اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

۱۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لوازم آبیاری

امروزه هر خانه ایی باغی کوچک در میان خود دارد.که نیاز به آبیاری دارد.. و با توجه به کمبود آب در دنیا داشتن لواز آبیاری با قابلیت آبیاری بهینه و رعایت اصول محیط زیست بسیار مهم می باشد.
لوارم ابیاری کلایبر ایتالیا, با بیش از نیم قرن تجربه, نوآوری و خلاقیت این امکان را برای همگان فراهم کرده است.شرکت ماهان موتور نمایندیگی انحصاری و وارد کنند محصولات این شرکت در ایران می باشد.
کلایبر ایتالیا لوازم آبیاری در سه بخش آبیاری روی زمینی, آبیاری زیرزمینی و ابیاری قطره ایی را تولید کرده است و یک ابیاری حرفه ایی و دلنشین را برا شما فراهم کرده است.
آبیاری روی زمینی: یکی از ساده ترین انواع آبیاری است که برای آبیاری گلدان ها, چمن ها و گیاهان روی سطح زمین انجام میگیرد. با استفاده از شلنگ های آبیاری انعطاف پذیر کلایبر, شلنگ جمع کن های با کیفیت کلایبر و نازل های آبیاری


آبیاری زیرزمینی:

زمانی انجام میگیرد که ما نیاز به رطوبت رسانی به بخش ریشه را داریم بدون اینکه سطح خاک مرطوب شود.
که میتوان از سیستم آبیاری زیرزمینی به صورت اتوماتیک و با زماندهی لازم و همچنین رابط شلنگ مختلف در ابعاد و اندازه های مختلف استفاده کرد.استفاده کرد.


آبیاری قطره ایی:
روشی است که در آن با برنامه ریزی از قبل, فشار کم و به صورت قطره ایی یا قطره چکانی ابیاری میشود. که با استفاده از دستگاه های آبیاری قطره ایی کلایبر میتوان انجام داد.

برای اطلاع بیشتر از محصولات این برند خوب و دیگر برندها.. شما می توانید با کارشناسان مجرب شرکت ماهان موتور وارد کننده انحصاری محصولات آبیاری در ایران (بهترین برند های دنیا) تماس بگیرید تا بر بررسی میزان سطح کشت و میزان آب مصرفی به شما مشاوره های درست در جهت خرید محصولات آبیاری داده شود.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

خرید موتور برق

خرید موتور برق ، و تامین آن : جهت تامین برق مورد نیاز در مکان هایی که قطعی برق زیاد بوده و نیاز به برق مستمر می باشد و یا مکان هایی که اصلا دسترسی به برق شهری وجود ندارد مانند باغ ها و ویلاهای خارج از شهر، پمپ آب، کارگاه های صنعتی و جوشکاری های سیار از موتور برق استفاده می گردد.
اولین گام برای خرید موتور برق مناسب، انتخاب صحیح موتور برق متناسب با تعداد فاز و توان مصرفی مورد نیاز شما می باشد که هم کارایی لازم را داشته باشد، هم صدای کمی داشته باشد و هزینه مقرون به صرفه باشد.
انواع موتور برق
. موتور برق بنزینی
. موتور برق کیفی (اینورتری)
. موتور برق دیزلی (گازوئیلی)
. موتور برق گازی
. موتور برق دوگانه سوز
. موتور برق نفتی و بنزینی

نحوه انتخاب صحیح موتور برق:
برای خرید موتور برق موارد زیر را باید در نظر گرفت:
۱- تعداد دستگاه های که نیاز به روشن شدن دارند.
a. مشخص کردن دستگاه ها و وسایلی که نیاز می باشد به صورت هم زمان روشن باشند.
۲- توان مصرفی
a. مقدار توان مصرفی بر حسب کیلوات و یا کاوا به منظور استارت اولیه و کار دائم را مشخص نمایید (برای این منظور می توان از کاتالوگ یا بروشور داخل دستگاه استفاده نمود.).
۳- ضریب ایمنی
a. برای جلوگیری از کاهش شدت جریان ۱۰ درصد به کل توان مصرفی اضافه نمایید.
۴- نوع سوخت مصرفی
a. سوختی رو که برای روشن کردن موتور برق در دسترس شما می باشد را مشخص نمایید. به طور مثال اگر سوخت بنزین در دسترس شما می باشد می توانید از موتور برق بنزینی استفاده نمایید.

رض کنید شما نیاز به روشن کردن یک پمپ آب ۲ اسب (توان مصرفی ۱۵۰۰ وات و توان شروع کار کرد ۳۰۰۰ وات) و دو عدد لامپ ۳۰ وات دارید.
توان مصرفی: ۱۵۰۰ + (۴۰×۲) = ۱۵۸۰ که به اضافه ۱۰ درصد ۱۷۳۸ وات می شود.
حداکثر توان: ۳۰۰۰+ (۴۰×۲) = ۳۰۸۰ که با مجموع ۱۰% برابر با ۳۳۸۸ وات می باشد.
در این حالت شما باید یک موتور برق با توان مصرفی ۱۷۳۸ وات و حداکثر توان ۳۳۸۸ وات تهیه بفرمایید.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

به الکتروموتور هایی که در محیط های با قابلیت انفجار، اشتعال و البته مخاطره آمیز از نظر نزدیکی با گازها و نیز مواد محترقه و مواد قابل اشتعال به کار برده می شود، الکتروموتور ضد انفجار میگویند. در همچین محیط هایی احتمال آتش سوزی با یک جرقه از سمت سیستم الکتریکی موتور کامل می شود.

 

در نتیجه الکتروموتور باید با دارا بودن ویژگی های ضدانفجار, موجب احتراق نشود و یا انفجار شکل گرفته را در خود خنثی کند.

 

موتور‌های ضد انفجار برای محیط‌های بسته طراحی می‌شوند ملاحظات اساسی برای این موتور‌ها این است که باید از بروز جرقه در محیطی که می‌تواند حاوی بخارات و گاز‌های قابل اشتعال باشد خودداری کند. موتور‌های ضد انفجاری برای محیط‌های بسته؛ سنگین و پر حجم هستند.

 

به طور کلی دو نوع درجه حفاظت وجود دارد.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

کترینگ میدان انقلاب

کترینگ میدان انقلاب، یکی از انواع ارتباطات در کترینگ میدان انقلاب که در نزدیکی هتل اورین تهران نیز میباشد ارتباط کلامی و برقراری این ارتباط با مشتریان است و در این کترینگ میدان انقلاب زیرمجموعه ارتباط کلامی، تماس تلفنی می باشد. لحن و آهنگ صدای شما در مکالمات تلفنی تاثیر روحی زیادی در مخاطب و مشتری دارد. فقط جواب دادن بله یا نه نشانه بی اعتنایی و بی توجهی به کسی که با شما صحبت می کند میباشد و نشانه بی حوصلگی شما در جواب دادن به ایشان نیز میباشد. از اداب تماس تلفنی در ارتباط کلامی پرسنل کترینگ میدان انقلاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکالمه تلفنی در هنگام صرف غذا، خلاف نزاکت است.
  • اگر سرگرم کاری هستید و فرصت کافی برای توجه به گفته‌های تلفن کننده را ندارید، به جای این که با بی توجهی خود، او را ناراحت کنید بهتر است از او خواهش کنید که چند دقیقه بعد تلفن کند یا به او بگویید که خودتان به او تلفن خواهید کرد.
  • در مواردی که می‌خواهید مطلب خاصی را به کسی بگویید، مخصوصا اگر با او آشنایی ندارید، اشاره مختصر به موضوع و پرسیدن این که آیا فرصت شنیدن مطالب شما را دارد یا خیر؟ نشانه ادب شماست.
  • در محیط کار، استفاده از تلفن برای مکالمات خصوصی را باید تا حد امکان محدود کرد. چنانچه با کسی صحبت می‌کنید که می‌دانید خیلی گرفتار است سعی کنید تا آن جا که ممکن است مکالمه ی مختصری داشته باشید و یا در مواقعی به او تلفن کنید که فرصت بیشتری دارد.
  • در صورتی که چند خط تلفن دارید، قبل از آن که صحبت خود را با یک تلفن تمام کنید با خط دیگر تلفن صحبت نکنید.
  • هنگامی که می خواهید به تلفن همراه کسی زنگ بزنید، بدون واسطه این کار را انجام دهید. تماس با تلفن ‌همراه افراد توسط فرد ثالث و یا منشی و ارتباط به شما می تواند خلاف نزاکت به شمار رود.

سلام و احوال پرسی در کترینگ میدان انقلاب، دست دادن، لباس و پوشش ظاهری، نحوه معرفی و آشنایی و تلفن زدن اگر چه همه در مرحله استقبال قرار می‌گیرند ولی به دلیل این که اولین دیدار اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد، مطرح می‌شود.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

تهیه غذا میدان انقلاب، فاصله های ارتباطی  جزیی از علامت های زبان بدن است و زبان بدن در تهیه غذا میدان انقلاب بسیار مهم است و به موارد زیر تقسیم بندی میشود:

  1. فاصله با حریم خصوصی Intimate distance :

این فاصله تا حدود ۴۵ سانتی متر را شامل میشود و در روابط صمیمانه افراد انجام می‌پذیرد، بغل کردن و در گوشی صحبت کردن از این نوع فاصله هاست. رعایت این فاصله بسیار در روابط با مشتریان موثر در تهیه غذا میدان انقلاب موثر است.

 

  1. فاصله با حریم شخصی personal distance :

 از ۴۵ تا ۱۲۰ سانتی متر را شامل میشود و عموما مصاحبه‌ ها و گفت‌وگوهای دو نفره در این فاصله انجام میشود. رعایت این فاصله هم در تهیه غذا میدان انقلاب جز اصول رفتاری مهم است و باید رعایت شود.

  1. فاصله با حریم اجتماع distance  social :

از ۱۲۰ تا ۳۶۰ سانتی متر را شامل میشود و اغلب مذاکرات تجاری، سیاسی و مراودات اجتماعی این گونه هستند اکثر مردم هنگام خرید از مغازه ها چنین فاصله‌هایی را رعایت می‌کنند و در تهیه غذا میدان انقلاب نیز این فاصله توسط مشتریان باید رعایت شود.

  1. فاصله با حریم عمومی public distance :

 از ۳۶0 تا 600 سانتی متر فاصله عمومی نامیده میشود این فاصله در سالن‌های سخنرانی، کنفرانس ها، کلاس درس بین سخنران و شنوندگان اتفاق می‌افتد و با توجه به فاصله ها، آواها ویژگی های خاصی میگیرند و محتوای خاصی از پیام ها تبادل می شود. در تهیه غذا میدان انقلاب فردی که با مشتری سر و کار دارد می بایست فروتن بوده و در سلام پیشگام باشد، منظم و سر وقت و با برنامه کارها را انجام بدهد و همچنین متبسم و چهره ای شاد داشته باشد. این ویژگی ها به خصوص در ارتباطات چهره به چهره مفید و ضروری است چرا که بدیهی‌ترین مزایای ملاقات‌های رو در رو، دست یافتن به فواید معنوی و نهفته ای است که با یک تبسم و دست دادن حاصل می‌شود.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

رستوران خوب در تهران

رستوران خوب در تهران رستوران خوب در تهران ، وقتی برای صرف یک وعده ی غذایی در کنار خانواده ،دوستان ، آشنایان و .. به رستوران میرویم انتظار داریم که کیفیت مناسب ، سرویس دهی منظم و محیطی آرام و دلنشین را تجربه کنیم
با توجه به تنوع بالایی که برای رستوران خوب در تهران وجود دارد انتخاب مکانی که تمامی فاکتور های لازم را داشته باشد بسیار سخت است و لازم است که قبل از رفتن حتما این فاکتور ها بررسی شود.



روش های شناخت رستوران های خوب در تهران

 

بررسی پیج مرتبط با رستوران و مشاهده ی نظرات مخاطبین و مشتری ها
بررسی سایت مربوط به رستوران و مشاهده ی نظرات و منوی موجود در سایت
بررسی هشتگ های مرتبط با اسم رستوران در فضاهای مجازی نظیر اینستاگرام و مشاهده ی عکس های به اشتراگ گذاشته شده توسط مخاطبین
و ...
همچنین میتوان با مراجعه حضوری به رستوران و مشاهده ی منوی غذایی آن و قیمت ها و همچنین نوع برخورد پرسنل و کارکنان با مشتری ها و نیز تمیزی و نظافت محیط رستوران و میزان شلوغ یا خلوت بودن رستوران در ساعاتی خاص ، به درکی نسبی از خوب بودن رستوران رسید.

رستوران و سفره خانه سنتی باران با تجربه کاری 5 ساله توسط ((آقای نوید اسماعیلی)) در سال 1392 تاسیس گردید این رستوران دارای امکانات ویژه و در سه بخش می باشد :
1- کترینگ (طبقه همکف )
2- رستوران ( طبقه اول )
3- کافه سنتی (طبقه دوم )

پرسنل رستوران از افراد ماهر و آموزش دیده انتخاب شده و در محیطی گرم و صمیمی به مشتریان ارائه خدمت می نماید.. برای ارائه خدمات بهتر بخش پرتال مشتریان این رستوران راه اندازی شد که آماده ارائه خدمات بیشتر به مشتریان عزیز هست.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

رستوران شیک در تهران

شیک بودن یک صفت اکتسابی است و بصورت ذاتی در چیزی وجود ندارد.
با نگاهی دقیق در محیط اطراف و کسب آگاهی میتوان آن را به وجود آورد.
این ویژگی مثبت را میتوان در انسان ها ، پوشش افراد و حتی چیدمان و دکوراسیون یک مکان از جمله رستوران مشاهده کرد.



از فاکتورهایی که موجب میشود یک رستوران را شیک نامید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:



دکوراسیون و چیدمانی منظم ، مرتب و رعایت هارمونی رنگ ها در محیط رستوران که تاثییر مثبتی در شادی و افزایش اشتهای مشتری خواهد داشت !
دارا بودن سالن خصوصی و مجزا از سالن عمومی برای برگزاری مهمانی های خاص
سرویس دهی منظم و رفتار محترمانه پرسنل
کیفیت بالای غذا و دارا بودن منوی کامل غذایی

رستوران و سفره خانه سنتی باران یکی از بهترین و شیک ترین رستوران های تهران می باشد که دارای 5 سال سابقه درخشان و کادری مجرب می باشد.

این رستوران دارای 3 بخش مجزا

1- کترینگ (طبقه همکف )
2- رستوران ( طبقه اول )
3- کافه سنتی (طبقه دوم )
می باشد.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

قاب پلاک استیل

قاب پلاک استیل محصولی ایرانی با کیفیت و با دوام بالا می باشد، از ویژگی های قاب پلاک استیل استفاده برای خودرو های ایرانی است. جنس این نوع قاب پلاک از استسل ضد زنگ به همراه یک روکش براق از کروم بوده و سبب ثابت شدن رنگ آن در شرایط آب و هوایی متفاوت است. استفاده از قاب پلاک خودرو استیل زیبایی خاصی به پلاک جلو و عقب خودرو می شود و در صورت ضربات که امکان دارد به جلو و عقب خودرو وارد شود محاقظت می نماید. عمر بالایی و همین سبب می شود برای خودرو جدید از آن استفاده نمایید. تولید قاب پلاک از فعالیت های شرکت طاها پلاستیک است.

مزایا قاب پلاک استیل


نصب آسان و سریع
سطح براق و ضد زنگ
مناسب برای تمامی خودروها
محافظت از پلاک خودرو
ایجاد ظاهری زیبا
سطح صاف و کاملا براق
دارای سایز بندی
ضد زنگ
هدف شرکت طاها پلاستیک جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد. و در راستای رسیدن به این هدف گام هایی برداشته است از جمله تولید قاب پلاک طلق دار، قاب پلاک اسپرت و قاب پلاک های زیبا و باکیفیت وبا قیمت مناسب برای رضایت مشتریان خود تلاش نموده است.

جهت سفارش قاب پلاک ماشین از شرکت طاها پلاست با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

09126004407 -02133816883

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

لوازم یدکی MVM 110

فروش و قیمت کلیه قطعات و لوازم موتور-جلو بندی-بدنه خودرو ام وی ام ۱۱۰ جدید و قدیمی شامل : سپر جلو و عقب-آینه بغل راننده و شاگرد-گلگیر-شل گیر-تسمه دینام-تسمه تایم-فن-رادیاتور آب-رادیاتور کولر-کمک فنر-سر پلوس چرخ جلو راننده و شاگرد-سیبک-دیاق آهنی چپ و راست-رام زیر موتور-میل موج گیر موتور-بازویی طبق-پوسته گیربکس-کاپوت جلو-دسته موتور پایین چپ و راست-دینام-واتر پمپ -پمپ روغن-پمپ قفل در-دستگیره در و صندلی-فیلتر بنزین و فیلتر هوا-سنسور روغن-پمپ کلاچ-سنسور گاز-سنسور آب-سنسور abs-واشر سر سیلندر-وایر و شیلنگ ها-درب-شیشه جلو و عقب-بوستر ترمز-لنت ترمز-چراغ جلو و عقب-چراغ راهنما-قطعات و لوازم جلو بندی و موتور-اگزوز-کاتالیزور-جلو پنجره-سیم کلاچ-فروش قطعات یدکی لیفان در تهران-سنسور اکسیژن-سنسور کربن-سوزن انژکتور-سنسور دور آرم mvm 110

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

بیوپسی پستان

بیوپسی سینه روشی است که نمونه کوچکی از بافت پستان را برای آزمایش برمی دارد. روشی برای ارزیابی ناحیه مشکوک در سینه است تا مشخص شود سرطان پستان است یا خیر. چندین روش بیوپسی سینه وجود دارد.
بیوپسی سینه نمونه ای از بافت را ارائه می دهد که پزشکان برای شناسایی و تشخیص ناهنجاری در سلول های تشکیل دهنده توده های سینه ، سایر تغییرات غیر معمول پستان ، یا یافته های مشکوک یا مربوط به یا سونوگرافی استفاده می کنند. گزارش آزمایشگاهی از بیوپسی سینه می تواند به تعیین نیاز شما به جراحی اضافی یا درمان دیگر کمک کند.
پزشک ممکن است بیوپسی پستان را در موارد زیر توصیه کند:
شما یا پزشک خود احساس توده یا ضخیم شدن در سینه خود می کنید و پزشک مشکوک به سرطان سینه است
ماموگرافی شما ناحیه مشکوکی را در سینه نشان می دهد
اسکن اولتراسوند یک یافته مشکوک را نشان می دهد
MRI سینه شما یافته مشکوکی را آشکار می کند
تغییرات غیرمعمول نوک سینه یا نواحی سینه از جمله پوسته پوسته شدن ، گودی پوست یا ترشحات خونی


خطرات مرتبط با بیوپسی سینه عبارتند از:
کبودی و تورم سینه
عفونت یا خونریزی در محل بیوپسی
بسته به میزان برداشتن بافت و نحوه بهبود سینه ، ظاهر سینه تغییر کرده است
بسته به نتایج بیوپسی ، جراحی اضافی یا درمان دیگر
در صورت بروز تب ، در صورت قرمز شدن یا گرم شدن محل بیوپسی یا تخلیه غیر معمول محل بیوپسی با پزشک خود تماس بگیرید. اینها می تواند نشانه های عفونت باشد که ممکن است نیاز به درمان فوری داشته باشد.
چندین روش بیوپسی سینه برای بدست آوردن نمونه بافت از پستان استفاده می شود. پزشک شما ممکن است یک روش خاص را بر اساس اندازه ، محل و سایر ویژگی های ناهنجاری سینه توصیه کند.
انواع بیوپسی سینه عبارتند از:
بیوپسی آسپیراسیون با سوزن نازک این ساده ترین نوع بیوپسی پستان است و ممکن است برای ارزیابی توده ای که در معاینه بالینی پستان احساس می شود استفاده شود.
بیوپسی سوزن اصلی. این نوع بیوپسی سینه ممکن است برای ارزیابی توده ای از سینه که در ماموگرافی یا سونوگرافی قابل مشاهده است یا پزشک شما در طول معاینه بالینی پستان احساس می کند (لمس می شود) استفاده شود. یک رادیولوژیست یا جراح از یک سوزن نازک و توخالی برای برداشتن نمونه های بافتی از توده سینه استفاده می کند.
بیوپسی استریوتاکتیک. در این نوع بیوپسی از ماموگرافی برای تعیین محل مناطق مشکوک در سینه استفاده می شود.
بیوپسی سوزنی هسته ای با سونوگرافی. این نوع بیوپسی سوزنی شامل سونوگرافی است ، یک روش تصویربرداری که از امواج صوتی با فرکانس بالا برای تولید تصاویر دقیق از ساختارهای بدن شما استفاده می کند.

  • مینا حامدی