اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

مرکز خرید دام زنده

در مراکز عرضه دام زنده در تهران سلامت دام زنده مورد تایید دامپزشکی می باشد و بازرسان گوشت نیز  در این مراکز بر بهداشتی و شرعی بودن کشتار و سلامت گوشت نظارت دارند. همچنین در صورتی‌ که دام خریداری شده و کشتار شده در این مراکز سالم نباشد خسارت آن پرداخت خواهد شد.

جهت خرید دام زنده با قیمت مناسب با مرکز دام زنده کوهستان تماس بگیرید.

09123943700 _ 88575414 _ 09195299414 _ 4427335

در مراکز فروش دام زنده ، علاوه بر گوسفند زنده دام های مختلف از جمله : گاو ، بره ، گوساله و … نیز به فروش میرسد.
مرکز دام زنده کوهستان , دام زنده همراه با قصاب با قیمت مناسب عرضه می کند و دام زنده را در محل مورد نظر شما تحویل می دهد. دام های مرکز خرید و فروش دام زنده اگر دارای مهر بهداشت نباشند ممکن است باعث ایجاد انواع بیماری در بین گوسفندان گردندو یا برخی از این مراکز هنگام فروش دام با خوراندن آب نمک به آنها وزن آنها را سنگین می کنند اما مرکز خرید و فروش دام زنده کوهستان در تهران به دور از این ترفند ها به دنبال رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.
گوسفندان و تمام دام های مرکز خرید و فروش دام زنده کوهستان علاوه بر اینکه به نحوه درست و عالی و در مکانی کاملا بهداشتی پرورش می یابند دارای بهترین گوشت می باشند.

جهت سفارش و خرید دام زنده از مرکز خرید دام زنده کوهستان , تماس بگیرید 09123943700

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی