً باید به آن توجه داشته باشند این است که همیشه میهمانانی که وارد هتل های بسیار لوکس می شوند معمولاً بسیار ثروتمند با موقعیت‌های اجتماعی و منحصر به فرد بوده و در روز با حجم معاملات اقتصادی فراوانی روبرو هستند و احتمالاً هدف از سفر ایشان نیز انجام همین معاملات است یا این که افرادی بسیار تحصیل کرده هستند که از پشتوانه مالی ویژه‌ای برخوردارند. طبعاً چنین افرادی خواسته و یا ناخواسته دارای نوعی تکبر و غرور هستند و از نگاه و دید آن ها کلیه پرسنل هتل اعم از مدیر کل هتل تا پایین ترین رده باید همواره در خدمت آن ها باشند.

این گونه میهمانان گاهی به خود اجازه می دهند هر گونه تحکم و یا دستوری را نسبت به پرسنل هتل داشته باشند. مهم‌ترین اصل در هتل داری فرانت آفیس، این نکته است که پرسنل هتل باید بپذیرند که در این راستا متاسفانه و یا خوشبختانه حق با میهمانان است و ان ها آمده اند تا با تلاش افزون‌تر، بهترین شکل در خدمت بودن را ثابت کنند و در این رهگذر هیچ‌گونه غرور و تکبری در جامعه هتلداران جایی نخواهد داشت.

اگر بخواهیم در واحد فرانت آفیس واحد کانسیرج یا سرویس ویژه را طبقه بندی کنیم، بخشی از فرانت آفیس است که عمدتاً با واحد اطلاعات در تقابل بوده و همکاری و عملکردی دو سویه دارد. هرچند که بر اساس ادبیات هتل داری این واحد نیز می‌تواند مستقل از دو بخش فرانت آفیس و اطلاعات عمل نماید.

با آن که نام واحد کانسیرج، ارتباط کلی با تمامی وظایف این واحد ندارد و همان گونه که می‌دانیم این عبارت معادل فارسی ندارد اما هتل داران آن را به عنوان واحد تسهیلات ویژه و یا سرویس جانبی می‌شناسند. پرسنل این واحد به دو قسمت کلی تقسیم می‌شوند. پرسنل این واحد تخصصی، واحد اطلاعات محسوب می‌شوند که وظیفه آن ها بسیار متنوع و چند وجهی است. حتی در بسیاری از هتل های لوکس و درجه یک جهان برای این واحد فعالیت های تخصصی و ویژه ای طراحی نموده اند، مانند میهمانان تجاری که پس از ورود و اقامت در هتل، نیازمند شناسایی و کسب آخرین اطلاعات از بازار بورس آن شهر هستند. در این راستا مایل هستند با همتایان شغلی خود در محیط دیگری با اهداف مختلف تجاری و سرمایه‌گذاری ملاقات داشته و شروع به مراودات تجاری و اقتصادی خود نمایند. در اینجاست که میهمان مقیم از اتاق خود از طریق ارتباط تلفنی با واحد کانسیرج و مطرح کردن درخواست هایش سوال می کند که آیا واحد کانسیرج هتل توانایی برآورده کردن نیاز اطلاعات کاری و تجاری او را دارد یا خیر ؟

در چنین شرایطی در صورت وجود متخصص امور مالی و اقتصادی در کانسیرج، میهمانان درخواست خود مبنی بر کسب اطلاعات کلی از بازار بورس و همچنین در صورت امکان، برقراری ملاقات با دفاتر تجاری مختلف را مطرح می نمایند.

  • یکی دیگر از وظایف عمومی واحد کانسیرج می تواند بنابر تقاضای میهمان، دریافت و یا تغییر زمان بلیت برای وسائل حمل و نقل باشد.
  • دریافت، خرید و تامین بلیت‌های تئاتر و سینما، واحدهای سرگرمی مانند شهر بازی و غیره برای میهمانان نیز از دیگر وظایف واحد کانسیرج است.
  • تهیه کارت پستال از شهر، مناظر زیبای منطقه و ارسال این کارت پستال ها و حتی نامه ها و پیغام‌های میهمان و کلیه خدمات نظیر این، از دیگر وظایف این بخش می باشد.

برخلاف نگاه هتلداران در ایران (خصوصاً هتل داران دولتی) که انعام وسیله ای جهت چاپلوسی بیشتر برای میهمانان و سرآغازی احتمالی برای استفاده از امکانات هتل به نفع شخصی تلقی می گردد، نگرش هتل‌داری اصیل دقیقا عکس این مطلب است.

به عبارت بهتر هتل داران برجسته دنیا بر این اندیشه اند که هر پرسنلی که بتواند انعام بیشتری از میهمانان بگیرد بدین معناست که بیش ترین و قابل قبول ترین سرویس را به میهمانان ارائه داده است. ارائه این گونه خدمات ویژه برای هتل مفید تر و مثمر ثمر تر است زیرا میهمانان هرگز بی جهت به کسی انعام نمی‌دهند. تا زمانی که میهمانان از ارائه سرویس یک پرسنل به نهایت خشنودی و رضایت نرسیده باشد، اجباری به دادن انعام ندارد. البته این مهم می‌بایست به پرسنل به خوبی آموزش داده شود که گرفتن انعام در قبال خدمات شایسته بدان معنا نیست که ایشان تنها در صورت دریافت انعام می بایست خدمات شایسته ارائه دهند و میهمانی که انعام ندهد، هیچ گاه انتظار دریافت خدمات شایسته نداشته باشد. نهایت موفقیت یک هتل دار، همان جلب رضایت میهمان از مجموعه سرویس ارائه شده به وی می باشد.

 

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

سونوگرافی غربالگری

سونوگرافی غربالگری؛ برخی از آزمایشات غربالگری در دوران بارداری به شما پیشنهاد می شود تا هر گونه شرایط سلامتی که می تواند بر شما یا جنین شما تأثیر بگذارد را بیابید.

این آزمایش‌ها می‌توانند به شما در انتخاب آزمایش‌های بیشتر و مراقبت یا درمان در دوران بارداری یا پس از تولد نوزادتان کمک کنند.

برای انجام انواع سونوگرافی شامل سونوگرافی سه بعدی رحم، سونوگرافی تیروئید از جمله سونوگرافی غربالگری در مرکز سونوگرافی الوند با ما تماس بگیرید

تست های غربالگری چیست؟

سونوگرافی غربالگری برای یافتن افرادی که احتمال بروز مشکل سلامتی بیشتری دارند، استفاده می‌شود.

این بدان معناست که آنها می توانند زودتر درمان شوند، به طور بالقوه موثرتر، یا تصمیمات آگاهانه ای در مورد سلامت خود بگیرند.

تست های غربالگری کامل نیستند. به برخی از افراد گفته می شود که آنها یا نوزادشان شانس بیشتری برای ابتلا به بیماری دارند در حالی که در واقع آنها این بیماری را ندارند.

همچنین، به چند نفر گفته می شود که آنها یا نوزادشان شانس کمتری برای داشتن یک بیماری  دارند در حالی که در واقع آنها این بیماری را دارند.

sono/سونوگرافی غربالگری

تست های غربالگری شامل چه مواردی می شود؟

آزمایش های غربالگری که در دوران بارداری در ارائه می شود، سونوگرافی یا آزمایش خون یا ترکیبی از هر دو است.

اسکن اولتراسوند ممکن است شرایطی مانند اسپینا بیفیدا را تشخیص دهد.

آزمایش خون می تواند نشان دهد که آیا شانس بیشتری برای ابتلا به بیماری های ارثی مانند کم خونی داسی شکل و تالاسمی دارید و آیا عفونت هایی مانند HIV، هپاتیت B یا سیفلیس دارید یا خیر.

آزمایش‌های خون همراه با اسکن می‌تواند به بررسی میزان احتمال ابتلای نوزاد به سندرم داون، سندرم ادواردز یا سندرم پاتو کمک کند.

بیشتر بخوانید: عکس رنگی رحم، سونوگرافی واژینال در تهران ، سونوگرافی غربالگری اول

خطرات سونوگرافی غربالگری چیست؟

آزمایش غربالگری نمی تواند به شما یا جنین آسیب برساند، اما مهم است که به دقت بررسی کنید که آیا این آزمایش ها را انجام دهید یا خیر.

برخی از تست های غربالگری در بارداری می تواند به تصمیم گیری های دشواری برای شما منجر شود.

برای مثال، آزمایش‌های غربالگری برای سندرم داون، سندرم ادواردز یا سندرم پاتائو می‌تواند منجر به تصمیم‌گیری دشوار در مورد انجام آزمایش تشخیصی مانند آمنیوسنتز شود که احتمال سقط جنین را در پی دارد.

یک سونوگرافی تشخیصی به شما می گوید که آیا شما یا نوزادتان به این بیماری مبتلا هستید یا خیر.

اگر آزمایشات تشخیصی نشان دهد که کودک شما دارای یک بیماری است، این می تواند به تصمیم گیری در مورد ادامه یا پایان بارداری منجر شود.

انجام آزمایش بیشتر یا پایان دادن به بارداری همیشه تصمیم شما خواهد بود و متخصصان مراقبت های بهداشتی هر چه تصمیم بگیرید از شما حمایت خواهند کرد.

این به شما بستگی دارد که آیا آزمایش های غربالگری را در بارداری انجام دهید یا خیر.

چه زمانی به من پیشنهاد سونوگرافی غربالگری می شود؟

تست های غربالگری متفاوتی در زمان های مختلف بارداری ارائه می شود.

آزمایش غربالگری سلول داسی شکل و تالاسمی باید در اولین فرصت ممکن قبل از هفته 10 بارداری انجام شود.

توصیه می شود که غربالگری آزمایش خون برای HIV، هپاتیت B و سیفلیس باید در اوایل بارداری انجام شود.

این به این دلیل است که می توانید برای محافظت از سلامت خود و کاهش احتمال ابتلای نوزادتان، مراقبت و درمان تخصصی به شما پیشنهاد شود.

این آزمایشات خون را نباید تا اولین قرار ملاقات اسکن به تأخیر انداخت.

در حول و حوش اسکن قرار ملاقات، غربالگری برای سندرم داون، سندرم ادواردز و سندرم پاتاو به شما پیشنهاد می شود، که در هفته های 11 تا 14 بارداری اتفاق می افتد.

در هفته های 18 تا 21 بارداری به شما پیشنهاد غربالگری برای بررسی رشد کودکتان در یک اسکن 20 هفته ای داده می شود.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

سونوگرافی خانم

سونوگرافی خانم

سونوگرافی خانم؛ سونوگرافی یک آزمایش پزشکی تشخیصی است که از امواج صوتی با فرکانس بالا (که امواج اولتراسوند نیز نامیده می شود) برای دیدن ساختارهای بدن و ایجاد تصویر استفاده می کند. به طور مناسب، این آزمایش به نام سونوگرافی نیز شناخته می شود.

سونوگرافی از دستگاهی به نام مبدل بر روی سطح پوست برای ارسال امواج اولتراسوند و گوش دادن به اکو استفاده می کند. یک کامپیوتر امواج اولتراسوند را به یک تصویر تبدیل می کند. یک تکنسین آموزش دیده می تواند ساختارهای تصویر را ببیند، اندازه گیری و شناسایی کند. سپس یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی تصاویر را می خواند تا به تشخیص مشکل یا مشکل در دست کمک کند.

برای انجام سونوگرافی در مرکز الوند با ما تماس بگیرید.

در این مقاله هدف و محدودیت های سونوگرافی توضیح داده شده است. برای ابهام‌زدایی از آزمون، این مقاله همچنین توضیح می‌دهد که قبل و در حین آزمون چه چیزی را باید انتظار داشت.

هدف از سونوگرافی

سونوگرافی تصویری زنده از آنچه در داخل بدن می گذرد را ثبت می کند. سونوگرافی برای ارزیابی اندازه، شکل و تراکم بافت‌ها برای کمک به تشخیص برخی شرایط پزشکی مفید است. به طور سنتی، تصویربرداری اولتراسوند برای نگاه کردن به شکم بدون نیاز به باز کردن شکم عالی است. سونوگرافی شکم اغلب برای تشخیص موارد زیر استفاده می شود:

    بیماری کیسه صفرا یا سنگ کیسه صفرا

    سنگ کلیه یا بیماری کلیوی

    بیماری کبد

    آپاندیسیت

    کیست های تخمدان

    حاملگی خارج رحمی

    رشد رحم یا فیبروم و سایر شرایط 

 

sonography/سونوگرافی خانم

سونوگرافی معمولاً برای نظارت بر رشد رحم و جنین در دوران بارداری استفاده می شود. همچنین می‌توان از آن برای ارزیابی غدد، توده‌های سینه، بیماری‌های مفصلی، بیماری‌های استخوانی، توده‌های بیضه یا هدایت سوزن‌ها در طول بیوپسی استفاده کرد.

 بیشتر بخوانید: سونوگرافی غربالگری دوم

سونوگرافی همچنین می تواند جریان خون یا مایعی را که به سمت مبدل حرکت می کند یا از آن دور می شود، تشخیص دهد. از پوشش های رنگی روی تصویر برای نشان دادن جهت جریان استفاده می کند. بافت‌های بسیار سخت و متراکم یا فضاهای خالی، مانند اندام‌های پر از گاز، امواج اولتراسوند را هدایت نمی‌کنند و بنابراین در سونوگرافی قابل مشاهده نیستند.

 

پزشکان اغلب قبل از حرکت به سمت فناوری های تصویربرداری که پتانسیل بیشتری برای عوارض دارند، سونوگرافی را سفارش می دهند. اسکن توموگرافی کامپیوتری (CT) شما را در معرض سطوح قابل توجهی از تابش قرار می دهد. تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI) از یک آهنربای بسیار قوی برای گرفتن تصویر استفاده می کند. قدرت آهنربای MRI می تواند استفاده از آن را در بیمارانی که فلز در بدنشان دارند (برای مثال بریس) محدود کند.

خلاصه

سونوگرافی بدون شک یکی از بهترین ابزارهایی است که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در اختیار دارند. این تست مانند دوربین عمل می کند و از بخشی از بدن عکس زنده می گیرد. این تصویر پزشک را قادر می سازد تا طیف گسترده ای از شرایط پزشکی را تشخیص دهد. برای بسیاری از والدین باردار، سونوگرافی می تواند دلیلی برای جشن گرفتن باشد اگر به آنها اطمینان دهد که بچه سالمی دارند.

اقدامات احتیاطی و خطرات

 

سونوگرافی یک آزمایش تصویربرداری غیر تهاجمی است که هیچ عارضه شناخته شده ای ندارد. تصور می شود امواج اولتراسوند بی ضرر هستند.

در حالی که انرژی امواج اولتراسوند به طور بالقوه می تواند بافت ها را با قرار گرفتن در معرض طولانی مدت تحریک یا مختل کند، کامپیوتر قدرت صدا را تعدیل می کند. همچنین، یک تکنسین آموزش دیده از تکنیک هایی برای به حداقل رساندن زمان و زوایای نوردهی استفاده می کند و سونوگرافی را ایمن ترین آزمایشات تصویربرداری می کند.

بیشتر بخوانید: عکس رنگی رحم

قبل از سونوگرافی

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی سونوگرافی را به عنوان آزمایش خط اول، معمولاً همراه با آزمایش خون، سفارش می دهند. مطمئن شوید که از ارائه دهنده خود بپرسید که آیا باید دستورالعمل های خاصی را قبل از سونوگرافی دنبال کنید.

در شرایط اضطراری، سونوگرافی معمولاً بلافاصله انجام می شود. برای انجام آزمایش در تاریخ آینده، متوجه شوید که آیا باید قبل از آزمایش چیزی بخورید یا ننوشید. به عنوان مثال، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اغلب از بیماران می خواهند که شش ساعت قبل از سونوگرافی شکم برای مشاهده کیسه صفرا نخورند و ننوشند. اما ممکن است به شما بگویند قبل از سونوگرافی مثانه چندین لیوان آب بنوشید و ادرار نکنید.

زمان سنجی

 

سونوگرافی معمولاً بیش از 30 دقیقه طول نمی کشد. در بیشتر موارد، حضور در حدود 15 دقیقه قبل از آزمون برای پر کردن فرم ها و احتمالا پاسخ دادن به سوالات دیگر مهم است. اگر آزمایش نیاز به نوشیدن مایعات برای پر کردن مثانه دارد، ممکن است لازم باشد قبل از آزمایش آب بنوشید.

 

هنگامی که تکنسین همه تصاویر را دریافت کرد، با رادیولوژیست (یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی آموزش دیده برای خواندن تصاویر) بررسی می کند تا مطمئن شود که نیازی به نماهای دیگری نیست. پروتکل‌های پزشکی از رادیولوژیست می‌خواهد که تصاویر سونوگرافی را قبل از ارسال گزارش به ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی تفسیر کند. سپس ارائه دهنده نتایج را با بیمار به اشتراک می گذارد.

سونوگرافی در کجا انجام می شود؟

سونوگرافی در اکثر مراکز تصویربرداری، بیمارستان ها و برخی مطب های زنان و زایمان انجام می شود. دستگاه سونوگرافی کمی شبیه یک کامپیوتر با میکروفون متصل به نظر می رسد - تقریباً شبیه دستگاه کارائوکه. معمولاً دستگاه سونوگرافی دقیقاً تا بالین می‌چرخد.

 بیشتر بخوانید: اکوی قلب جنین

sonography/سونوگرافی خانم

چه لباسی برای سونوگرافی مناسب است؟

برای قرار ملاقات سونوگرافی چیزی راحت و آسان بپوشید. در بیشتر موارد، فقط باید پوستی را که تکنسین نیاز به دسترسی به آن دارد، در معرض دید قرار دهید. برای مثال، سونوگرافی شکم را می توان در حالی که شلوار و پیراهن می پوشید انجام داد. شما فقط باید پیراهن خود را به سمت بالا بکشید تا شکمتان نمایان شود. 

در مورد سونوگرافی ترانس واژینال، شما باید زیر کمر را از تن بیرون بیاورید، از جمله لباس زیر

هزینه و بیمه سلامت

سونوگرافی یک تست تصویربرداری نسبتا ارزان است. این توسط اکثر بیمه نامه ها پوشش داده می شود و بسته به دلیلی که ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در وهله اول آن را سفارش داده است، ممکن است نیاز به پیش مجوز داشته باشد.

 

سونوگرافی سه بعدی یا چهار بعدی یک آزمایش انتخابی است که برخی از والدین باردار در دوران بارداری انجام می دهند. تصویر سه بعدی رندر سه بعدی از کودک را نشان می دهد. 4D به یک تصویر متحرک از جنین در رحم اشاره دارد که در طول زمان ضبط شده است. این تست ها به عنوان تست های غیر درمانی شناخته می شوند و تحت پوشش اکثر بیمه نامه های درمانی نیستند.

تست ایمن

تصویربرداری اولتراسوند از آنچه FDA آن را "یک رکورد ایمنی عالی" می نامد استفاده می برد. خطرات مشابهی با سایر آزمایش‌های تصویربرداری (مانند اشعه ایکس) که از پرتوهای یونیزان استفاده می‌کنند، ندارد.

بیشتر بخوانید: سونوگرافی شبانه روزی
در طول سونوگرافی

 در بسیاری از موارد، سونوگرافی قبل از اینکه متوجه شوید تمام می شود.

سونوگرافی توسط یک تکنسین درست در کنار تخت انجام می شود. تکنسین از شما می‌خواهد که لباس‌هایتان را به اندازه‌ای در بیاورید که ناحیه‌ای که آزمایش انجام می‌شود در معرض دید قرار گیرد و روی تخت دراز بکشید.

تکنسین مبدل را با ژل رسانا می پوشاند که شبیه ژله روان کننده است. در صورت امکان، بسته به ابزار و لوازم موجود، ژل گرم خواهد بود. سپس تکنسین مبدل را روی پوست می کشد، گاهی اوقات با فشار محکم. گاهی اوقات، فشار می تواند باعث ناراحتی خفیف شود.

 

با استفاده از مبدل برای اشاره به مناطق مورد علاقه، تکنسین از رایانه برای گرفتن تصاویر استفاده می کند و ممکن است از ماوس برای کشیدن خطوط روی صفحه استفاده کند. خطوط به اندازه گیری اندازه کمک می کنند، مانند یک معیار مجازی. شما باید بتوانید کل پروسیجر را تماشا کنید و حتی در طول پروسه سوال بپرسید.

پس از سونوگرافی

وقتی سونوگرافی تمام شد، تکنسین معمولاً یک حوله برای پاک کردن ژل رسانا ارائه می دهد. هنگامی که تکنسین تأیید کرد که تمام تصاویر لازم گرفته شده است، شما آزاد خواهید بود که لباس بپوشید. هیچ دستورالعمل یا عوارض جانبی خاصی برای مدیریت وجود ندارد.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

طراحی ویلای کلاسیک

در طراحی ویلای کلاسیک، سعی می شود از رنگ های خنثی به کار برده می شود. این رنگ ها از دیدگاه روانشناسی، احساس آرامش، اعتماد و قدرت را در مشتریان ایجاد می کند. رنگ های غیر فعالی که در طراحی ویلای کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد عبارت اند از: سیاه، سفید، قهوه ای ، برنزی و طلایی. در طراحی ویلا از جمله طراحی ویلا کلاسیک، فقط نباید به کارهای انجام شده و مخارجی که صرف ساخت ویلا شده است نگاه کرد.

مهم ترین چیزی که  در طراحی ویلای کلاسیک، باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت نتایج طراحی ویلای کلاسیک می باشد. محوطه ی تفریحی درون ویلا کلاسیک باید از نظر منظره، باغ و سایر چیز ها قابل استفاده و دل  پذیر باشد.  در واقع آنچه در طراحی ویلای کلاسیک، باید مورد توجه قرار بگیرد، نیاز ها، خواسته ها و سلیقه ی افراد می باشد. هر طراحی در شیوه ی طراحی ویلای کلاسیک، به مضامینی مثل بزرگی، عظیم بودن و صحت توجه دارد. طراحی ویلای کلاسیک همیشه مورد پسند کسانی است که اغلب در پی واحدی اشرافی و شیک می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون طراحی ویلای کلاسیک ، طراحی ویلاهای لوکس ، ویلا سازی مدرن و یا اطلاع از قیمت طراحی ویلا، بر روی لینک زیر کلیک کرده و با کارشناسان ما صحبت کنید.

تماس با ما 

 

شیوه ی ویلای کلاسیک یکی از انواع رایج ساخت عمارت است و می توان کسی که چنین شیوه ای را برای ساخت بنای خود انتخاب می نماید افرادی که شیوه ی طراحی ویلای کلاسیک را بر می گزیند، از تجمل پرستی و  عرضه ی بزرگی و جلال ویلای و منزل خود لذت زیادی نصیبش می شود. این شیوه ی طراحی و ساخت ویلا جز شیوه های نخستین ساخت ویلا می باشد  که به همین سبب شیوه ی طراحی ویلای کلاسیک به عنوان شیوه ی مادر در بین دیگر شیوه ی معماری به حساب می آید. 

خصوصیات طراحی ویلای کلاسیک

شاید برجسته ترین خصوصیت، طراحی ویلای کلاسیک  طرح ریزی منظره قرینه است.  پس ساخت یک منظره ی کاملا قرینه برای ویلای کلاسیک یک مسئله ی مهمی می باشد که در همان آغاز باید آن را در نظر گرفت. یک خصوصیت دیگر طراحی ویلای کلاسیک، بهره مندی از رواق بزرگ با افق به اطراف می باشد. این رواق ها بهترین محل گذراندن اوقات آزاد و تعطیلات در فصل های گرم مثل تابستان می باشد. دو رکن اساسی و مهم که بر سر در ورودی ویلای کلاسیک طرح ریزی و ساخته می شوند، مهم ترین کارکتر ساختمان را متفاوت می کند.

گوناگونی متریال به کار رفته شده، طراحی منظره نسبت به سایر طراحی های ویلا کمتر است. در اکثر موارد نیز سنگی که برای ساخت ساختمان های کلاسیک مناسب تر هستند به کار می رود. گوناگونی مصالح در ساخت ویلای مدرن نسبت به ویلا های کلاسیک بیشتر می باشد. اغلب از ظاهر سنگی برای ویلاهای سنگی انتخاب می شوند. باید دقت کرد که شیوه ی ویلای کلاسیک به خاطر بودن کارگشایی تزئینات و مصالح درجه یک  شیوه ی گرانی به شمار می آید. برای اینکه مخارج طراحی ویلاهای کلاسیک کاهش یابد، از مصالح دیگری مثل سیمان در طراحی بنا استفاده می گردد و تزئینات لوکس به ندرت به کار می رود.  

ویژگی متفارن بودن در طراحی ویلای کلاسیک کاملا مشهود می باشد و  در همه ی نقاط ویلا ی کلاسیک تعادل وجود دارد. چون تنوع زیادی در ویلا های کلاسیک زیاد به چشم نمی خورد، اغلب افرااد زیاد این شیوه ی طراحی  ویلا را  نمی پسندند و همواره به دنبال طراحی ویلاهای مدرن هستند. ولی اگر کسی به دنبال آرامش و آسایش نسبی باشد، چنین آرامشی را می تواند در ویلاهای کلاسیک به دست آورد. 

در طراحی ویلای کلاسیک، اغلب از زاویه های تند اجتناب می شود و تلاش می گردد تا خط های منحنی به کار گرفته شود. چون در این ویلا ها آرامش بیشتر حس می شود. از چوب و چیزهایی شبیه چوب بیشتر در طراحی ویلاهای کلاسیک استفاده می گردد.  حتی ممکن از تمام قسمت های ویلا از جمله نرده ها و پله ها را از چوب بسازند.

 

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا مدرن 

چگونه یک ویلای مدرن طراحی کنیم؟ تمایل و نیاز به ساخت ویلاهای مسکونی مدرن در بسیاری از جوامع رایج است، حتی  برخی ممکن است شامل چندین طبقه باشند. این به وضوح در محله هایی که خانواده ها درآمد بالایی دارند دیده می شود. میلیون ها نفر رویای ساختن ویلای خود را دارند، اما همه نمی توانند.

با این حال، افرادی  همیشه می توانند مطمئن شوند که طراحی ویلایشان با معماری مدرن است و درجه یک است.برای طراحی ویلای خود با استانداردهای گفته شده باید ویژگی های  خاصی را در نظر داشته باشید. بنابراین در این مقاله به ذکر و توضیح اصول ویلا سازی مدرن می پردازیم.

یک گفتگوی دوستانه میتواند زمینه ساز آشنایی بیشتر شما با تیم حرفه ای پایلون آرا شود که با پشتوانه 40 سال تجربه موفق در زمینه اجرای پروژه های ساختمانی فعالیت می کند با ما تماس بگیرید تا بیشتر در مورد طراحی ویلا مدرن صحبت کنیم و به شما کمک کنیم ویلای رویایی خود را داشته باشید.

 

عوامل مهم در طراحی معماری ویلای مدرن چیست؟

موقعیت ویلا؛ به طور کلی موقعیت مکانی مهمترین عامل هر ویلا سازی مدرن است. هنگامی که به دنبال مکانی برای زندگی هستید و به خصوص، اولین چیزی که بسیاری از مشتریان نگران آن هستند، مکان است.

اگر قصد دارید ویلایی را طراحی کنید که 24 ساعته در آن زندگی کنید، باید محله ای که ویلا در آن ساخته می شود و همچنین امکانات موجود در مناطق مجاور را بررسی کنید.

villa/طراحی ویلا مدرن

همچنین، اگر بچه دارید، باید مطمئن شوید که مدرسه ای نزدیک به ویلای شما وجود دارد و می توانید هر روز به راحتی به محل کار خود بروید. علاوه بر این، این عامل ممکن است جنبه های دیگری نیز داشته باشد.

با توجه به اینکه این ویلا خانه شما خواهد بود، بهتر است اطمینان پیدا کنید که در مکانی است که نور لازم خورشید صبحگاهی را دریافت می کند تا از طراوت و تغییر فضای ویلای خود هر روز مطمئن شوید.

این موضوع میتواند بسیار مهم باشد زیرا می تواند روی روحیه همه ی افراد در ویلا تأثیر بگذارد. همچنین، مهم است که اطمینان حاصل شود که ویلای خود در نزدیکی  یک کارخانه یا یک آزمایشگاه ساخته نشده است.

زیرا می تواند آلودگی زیادی برای خانواده شما و ویلا ایجاد کند. پس ترجیح داده می شود تا برای حفظ سلامتی خود و خانواده خود حد امکان از این مناطق خطرناک دوری کنید.

علاوه بر این، برای جلوگیری از ناراحتی ناشی از صدای خیابان‌های شلوغ و بوق‌های بلند ماشین، باید از زندگی در ویلاهای واقع در خیابان عمومی نیز خودداری کرد.

ساخت انواع ویلای مدرن

امروزه افراد برای ساخت ویلا به دنبال انتخاب های مدرن تری هستند. اما نمیدانند که چطور به خواسته ی خود برسند در این مطالب میخواهیم به شما کمک کنیم که چطور میتوانید صاحب یک ویلای مدرن شوید بدون آن که دچار سردرگمی شوید.

 ویلای مستقل

این ویلا ها معمولا یک یا چند طبقه است که  شامل باغ یا تراس هم میشود. بسیاری از ویلاهایی با متراژ بالا، ویلاهای چند خوابه هستند. این ویلا ممکن است در نزدیکی یا در یک اجتماع از ویلاهای دیگر ساخته شود.

ویلای نیمه مستقل

یک ویلای نیمه مستقل شبیه یک سازه دوبلکس است (و حتی ممکن است به صورت یک طبقه بندی شود) و معمولا دارای باغ و گاراژ متصل است. این دو واحد یک دیوار مشترک دارند.

ویلای لوکس

یک ویلای لوکس یک خانه سفارشی است که اغلب مساحت  زیادی دارد و از مواد و تزئینات با کیفیت بالا ساخته شده است. به طور کلی، یک ویلای لوکس دارای استخر خصوصی، آشپزخانه در فضای باز، باغ و تراس است.

خانه‌های مدرن معمولاً از نظر هندسی و سبکی ساده هستند و به دنبال ایجاد یک ظاهر شیک و مجلل به محل زندگی  افرد هستند. با بلوک‌های ساختمانی با کنتراست بالا، پنجره‌های عریض و اثاثیه شیوا، افراد می‌توانند عمارت مدرنی را ایجاد کنند که رقیب آنهایی است که می‌توان در تپه‌های هالیوود دید.

ساخت یک ویلای مدرن به مواد و مصالح زیادی نیاز دارد، اما عمل واقعی ساختن ویلای رویایی شما نباید خیلی سخت باشد، زیرا بسیاری از ساختمان‌های خانه‌های مدرن از نظر شکل ظاهری بسیار ساده هستند.

علیرغم اینکه طراحی و ساخت ویلا های مدرن  تا حدودی دلهره آور به نظر می رسند، ساخت آنها نسبتاً ساده است. حتی در ویلا هایی با طرح های چند طبقه، ایجاد یک ویلا مدرن ممکن است آنقدرها که به نظر می رسد دشوار نباشد.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

طراحی و دکوراسیون ویلای لوکس برای بسیاری از افراد از جذابیت خاصی برخوردار می باشد. برخی از افراد ترجیح می دهند هزینه های سنگین این نوع طراحی را تقبل کنند تا بتوانند لحظات خاصی را در این فضاها تجربه نمایند. 

در معماری ویلاهای مدرن و لوکس, دکوراسیون داخلی آن ها اهمیت بسیاری دارد. یکی از فاکتورهای مهم در دکوراسیون داخلی ویلا اندازه ی ویلا می باشد. از آن جایی که فضای اغلب ویلاها بزرگ است, ایده های بسیاری برای طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد.

دکوراسیون داخلی ویلا های لوکس

اگرچه ایده های بسیاری برای دکوراسیون داخلی ویلا وجود دارد, اما معمولا اجرای این ایده ها نیاز به هزینه بالایی دارد. این هزینه ها شامل امکانات داخل ویلا نیز می باشد. در واقع محیط ویلا علاوه بر لوکس بودن باید شامل تمامی امکانات رفاهی باشد تا علاوه بر زیبایی, موجب آرامش افراد شود. نحوه چیدمان وسایل یکی دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی داخلی ویلاها می باشد.

طراحی لابی در طراحی و دکوراسیون ویلای لوکس

طراحی و دکوراسیون ویلای لوکس و مدرن تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد که یکی از این موارد طراحی لابی ویلای مورد نظر می باشد. برخی از ویلاها با توجه به مساحتی که دارند از بخش مهمی به نام لابی برخوردارند. طراحی لابی ویلا نیز در زمره طراحی داخلی ویلاها قرار می گیرد. راه پله گرد در این ویلاها می تواند بخش مناسبی در لابی ویلاها باشد که در زمان معماری باید طراحان به آن توجه نمایند.

اغلب تصور ما از لابی مکانی برای انتظار میهمان هاست بنابراین طراحی این فضا می تواند با ایده های مناسبی همراه باشد تا در نظر افرادی که در حال انتظار هستند زیباتر جلوه نماید. توصیه می کنیم راه پله گرد در نزدیکی درب ورودی لابی طراحی و ساخته شده باشد. استفاده از مبلمان با طراحی مارپیچ در کنار این راه پله می تواند لابی ویلای شما را بیش از پیش جذاب تر نماید.

دیزاین پذیرایی در طراحی و دکوراسیون ویلای لوکس

از دیگر عوامل مهم در طراحی و دکوراسیون ویلای لوکس دیزاین پذیرایی این محیط می باشد. در طراحی فضاهای لوکس به موارد بسیاری توجه می شود از جمله آن ها می توان به مبلمان و چیدمان آن ها، استفاده از لوستر های روشنایی شکیل و همچنین رنگ دیوارها اشاره کرد.

استفاده از دو رنگ کرم و طلایی در اغلب طراحی داخلی ویلاهای لوکس به چشم می خورد. این دو رنگ اغلب در زمان خرید مبلمان و پرده های اتاق پذیرایی در نظر گرفته می شوند. استفاده از فرش با این تناژ رنگی نیز می تواند فضای ویلای شما را هر چه بیشتر لوکس و مجلل نماید. در دکوراسیون داخلی ویلا باید به ایجاد محیطی آرام بخش و صمیمی توجه بسیاری کرد.
طراحی ویلاهای لوکس از جمله خدمات پایلون آرا می باشد .

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

چاپ چوب

چاپ چوب

 از چاپ روی چوب در دکوراسیون و کارهای تبلیغاتی برای طراحی‌های مدرن ،نوین و معرفی کسب و کار،خدمات و مصولات استفاده‌های مختلفی می‌شود.

چاپ عکس روی چوب در انواع رنگ و طرح، ضخامت‌ و ابعاد گوناگون انجام می‌شود که انتخاب ضخامت و سایز به سلیقه مشتری و کاربرد مصرف بستگی دارد.

چاپ روی چوب و چاپ انواع طرح  روی ام دی اف با استفاده از دستگاه فلت بد یووی به صورت مستقیم با کیفیت بسیار بالا و ماندگاری  بالا انجام می‌شود. جلوگیری از حرکت قطرات جوهر به سبب خشک شدن با اشعه فرابنفش باعث افزایش مقاومت و تثبیت رنگ می‌شود.

چاپ بر روی چوب روی متریالی که از جنس ام دی اف یا چوب باشد انجام می‌شود و در بیشترین ابعاد دستگاه فلت بد یعنی (160*310 سانتی متر) در ضخامت‌های 3 تا 16 میل و بیشتر می تواند برش و چاپ انجام شود.

چاپ چوب  در صنعت تزئینات ، تبلیغات و دکورسازی محصولی پر کاربرد می باشد.

 

Wood printing

 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

 

تماس با ما

اگر به دستگاهی برای چاپ روی چوب نیاز دارید، طیف وسیعی از چاپگرهای UV ما به شما این امکان را می دهند مستقیماً روی اقلام چوبی مانند قاب عکس چاپ کنید. حتی می توانید روی وسایل چوبی بزرگ مانند درها یا روی میز چاپ کنید.

تابلو های چوبی، تجهیزات ورزشی، محصولات تزئینی منزل، مبلمان و موارد دیگر را با طیف وسیعی از چاپگرهای LED UV چاپ کنید.این نوع چاپ  قادر به چاپ مستقیم بر روی چوب احیا شده، چوب لمینت، چوب های سخت و چوب نرم است، مجموعه ای عالی از چاپگرها برای همه از تابلوسازان گرفته تا استودیوهای طراحی است.

دستگاه‌های چاپ روی میز ما برای تزئین اقلام چوبی کوچک مانند قاب عکس هستند. چاپ با جوهر سفید مناسب برای افزودن هایلایت یا به عنوان پایه ای برای رنگ های تیره و افزودن بافت با جوهر براق است.

 

Wood printing

 

چاپ اشیاء چوبی منحصر به فرد

با طیف وسیعی از چاپگرهای LED UV ما مبلمان، آثار هنری، تجهیزات ورزشی، محصولات تزئینی خانه و موارد دیگر را بی نظیر ایجاد کنید. قادر به چاپ مستقیم بر روی چوب اصلاح شده، چوب لمینت، چوب سخت و چوب نرم، بازار پتانسیل کاملی برای سازندگان تابلو، کارشناسان گرافیک سفارشی، خرده فروشان و استودیوهای طراحی وجود دارد. برای صدها ایده ی دیگر چاپ UV ما را درخواست کنید و بافت های سه بعدی خیره کننده روی چوب ایجاد کنید.

با چاپ با جوهر سفید خلاقیت به خرج دهید برای افزودن هایلایت یا به عنوان پایه ای برای برجسته کردن رنگ ها در پس زمینه های چوبی تیره، عالی است. جوهرهای براق،  پرداخت های مات پیچیده ای ایجاد می کنند که نقش برجسته، متن بریل و بافت های سه بعدی را شبیه سازی می کند تا حس جادویی بیشتری را به سطح چاپ بیاورد.

 

کاربرد چاپ چوب و ام دی اف   

 

  • چاپ تصاویر مختلف روی زیر لیوانی های چوبی
  • چاپ روی تندیس چوبی و لوح تقدیر
  • چاپ روی ساعت‌های چوبی، وسایل تزئینی و جاکلیدی‌های چوبی
  • چاپ روی چوب برای تابلوهای تبلیغاتی
  • چاپ روی اسباب بازی های چوبی
  • استفاده از چاپ روی چوب مستقیم ام دی اف برای ماکت سازی
  • چاپ روی چوب برای ادوات موسیقی چوبی مانند گیتار و کاخن
  • چاپ روی چوب یا ام دی اف برای وسایل و دکوراسیون
  • استفاده از ام دی اف یا چاپ بر روی چوب به منظور پارتیشن‌های چوبی،دیوارپوش‌ها و سقف پوش‌ها
  • برای نمای بیرونی ساختمان می توان از چاپ روی چوب استفاده کرد
  • چاپ روی چوب برای ساخت انواع شاسی و قاب عکس‌

    Wood printing

مزایا و معایب چاپ چوب و ام دی اف

  • در برابر شرایط محیطی مقاومت بسیار بالایی دارد
  • آسیب ندیدن در برابر سرما ، گرما و رطویت
  • با گذشت زمان از بین نمی رود و دوام چاپ بالا می باشد
  • دوام بسیار بالا رنگ در مقابل شستشو
  • در فضای بیرونی قابل استفاده است
  • ظرافت ،کیفیت، سرعت و دقت بالای چاپ
  • هزینه کم
  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

چاپ روی فلز

چاپ روی فلز

چاپ مستقیم روی فلز فقط  با دستگاه های چاپ دیجیتال یا همان فلت بد ( Flat Bed ) انجام می شود.

این روزها  در حوزه‌های مختلفی برای چاپ تبلیغات، لوح‌ها و دکوراسیون‌های داخلی و خارجی از چاپ فلز استفاده می‌شود که نسبت به سایر متریال‌ های دیگر از کیفیت چاپی و ماندگاری بالاتری برخوردار هستند. آن قبیل افرادی که دنبال تبلیغ کار خود با استفاده از چاپ بر روی فلز می باشند، می‌دانند که استفاده از فلز علاوه بر منحصر بفرد بودن، دارای مزیت های دیگری همچون ماندگاری بالا در برابر شرایط گوناگون و کاهش درصد آسیب است. قصد داریم به طور کامل بررسی کنیم که منظور از چاپ بر روی فلز چیست و چه مزیت هایی دارد؟

بهترین روش‌های چاپ روی فلز؟

معمولا امروزه  برای چاپ مستقیم بر روی فلزات از روش‌هایی همچون: چاپ سیلک،چاپ تامپو و... استفاده می‌شود اما محدودیت هایی نیز این روش‌ها دارا می باشند و این است که نمی‌توانند از رنگ های گوناگونی پشتیبانی کنند و رزولوشن و کیفیت چاپ آن‌ها نسبت به دیگر دستگاه‌های جدید پایین‌تر می باشد. چاپ فلت بد بر روی فلز روشی می باشد که توسط دستگاه چاپ (uv) یا همان دستگاه چاپ فلت بد انجام می‌شود که دستگاه چاپ بر روی سطوح سخت است. این دستگاه در واقع ،دستگاه چاپ رنگی بر روی فلز می باشد که بر روی انواع گوناگون فلز اعم از: گالوانیزه، استیل ، آلومینیوم و آهن کار چاپ را انجام می‌دهد. چاپ روی فلز کاربردهای گوناگونی در حوزه ی چاپ تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی ، ابزارآلات، برچسب‌ها و لوگوهای فلزی دارد.

 

Metal printing

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت محصولات با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

کاربردهای چاپ روی فلز

تبلیغات محیطی و تابلوهای اطلاع‌رسانی

چاپ تابلوهای نفیس، لوح‌ها و هدایا

اطلاع‌رسانی در فضاهای داخلی

چاپ تبلیغات روی فلز

دکوراسیون داخلی

چاپ روی ابزار آلات

مزایای چاپ روی فلز با استفاده از دستگاه فلت بد

۱- دستگاه فلت بد که از جوهر یووی برای چاپ بر روی فلز استفاده می‌کند، از سرعت بسیار بالایی در خشک کردن این نوع جوهر برخوردار می باشد. همین امر به اپراتور کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری کارهای چاپ شده را مورد بررسی کند و در صورت نیاز ایرادهای آن  را برطرف کند.

۲- ماندگاری بسیار بالایی که این نوع چاپ دارد از گزینه‌هایی می باشد تا از این دستگاه برای چاپ بر روی فلزات استفاده شود؛ به همین دلیل می باشد که جوهر یووی پس از گذشتن زمان محو نخواهد شد و می‌توانیم با ماندگاری بسیار بالا از آن استفاده نماییم.

۳- مصرف کمتر و به صرفه بودن متریال از دیگر مزیت های چاپ فلت بد محسوب می‌شود. زیرا این دستگاه در چاپ روی فلز ضایعات کمتری از خودش باقی می‌گذارد.

۴- دستگاه های فلت بد به گونه‌ای ساخته شده اند که جوهر در آن ها جذب نخواهد شد. به همین دلیل رنگ‌ها، پس از چاپ بر روی فلز شفافیت وضوح خودشان را حفظ کرده اند و کیفیت چاپ محصول بالاتر می‌رود. علاوه بر این به علت وجود لایه‌ای از جوهر سفید رنگ، در اثر گذشت زمان تغییری پیدا نمی کنند و ثابت می‌مانند.

5-چاپ یو وی کیفیت چاپش نسبت به بقیه چاپ ها بیشتر است و سرعت انجام کارش هم بیشتر می باشد.

از دیگر مزایا هم این است  که روی کلیه سطوح تخت می شود چاپ کرد

ویژگی های چاپ مستقیم بر روی فلزات

 

  • از متریال های مصرفی در دستگاه چاپ می توان به چوب، شیشه، پی وی سی، سفال و فلز و .... اشاره نمود.
  • از چاپ مستقیم روی فلزات در صنایع گوناگون استفاده می کنند.
  • قطعات صنعتی به دلیل نوع مصرف در مواجه با انواع مختلف آلودگی ها و مواد قرار دارند. نوع چاپ بر روی این قطعات باید دارای مقاومت و کیفیت بیشتری در مقایسه با دیگر روش های چاپ باشند. چاپ مستقیم روی فلزات با فلت بد باعث دوام و ماندگاری بیشتر چاپ بر روی این نوع قطعات می شود.
  • بعد از چاپ فلت بد، بر روی فلزات از یک روکش یو وی روی محصول استفاده می شود.
  • بعد از چاپ فلت بد روی فلزات از برش سی ان سی ،برای ایجاد طرح های بهتر و افزایش کاربری قطعه استفاده می شود.
  • در کل بعد از پاشش رنگ از هد دستگاه چاپ طرح مورد نظر با لامپ یو وی خشک می شود و چاپ درجا می‌چسبد به متریال و یو وی منظور لامپ ال ای دی هست که با تابش به متریال، رنگ رو خشک می کند و چاپ یو وی استحکام و ماندگاری بالایی دارد ولی مقاومتش درمقابل ماندگاری و خط و خش بستگی به جنس متریال دارد •

    چاپ مستقیم بر روی فلزات با روکش یو وی، در برابر هر گونه زنگ زدگی، خوردگی و... مقاومت دارد و به سرعت از بین نمی رود.

این دستگاه، قابلیت این را دارد که چاپ تمام رنگی روی انواع فلز از قبیل: گالوانیزه،آلومینیوم، استیل ، مس و … را انجام دهد.

 Metal printing

چرا باید از چاپ مستقیم روی فلز استفاده کرد؟

چاپ بر روی فلز با استفاده از دستگاه‌های چاپ دیجیتال انجام می‌شود و فلز یکی از اصلی ترین مواد اولیه برای ساخت انواع وسایل و تجهیزات می باشد.به همین دلیل در صنایع گوناگون به میزان بسیار زیادی مورد بهره برداری قرار می گیرد. با توجه به این که تمامی کارخانه جات معتبر برای برند سازی از چاپ استفاده می کنند.

این گونه که لوگو و نام برند خود را روی محصولات تولیدی درج می کنند. به همین علت چاپ روی فلز از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار می باشد.

محدودیت های دستگاه فلت بد:

محدودیت هایی در استفاده از دستگاه های چاپ  فلت بد هم وجود دارد، مواردی از قبیل : ضخامت و سایز ؛ بدین صورت که دستگاه های فلت بد تا سایز ۲۰۰ در ۳۰۰ سانتی متر هستند و ارتفاع دستگاه هم معمولا ۱۳ سانت است  ولی دستگاه هایی هم هستند که تا ارتفاع ۶۰ سانت هم چاپ می زنند.

پرینت سه بعدی فلزی چیست؟

پرینت سه بعدی فلزی یک اصطلاح کلی برای چندین خانواده از فناوری های AM است. به بیان ساده، هر فناوری که اشیاء فلزی را لایه به لایه با تف جوشی، ذوب و جوش ایجاد می کند، می تواند چاپ سه بعدی فلزی نامیده شود.

مزایای اصلی پرینت سه بعدی فلزی

برای مدت طولانی، ماشین‌کاری یکی از روش‌های اولیه تولید قطعات فلزی بود (و هنوز هم هست). و اعتقاد بر این است که ماشین کاری CNC تقریباً قادر به انجام هر نوع کاری است. اما حقیقت این است که این "تقریبا" گاهی اوقات کافی نیست. در برخی موارد، تقاضا برای قطعاتی با اشکال پیچیده جدید، به عنوان مثال، برای ابزارها و محصولات کاملاً جدید وجود دارد.

و در اینجا مزیت اصلی پرینت سه بعدی فلزی به چشم می خورد - وقتی که تولید اشیاء با شکل پیچیده را در نظر بگیریم تقریباً بی حد و حصر است. بقیه ی مزایای پرینت سه بعدی با فلز عبارت هستند  از:

چاپگرهای سه بعدی می‌توانند جزئیات پیچیده‌تری را بسیار سریع‌تر از روش‌های سنتی تولید کنند.

هزینه برای دوره های کوتاه در مقایسه با روش های معمولی تولید ارزان تر است.

بسته به فناوری انتخاب شده، می توان اشیاء دقیق با جزئیات بسیار کوچک ایجاد کرد.

امکان پرینت سه بعدی جزئیات در مونتاژ وجود دارد و در نتیجه در زمان و هزینه بیشتر صرفه جویی می شود.

فرم های پیچیده تر به این معنی است که قطعه می تواند از نظر وزن سبک تر باشد بدون اینکه استحکام را کاهش دهد. به همین دلیل است که قطعات پرینت سه بعدی تقاضای زیادی در صنعت هوافضا دارند.

پرینت سه بعدی با فلز تقریباً مواد را هدر نمی دهد.

به طور خلاصه، چاپ سه بعدی برای قطعات پیچیده که در آن انواع دیگر ساخت ناکارآمد هستند یا استفاده از آنها دشوار است، بسیار توصیه می شود.

فن آوری های اصلی چاپ سه بعدی برای فلز

چندین روش مختلف وجود دارد که می تواند قطعات فلزی چاپ شده را تحویل دهد. در حالی که آنها اشتراکات زیادی دارند، تفاوت هایی نیز وجود دارد که نشان می دهد با چه موادی می توانند کار کنند. بیایید فناوری های اصلی پرینت سه بعدی فلز را با هم مقایسه کنیم. اینها عبارتند از DMLS (پخش مستقیم لیزر فلزات)، LMS (پختکاری لیزری فلزات)، و EBM (ذوب پرتو الکترونی).

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

سقف کاذب مجازی

سقف کاذب مجازی

سقف کاذب مجازی با سقف استانداردی که از مواد تزئینی مانند گچ، پانل های پی وی سی، کاشی و غیره ساخته می شود متفاوت است.با انتخاب این سقف ها میتوانید خانه ی خود را رویایی کنید و از آنها لذت ببرید.

بین سقف استاندارد و سقف کاذب مجازی فضای خالی باقی مانده است. چاپ مستقیم سقف کاذب یک ماده عالی برای استفاده برای بهبود عایق صدا در سالن ها  است.

هنگام افزودن رنگ شخصی خود به خانه، هرگز نباید طراحی سقف را فراموش کنید. در حالی که مواد متعددی مانند چوب وجود دارد که می توان برای ایجاد سقف مورد نظر استفاده کرد، ما به شما می گوییم که چرا طرح های سقف کاذب مجازی جدید معرفی شده در حال تغییر هستند. تنوع های  سقفی در خانه های مدرن  با سقف کاذب مجازی که به دلیل فواید بسیاری که دارد، سر و صدای زیادی به پا کرده است.

m/سقف کاذب مجازی

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی سقف کاذب مجازی و سفارش با ما تماس بگیرید.

ویژگی های سقف مجازی

سقف کاذب  مجازی نه تنها ظاهر بهتری به اتاق می دهد، بلکه برای پنهان کردن سیم ها، لوله ها و عایق های سنگین نیز بسیار مفید است.

در بسیاری از دفاتر چند طبقه و ساختمان‌های تجاری، از سقف کاذب برای تامین یک سیستم HVAC استفاده می‌شود که هوای تمیز را در اتاق تامین می‌کند.

 

این سیستم را می توان به راحتی با برداشتن پانل سقف منطقه آسیب دیده و تعمیر مجدد آن تعمیر کرد. سیستم سقف کاذب نسبتا ارزان تر و نصب  آن آسان است.

شما می توانید با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود، طرح مختلفی را برای سقف کاذب مجازی خود انتخاب کنید.

 

سقف مجازی محبوب ترین انتخاب برای سقف های کاذب است. می توان آن را در الگوهای خیره کننده با وسایل روشنایی  خیره کننده ساخت.

این سقف ها که با طرح های متنوع و با توجه به نیاز و سلیقه ی شما طراحی میشود  طرح های ظریف زیادی را ارائه می دهد. آنها سبک وزن هستند، می توانند کانال کشی را حفظ کنند و اگر می خواهید با ارتفاع اتاق بازی کنید، به راحتی قابل حمل هستند.

این نوع سقف های کاذب  یکی از مقرون به صرفه ترین سقف های کاذب می باشد

سقف کاذب مجازی بسیار کم تعمیر است. سال ها ماندگار است و در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی موجود است.

 

اندازه گیری ارتفاع

برخی از  طراحی های سقف کاذب نیاز به فضای بیشتر نسبت به سایرین دارند. قبل از انتخاب نوع خاصی، ارتفاع دیوار مورد نیاز خود را علامت بزنید و میزان فضایی که برای سقف و تیرچه های بالای سر دارید را اندازه بگیرید. آماده باشید که ارتفاع سقف را چند اینچ افزایش یا کاهش دهید تا نیازهای نصب خود را برآورده کنید.

 

فضا

اطمینان حاصل کنید که شکل سقفی که انتخاب می کنید می تواند در فضای موجود مناسب باشد. لطفاً توجه نکنید که همه گزینه های سقفی که روی ابزار ما نشان داده شده اند در اندازه اتاق مربوطه قرار می گیرند.

 

تعمیرات آینده

از آنجایی که ممکن است زمانی فرا برسد که نیاز به تعمیر سقف کاذب خود داشته باشید، در حین خرید علاوه بر نصب فوری، تعمیرات بعدی را نیز در نظر بگیرید.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

آزمایش کرونا

آزمایش کرونا|بهترین آزمایشگاه تست کرونا در تهران

   بازدید: 19571

آزمایش کروناآزمایش کرونا(Covid 19) در آزمایشگاه بیمارستان رسالت(رویال تهران) راه اندازی شد..

به استحضار مراجعین محترم می رسانیم که آزمایشگاه پاتوبیولوژی بیمارستان رسالت با به روز ترین تجهیزات دارای تاییدیه های بین المللی و پرسنل با سابقه و مدرک تحصیلی مرتبط موفق به اخذ تاییدیه وزارت بهداشت جهت راه اندازی و پذیرش آزمایش کرونا شده ایم.

از آن جا که بر طبق نظریه سازمان بهداشت جهانی مهمترین اقدام برای شکستن زنجیره شیوع Covid19 فقط آزمایش می باشد و ههمچنین به منظور تامین رضایت مراجعین این آزمایشگاه آماده ارائه خدمات در منزل یا محل کار به صورت گروهی و فردی می باشد.

بدین منظور با هزینه های مصوب وزارت بهداشت و تاییدیه این وزارت آماده خدمت رسانی به مراجعین عزیز با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان(24 تا 48 ساعت) می باشد

آزمایش کرونا با دو روش در آزمایشگاه بیمارستان رسالت انجام می شود :

1- آزمایش کرونا به روش PCR با نمونه گیری از مخاط حلق و بینی

2- نمونه گیری از خون و سنجش آنتی بادی

 

 قابل ذکر است در صورت نیاز به نمونه گیری در منزل و یا محل کار امکان ارسال نمونه گیر به مکان شما وجود دارد و آزمایشگاه کارشناسان متخصص و ماهر خود را بصورت شبانه روزی و تجهیزات و رعایت اصول مهم جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در خدمت شما برای انجام تست های کرونا ( کوید 19 ) می باشند و در صورت نیاز به تست های کرونا شما عزیزان هموطن می توانید با پذیرش بیمارستان تماس بگیرد.

 

 

پیوست :

  • مینا حامدی