اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

تفاوت کترینگ و رستوران

  • هم خدمات کترینگ خصوصی و هم رستوران ها غذاهای باکیفیتی را ارائه می کنند که به تازگی توسط سرآشپزهای واجد شرایط تهیه شده است ولی تفاوت این است که خدمات پذیرایی در محل رویداد شما آماده و طبخ می شود و سطح طراوت و کیفیتی را ارائه می دهد که بی نظیر است.
  • رستوران مکانی است که در آن بیرون می روید و در آن غذا می خورید ، از طرف دیگر، کترینگ به سراغ شما می آید و عموماً برای تعداد بیشتری از مردم غذا ، فراهم می کند.

2 نفر می توانند بروند و در یک رستوران غذا بخورند، اما در اکثر موارد یک کترینگ فقط برای 2 نفر پذیرایی نمی کند و به طور کلی حداقل تعداد افراد را دارد.

 

  • یکی دیگر از بزرگترین تفاوت ها در نحوه تهیه غذا است.

در اکثر رستوران ها غذا یک دقیقه آماده می شود، به این معنی که غذا سفارش داده می شود و به آشپزخانه منتقل می شود که آن را به طور هماهنگ  آماده می کند. در حالی که بیشتر اقلام قبل از زمان آماده شده بودند، پروتئین ها پخته می شوند یا حداقل طبق سفارش تمام می شوند، دورچین غذا ها آماده یا گرم می شوند، سس ها آماده می شوند و وقتی همه با هم جمع می شوند، محتویات ظرف کنار هم قرار می گیرد و ارائه می شود.

 در اکثر رویدادهای کترینگ ، غذا به طور کامل پخته می شود و در محل به سادگی مونتاژ می شود. در بسیاری از هتل ها غذا در بشقاب ها در جعبه داغ قرار دارد و غذا قبل از رفتن به میز به سادگی سرو می شود.

سرویس‌های کنار میز تغییر می‌کند و همچنین فرصت‌های کمتری برای تعامل بین سرورها و مهمانان وجود دارد، زیرا بسیاری از جزئیاتی که معمولاً در یک رستوران پوشش داده می‌شوند رعایت شده است. نوشیدنی اولیه، انتخاب اقلام و غیره اغلب زودتر از موعد انجام می شود، بنابراین پیشخدمت بیشتر وظیفه تحویل اقلام را در مقابل سرور رستوران با چرخه خدمات چند مرحله ای انجام می دهد که به هدایت مهمان در مسیر کمک می کند. 

 

 

 رستوران کترینگ

کترینگ کسب و کار ارائه خدمات غذایی در یک سایت دورافتاده یا مکانی مانند دفتر، کلیسا، پارک، محل فیلمبرداری یا استودیو، یک سایت سرگرمی، یا محل برگزاری رویداد است. تخصص در احساس خاص آنها چیزی است که یک شرکت را استثنایی می کند. شرکت های کترینگ در یک چیز کترینگ تخصص دارند. با این حال، در اینجا دلایل خوبی برای سفارش دادن به یک شرکت معتبر پذیرایی به جای صرف یک رستوران معمولی وجود دارد.

 

  • همیشه غذای شما را طبق سفارش درست می کنند
  • می تواند نگرانی های مربوط به رژیم غذایی را برطرف کند 
  • بهتر می تواند در انتخاب مواد غذایی و مقدار آن توصیه کند
  • مواد غذایی را به شیوه ای مناسب و ایمن حمل می کند
  • غذای شما را مطابق با انتظارات سطح خدمات شما تنظیم می کند
  • همه چیز و هر چیزی که برای سرو و لذت بردن از غذا از مهمانان لازم است را به همراه خواهد داشت
  • می تواند انواع مختلفی از خدمات را ارائه دهد. از رها کردن اولیه تا راه اندازی برای امور مفصل
  • دارای کارکنانی برای مدیریت هر نوع رویداد می باشند.. 

 

کترینگ شرکت ها و سازمان ها 

سرویس به سبک رستوران به معنای شخصی است که شخصاً به نیازهای شما رسیدگی می کند و در هنگام پذیرایی معمولاً به این معنی است که غذا آورده و تنظیم می شود و معمولاً بیشتر به سبک بوفه است. به طور معمول در یک عملکرد catered

هیچ کس آنجا نیست که لیوان شما را پر کند یا بدود تا چیز دیگری برای شما بیاورد !

و بطور کلی

کترینگ به رویدادهایی گفته می شود که از قبل برنامه ریزی شده اند. منو، غذاهای سرو شده، سبک خدمات و غیره. به طور کلی، در رستوران ها، انتخاب غذا از قبل برنامه ریزی نشده است. مهمان غذای خود را از یک منو انتخاب می کند و سپس سفارش می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی