اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

۳۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چاپ فلت بد

چاپ فلت بد که به چاپ uv معروف است به چاپ مستقیم روی اجسام گفته می شود .
چاپ فلت بد بهترین باکیفیت ترین و ماندگار ترین نوع در صنعت چاپ می باشد.
در چاپ یو وی جوهر به سرعت از حالت مایع به جامد تبدیل می شود. بدین ترتیب جوهر به طرز شفافی و با کیفیتی بالا بر روی سطح کار قرار می گیرد.
درحال حاضر چاپ یو وی یکی از پرکاربردترین فرایندهای چاپی درجهان می باشد.
این نوع چاپ بخش رو به رشد چاپ جوهرافشان دیجیتالی بوده و نسبت به چاپ های قدیمی ماندگارتر است.
چاپ یو وی بوسیله لامپ های فرابنفش که حین انجام چاپ ساتع می شود خشک می شود.
چرا میزان استقبال کاربران از روش چاپ یو وی به طور مداوم در حال افزایش است؟
علت این استقبال استثنایی را می توان در چهار عامل زیر خلاصه کرد.
امکان سفارشی سازی طرح و نحوه چاپ آن
سرعت سریع و با کیفیت
کاربرد گسترده روش چاپ یو وی
سازگاری با محیط زیست

از جمله کاربردهایی که می توان در چاپ فلت بد بکار گرفت .
چاپ روی شیشه. چرم .پلی کربنات .کارتن پلاست. ورق های پلکسی در صنعت تابلو سازی. چاپ مستقیم روی تیشرت با مانگاری بالا. چاپ روی فلزات .چاپ تابلو فرش. اسمان مجازی. مولتی استایل. ای بی اس. قاب گوشی. مقوا. چوب. انواع پلاستیک .پی وی سی و..... .

مزایای چاپ با دستگاه چاپ فلت بد :


انجام چاپ با دستگاه چاپ فلت بد، ماندگاری بسیار بالایی را دارا می باشد. در برابر نور خورشید کمترین میزان آسیب را خواهد دید همچنین در شستشو نیز این چاپ از بین نخواهد رفت
دستگاه چاپ فلت بد امکان چاپ، تا ارتفاع 15 سانتیمتر را دارا می باشد.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

هتل لاکچری تهران

هتل لاکچری تهران، انتخاب سخت افزار مناسب برای یک سیستم مدیریت اموال، به دشواری انتخاب یک نرم‌افزار مناسب نیست. امروزه بخش اعظم سخت افزارهای موجود در بازار با سیستم های عامل استاندارد کامپیوترها هم خوانی دارند. توجه به این موضوع ضروری است، چون بسیاری از برنامه‌های نرم‌افزاری به گونه‌ای نوشته شده اند که تنها روی این سیستم های عامل استاندارد اجرا می شوند. به هر حال شما باید سخت افزار خود را بر مبنای توانایی مورد نیاز برای کار با نرم‌افزار مورد نظرتان انتخاب کنید.

هتل لاکچری در میدان انقلاب تهران

ایجاد ارتباط در بین پایگاه داده‌های کامپیوتری(تبادل یا شبکه بندی اطلاعات) بسیار مهم است. از ان جا که هرروز کاربرد کامپیوترها پیچیده تر میشود، ایجاد ارتباط در بین پایگاه داده‌ها ضروری است. اطلاعات کسب شده از میهمانان به هنگام رزرو میتواند از سوی بخش بازاریابی و فروش هتل لاکچری تهران برای انجام تهیه امور مورد استفاده قرار گیرد.

قرار دادن سخت افزار در ایستگاه‌های کاربری باید بر مبنای تحلیل گردش کار هتل لاکچری مشابه استفاده شده برای هر فرایند یا تجهیزات جدید باشد. نیازهای مهمان(که کاربر نهایی خواهد بود)، کارمندی که تجهیزات را فعال میکند و دیگر پرسنلی که می خواهند به اطلاعات دسترسی یابند را همواره مدنظر قرار دهید. اطلاعاتی که شما از تحلیل نیازها به دست آورده اید، شما را در تبادل نیازهای خاص با مشاوران کامپیوتر که یک سیستم مدیریت اموال شما را در هتل لاکچری تهران نصب می کنند کمک و یاری خواهد داد.

عوامل دیگری که باید در انتخاب یک سیستم مدیریت اموال در هتل لاکچری تهران مناسب مد نظر قرار گیرد عبارتند از: درخواست های مشتری، طراحی و نصب، آموزش، منبع برق پشتیبانی و نگهداری. انتخاب یک برنامه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب به مدیران هتل لاکچری تهران کمک می کند تا نحوه ارائه سرویس به میهمانان و روحیه کارکنان را به حد ایده آل برساند. اگر قرار است از تجهیزات به نحوی مطلوب استفاده شود، باید پرسنلی که از سیستم ها استفاده میکنند آموزش کامل دیده باشند. برخی از شرکت های کامپیوتری برای تبلیغ برنامه ها و شبکه های کامپیوتری خود، شبکه های مجازی به هتل لاکچری تهران اجاره می‌دهند تا در جهت آموزش و آشنایی پرسنل از آن استفاده شود. این شیوه به پرسنل اجازه می‌دهد تا پیش از به کارگیری سیستم با آن آشنا شده و تجربه اندوزی کنند. اگر برق قطع شود چه اتفاقی می افتد؟ این نگرانی به همراه احتمال ضعیف شدن برق توسط فروشندگان کامپیوتر بررسی شده است. دستگاه های برق اضطراری باتری دار هنگام قطع برق مورد استفاده قرار می گیرند تا مانع از بین رفتن داده های عملیاتی شوند. مدیران هتل لاکچری تهران که مشکلات ناشی از قطع برق را تجربه کرده اند، به حفظ ارتباط بین بخش‌های مختلف و ثبت هزینه‌ها اهمیت می‌دهند. موضوع مهم در اتخاذ یک سیستم مدیریت اموال توافق نامه نگهداری است. در توافق نامه باید هزینه های مربوط به تغییر و جایگزینی سخت‌افزار و نرم‌افزار در نظر گرفته شده باشد. باید موارد مربوط به سرویس اضطراری و مدت زمان لازم برای سرویس کلی فهرست شده باشد. استفاده از تجهیزات شرکت اجاره دهنده، متضمن سودآوری قرارداد فوق می باشد.

 

 

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

بهترین هتل تهران 5 ستاره: هتل های مرتبط با سیستم های سرویس رزرو، از طریق یک شماره تلفن رایگان به سیستم ذخیره‌ جا متصل میشنود. شماره تلفن به طور گسترده به وسیله بخش های بازاریابی و فروش بهترین هتل تهران 5 ستاره توزیع میشود. میهمانان بالقوه‌ای که با این شماره تلفن تماس میگیرند، با متصدی دفتر اصلی رزرو بهترین هتل تهران 5 ستاره که به بانک اطلاعاتی اتاق های موجود در بهترین هتل تهران 5 ستاره دسترسی دارد، گفت وگو میکنند. برای مثال درخواست برای ذخیره یک اتاق ویژه، برای ایامی خاص، در بهترین هتل تهران ۵ ستاره می‌تواند با بانک داده های کامپیوتری انطباق داده شود. این کار معمولا به وسیله سازمانی انجام میشود که تمام هتل ها در کشور به سیستم تحت نظر آن سازمان وصل می باشند. اگر هتل مشارکت کننده برای ایام مورد درخواست مسافر اتاق داشته باشد، درخواست پردازش میشود. اگر اتاق موجود نباشد متصدی میتواند هتل های مجاور و هم درجه را که دارای اتاق در تاریخ مورد درخواست می باشند به مسافر پیشنهاد کند.

بهترین هتل تهران 5 ستاره تهران

بعد از این که متصدی مطمئن گردید که میتواند درخواست ذخیره اتاق میهمان را برآورده کند، در مورد زمان ورود و خروج از مهمان سوال خواهد کرد. هتل ها سیاست های منحصر به فردی را در مورد مدت زمان نگهداری اتاق رزرو شده دارند. به عنوان مثال در بهترین هتل تهران ۵ ستاره اتاق ذخیره شده حداکثر تا ساعت شش بعد از ظهر نگه داشته میشود و در صورت عدم حضور مهمان، ان را در اختیار دیگر متقاضیان قرار می‌دهند، در حالی که در بعضی از هتل‌های دیگر، زمان نگهداری اتاق تا چهار بعد از ظهر است. در هر مورد زمان ورود میهمان برای تضمین درآمد بهترین هتل تهران 5 ستاره بسیار مهم است. عدم فروش اتاق های مهمانانی که در زمان مقرر مراجعه نکرده اند، نشانه ضعف مدیر فرانت آفیس است. یک اتاق فروخته نشده در هر شب، فرصتی که برای همیشه از بین میرود و پیامدهای منفی زیادی روی صورت حساب سود و زیان دارد.

از آن جا که هتل باید زمان کافی برای فروش یک رزرو منتفی شده داشته باشد و از طرفی میهمان مایل نیست که اتاق رزرو شده اش قبل از ورود او به فروش مجدد برسد، برای برآورده کردن توقعات هتل و میهمان باید یک سیستم مطمئن وجود داشته باشد. سیستم های رزرو سنتی و کامپیوتری هر کدام میتوانند تنها سطوح مختلفی از تضمین‌های رزرو برای انجام این کار را ارائه کنند.

حفظ یک سیستم موجودی اتاق شامل آماده کردن و کنترل مستمر یک پایگاه داده ها است که نشان دهنده وضعیت اتاق ها می باشد و ارتباط فرانت آفیس با بخش های خانه داری، نگهداری و پرسنل رزرو را ضروری می سازد.

 پایگاه داده هایی که نشان دهنده وضعیت اتاق می باشند، به شیوه های مختلفی نگهداری می شوند. موضوع کنونی، خاطر نشان کردن اهمیت ایجاد سیستمی است که به پذیرشگر بهترین هتل تهران ۵ ستاره نشان دهد چه اتاق هایی برای فروش در دسترس قرار دارند و چه اتاق هایی خارج از سرویس هستند. وضعیت های مختلف عبارت اند از: اتاقی که هنوز در اشغال میهمان قبلی است، اتاق هایی که در آمار خالی بوده اند اما میهمانان تصمیم گرفته اند تا اقامت خود را تمدید کنند. اتاق هایی که خالی هستند اما هنوز تمیز و آماده سرویس دهی نشده اند، اتاق های خالی اما در دست تعمیر و در نهایت اتاق هایی که آماده فروش می باشند. پذیرشگر بهترین هتل تهران ۵ ستاره که یک اتاق نظافت نشده را به میهمان واگذار می‌کند، بی لیاقتی خود را نشان می دهد. همچنین فروش اتاقی که از قبل اشغال می باشد، باعث ناراحتی و خجالت میهمان مقیم و مهمان جدید میشود. تهیه گزارش های مربوط به وضعیت اتاق ها و آماده بودن آن ها برای کار پذیرش، امری حیاتی است. اعلام وضعیت جاری در حوزه مسئولیت بخش خانه داری و نگهداری است.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

هتل در تهران

هتل اورین تهران اولین هتل ساخته شده در تهران در بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران است و این هتل در تهران جزو هتل های 2ستاره ی ممتاز است و دارای کلیه امکانات و موارد لازم برای اقامت راحت و آسایش مهمانان است و دیگر این که این هتل در مرکز شهر تهران قرار دارد  و هتل به کلیه ی ادارات رسمی و دولتی و دفاتر کاری میدان انقلاب نزدیک است و در قلب پایتخت ایران میباشد. هتل در تهران بسیار زیاد است چون افراد زیادی به صورت روزانه برای کار یا درمان و تفریح به تهران میایند و احتیاج به اقامتی راحت و اسوده دارند و و تهران شهری است که کلیه دفاتر مرکزی شرکت های بزرگ و بسیاری از مراکز خصوصی بزرگ را دارا میباشد و هتل 2ستاره در تهران با این کیفیت بسایر کم است و هتل اورین تهران در مقایسه با هتل های هم رده و درجه کیفی خود بسیار عملکرد خوبی در ارائه خدمات و تمیزی اتاق ها و امکانات کافی ایفا کرده است.

هتل اورین در تهران

نام هتل اورین تهران برگرفته از کوه اورین در خوی میباشد که دو قله دارد و و هتل در تهران 5 نوع درجه بندی کیفی دارد ، رتبه‌بندی هتل‌ها بر اساس تعداد ستاره‌ها می‌تواند راهنمای مناسبی برای گردشگران باشد تا بر اساس خدماتی که می‌خواهند دریافت کنند انتخابی آگاهانه داشته باشند. اما لازم است بدانیم این رتبه‌بندی‌ها مبنای واحدی در سراسر دنیا ندارند و تعداد ستاره‌ها بر مبنای معیارهای متفاوتی داده می‌شود. هتل‌ها بر اساس معیارهایی که هر نهاد برای رتبه‌بندی خود در نظر می‌گیرد ارزشیابی می‌شوند. این معیارها گاهی به کیفیت خدماتی که گردشگران دریافت می‌کنند، ارتباطی ندارد. همچنین هر هتل ممکن است از نهادها یا وب‌سایت‌های مختلف تعداد ستاره‌های متفاوتی را دریافت کند. با این‌حال بیشتر سازمان‌ها و وب‌سایت‌های گردشگری مبنای رتبه‌بندی خود را شرح می‌دهند تا گردشگران با آگاهی بیشتری در مورد انتخاب هتل محل اقامتشان تصمیم بگیرند. باوجود گوناگونی رتبه‌بندی‌ها، به‌طور کلی می‌توان از تعداد ستاره‌های هر هتل کیفیت خدماتی را که ارائه می‌دهند پیش‌بینی کرد. در آمریکا به‌طور معمول هتل‌ها بین یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند که بیشتر هتل‌های قرار گرفته در یک گروه خدماتی شبیه به هم ارائه می‌دهند. هتل‌های ۵ ستاره، هتل‌های لوکسی هستند که عالی‌ترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهند. اتاق‌های هتل‌های پنج ستاره با تختخواب‌ها و ملحفه‌های مجلل آراسته‌شده و هر اتاق امکاناتی چون سیستم صوتی، ویدئو و جکوزی دارد. رستوران‌های متعددی در فضای هتل‌های پنج ستاره وجود دارد که انواع و اقسام غذاها را در منوی خود دارند. خدمات داخل اتاق شبانه‌روزی است و باشگاه بدن‌سازی، خدمه، پارکینگ و سایر خدمات از ملزومات این نوع هتل‌ها است. هتل های چهار ستاره هتل‌هایی با محیط رسمی، بزرگ و با خدمات درجه ۱ در این گروه قرار می‌گیرند. نزدیکی به مراکز خرید، محیط‌های تفریحی و رستوران‌ها نیز از دیگر امتیازات این هتل‌ها است. اتاق‌های مبله زیبا، رستوران، خدمه و پارکینگ هم از خدمات این هتل‌ها است.هتل های سه ستاره این هتل‌ها بیشتر در حاشیه بزرگ‌راه‌ها و مراکز تجاری واقع‌ شده‌اند. خدمات این هتل‌ها به نسبت خوب است و دارای اتاق‌های بزرگ با لابی‌های آراسته هستند. رستوران این هتل‌ها معمولاً در حد متوسط است ولی صبحانه، ناهار و شام را ارائه می‌دهند. دربان و خدمه، باشگاه بدن‌سازی کوچک و استخر در بیشتر هتل‌های ۳ ستاره وجود دارند. هتل های دو این هتل‌ها معمولاً بخشی از هتل‌های زنجیره ای به شمار می‌روند که دارای امکاناتی مناسب ولی محدود هستند. اتاق‌های کوچک یا متوسط این هتل‌ها مجهز به تلفن و تلویزیون است. خدمات داخل اتاق ممکن است ارائه نشود و معمولاً یک رستوران کوچک در فضای هتل موجود است.هتل های یک ستاره این هتل‌ها معمولاً کوچک هستند و در ملک شخصی مالک آن واقع‌ شده‌اند. فضای این هتل‌ها بیشتر شخصی بوده و تسهیلات ابتدایی ارائه می‌دهند. این هتل‌ها باید در نزدیکی مراکز تجاری، پایانه‌های حمل‌ونقل عمومی و رستوران‌ها ساخته شوند. به این نکته مهم توجه داشته باشید که سیستم ستاره دهی هتل‌ها و معنای تعداد ستاره‌ها در هر کشوری متفاوت است. برای مثال، هتل‌های ۵ ستاره ایالات‌متحده معمولاً اتاق‌های مجلل و فضایی مدرن دارند درحالی‌که در بیشتر کشورهای اروپایی، در هتل‌های ۵ ستاره خدماتی چون سرویس اتوی رایگان و خوش‌آمد گویی با گل یا هدیه ارائه می‌شود.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین قسمته ای هر خانه سرویس بهداشتی است ، بنابراین فقط لازم است که تمام روش های ممکن را در نظر بگیرید که باعث می شود آن نه تنها راحت بلکه بسیار کاربردی ، جذاب و جادار باشد. در این عصر حاضر ، سرمایه گذاری در وسایل با فناوری پیشرفته مانند فلاش تانک با کیفیت انتخاب بهتری است.

فلاش تانک با کیفیت جایی است که شستشوی توالت یا محرک و ظرف توالت تنها قسمت های قابل مشاهده است ، در حالی که بقیه یا در پشت دیوارها یا در کابینت پنهان می شوند.

مزایا

شاید برخی هنوز این گزینه را در نظر نگیرند ، شاید به این دلیل که از مزایای فلاش تانک با کیفیت آگاه نیستند.

فضای اضافی به حمام می دهد

از آنجا که مخزن روی دیوار است ، بدیهی است که از فضای صفر استفاده می کند. از این رو ، فضای ذخیره شده می تواند برای وسایل دیگری که برای حمام لازم است استفاده شود ، بیشتر اگر در توالت فرنگی آویز دیواری را انتخاب کنید ، زیرا فضای زیر آن می تواند توالت فضای بزرگتر و سطح کف اضافی را به حمام شما ببخشد.

تکنولوژی و دوام بالا

چنین وسایل حمام از پیشرفته ترین فن آوری و قطعات استفاده می کنند تا کاربران بدون نگرانی کار کنند. به کاربران این فرصت را می دهد تا نه تنها از عملکرد روان سیستم بلکه از دوام فوق العاده ای که می تواند تا ده ها سال طول بکشد لذت ببرند.

ظاهر زیبا و جذابیت

دلیل دیگر اینکه مردم این گزینه را انتخاب می کنند ظاهر و جذابیت کلی آن است. آن ها از طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ ها برای انتخاب برخوردار هستند ، بنابراین تکمیل آن با هر سبک حمام آسان است.

بهداشتی و بسیار آسان برای نگهداری و تمیز کردن

با یک فلاش تانک با کیفیت ، تمیز کردن بدون مانع را تجربه کنید. در مورد تمیز کردن زیر یا اطراف مخزن فکر نکنید ، زیرا تمیز کردن می تواند در یک مرحله سریع و آسان انجام شود. دیگر نیازی به نگرانی در مورد تبدیل شدن توالت به زیستگاه کپک نیست.

تفاوت سیفون و فلاش تانک

 بسیاری از افراد فلاش تانک و سیفون را یکی می دانند. از لحاظ فنی این دو باهم متفاوت می باشند. سیفون در واقع یک لوله به صورت خمیده می باشد که از آن در سیستم لوله کشی بسیار استفاده می شود. در واقع از سیفون به منظور جلوگیری از بوی فاضلاب به داخل ساختمان ها در سیستم لوله کشی فاضلاب استفاده می شود. بیشترین کاربرد سیفون در لوله کشی فاضلاب است. در بالاتر راجع به فلاش تانک توضیح دادیم و در اینجا متوجه ی تفاوت آن با سیفون شدید البته عموم به اشتباه این دو کلمه را به جای هم به کار می برند.

انواع فلاش تانک

به طور کلی فلاش تانک ها به دو دسته ی کلی توکار و روکار تقسیم می شوند. البته فلاش تانک های دکمه ای ، اتوماتیک و ... نیز وجود دارند که شامل دسته بندی فرعی فلاش تانک می شوند.

فلاش تانک روکار

فلاش تانک روکار نسبت به فلاش تانک توکار کاربرد کمتری دارد و هم چنین دارای قیمت کمتری می باشد. این نوع فلاش تانک ها از فلاش تانک های توکار دارای قدمت بیشتری می باشند. علت استفاده کم از این نوع فلاش تانک امکانات کم آن می باشد. ابن نوع فلاش تانک ها دارای محفظه ی بزرگ می باشند و به منظور تخلیه در کنار آن اهرم یا طنابی تعبیه شده است که با کشیدن آن عمل تخلیه صورت می گیرد.

فلاش تانک توکار

یکی از مزیت های فلاش تانک توکار این است که درون دیوار تعبیه می شوند. در واقع شما تنها قادر به مشاهده ی دکمه ی تخلیه فلاش تانک می باشید. این نوع فلاش تانک مناسب برای فضا های کوچک است. فلاش تانک توکار نسبت به فلاش تانک روکار دارای امکانات بیشتری می باشد از این جهت قیمت آن بیشتر و هم چنین دارای کاربرد بیشتری نیز می باشد. از مزایای این نوع فلاش تانک می توان به صدای کم آن در هنگام تخلیه اشاره نمود.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

سیفون ظرفشویی

سیفون ظرفشویی


برای مشاهده انواع سیفون های ظرفشویی و لباسشویی تولید شده در شرکت سکنا پلاست اینجا کلیک کنید

دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود آب در سینک ظرفشویی باقی بماند. برخی از علل ساده هستند در حالی که برخی دیگر پیچیده تر هستند.

دفع کامل زباله

گرفتگی فاضلاب

گرفتگی سیفون

دفع کامل زباله؟

با بررسی دفع زباله شروع کنید. آیا با غذا پر شده است؟ ممکن است تخلیه سینک ظرفشویی را مسدود کند.

تخلیه را اجرا کنید و بررسی کنید که آیا سینک ظرفشویی به درستی تخلیه می شود.

بیشتر بخوانید: علم دوش حمام، علم دوش یونیورست

مسدود شدن فاضلاب یا مسدود شدن شکاف هوا؟

در اینجا نحوه بررسی زهکشی آورده شده است:

آب را باز کنید. اگر آب از شکاف هوا به داخل سینک می‌ریزد یا روی زمین آشپزخانه می‌ریزد، تخلیه در شکاف هوا یا در شیلنگی که به سمت فاضلاب یا دفع زباله می‌رود مسدود می‌شود.

شلنگ تخلیه را بردارید؛ توسط گیره های شلنگ در جای خود ثابت می شود.

انسداد را بررسی کنید، آن را با برس یا پارچه روی سیم رخت آویز کاملا تمیز کنید و با شلنگ آن را بشویید.

داخل خروجی شکاف هوا را بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی در آن گیر کرده است. من جالب ترین چیزها را در شکاف هوایی پیدا کرده ام. با دیدن یک حلقه، یک کیسه پلاستیکی، یک مشت مو و چیزی شبیه به قسمتی از مار.

شیلنگ را تعویض کنید.

شلنگ را از شکاف هوایی که از سینک ظرفشویی می آید خارج کنید.

انتهای شلنگ را در یک سطل قرار دهید. آب را باز کنید و اجازه دهید داخل سطل تخلیه شود. اگر فشار آب مانند شلنگ باغچه باشد، درست کار می کند.

اجازه دهید برای چند ثانیه داخل سطل تخلیه شود تا هر فرصتی را به آن بدهید تا هر چیزی را که داخل شلنگ باقی مانده است بشویید.

سمت ورودی شکاف هوا را بررسی کنید و مطمئن شوید که عاری از زباله و سایر انسدادها باشد.

کانکتور سیفون سکناپلاست به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت شیلنگ تخلیه سینک ظرفشویی خود را به سیفون وصل کنید. اتصال 20 میلی متری برای شلنگ تخلیه سینک ظرفشویی مناسب است. نصب ساده است: شلنگ تخلیه سینک ظرفشویی خود را روی اتصال سیفون قرار دهید. سپس آن را با گیره شلنگ در بسته محکم کنید. واشر را روی کانکتور سیفون قرار داده و روی سیفون نصب کنید.

باهوش باشید، به سکنا پلاست اعتماد کنید. سکنا پلاست محصولات خود را با 5 سال ضمانت معتبر عرضه می کند

برای نوآوری های هوشمندانه و عملی، از برند سکنا پلاست استفاده کنید. تمامی محصولات سکنا پلاست از نمونه اولیه تا محصول آماده تولید تحت کنترل های کیفی جامع و دقیق قرار می گیرند.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

خرید فلاشتانک

خرید فلاشتانک

خرید فلاشتانک در میان  تجهیزات خانه معمولا لوازم سرویس بهداشتی از نوع وسایلی هستند که در بیشتر معرض خرابی و از کارافتادگی قرار دارند.

استفاده زیاد در طول  روز و تماس با آب و به خصوص مواد شوینده از مهم‌ترین دلایل آن است. به همین خاطر برای خیلی از ما پیش می‌آید که تصمیم بگیریم آن تجهیزات را تعویض کنیم و تجهیزات  جدید جایگزین آن‌ها کنیم.

در بعضی موارد نیز بخاطر بازسازی  یک خانه و یا ورود به خانه جدید  کل اسباب سرویس بهداشتی را نیز ممکن است عوض کنیم.

 اما نکته مهمی که وحود دارد آشنایی با تجهیزات سرویس های بهداشتی است که

 از حساسیت  بسیار بالایی برخوردار است.

 چراکه خریدفلاشتانک ها برای خانه علاوه‌ بر کیفیت و زیبایی آن  باید باهم هماهنگ هم باشند.

پس قطعا آگاهی و دقت در هنگام خرید وسایل برای خانه از نکات بسیار مهمی است که باید به آن‌ها توجه کرد. از آن‌جایی که تجهیزات سرویس بهداشتی نیز در بیت اسباب خانه اهمیت زیادی دارند شناخت آن‌ها  برای داشتن انتخابی درست بسیار مهم است. یکی اط این تجهیزات بسیار مهم فلاشتانک است.

 Buy a flashlight/خرید فلاشتانک

برای خریدفلاشتک با ما تماس حاصل فرمایید یا از سایت ما دیدن فرمایید

فلاشتانک وسیله‌ای از جنس پلاستیک و فلز و  است که در خود  آب را  ذخیره می‌کند و در سرویس های  بهداشتی برای شستش و تمیز کردن و توالت از آن آب استفاده می‌شود.

 فلاش تانک‌ها میتوانند در مصرف آب  بسیار به صرفه‌جویی کنند و تأثیر چشم گیری در کاهش مصرف آب هر خانه دارند.

  انواع خرید فلاشتانک 

فلاشتانک روکار

فلاشتانک تو کار

فلاشتانک اتوماتیک

فلاشتانک ضد باکتری

 

خرید فلاشتانک روکار:از قدیمی ترین نوع فلاشتانک است که با کشیدن یک تناب آب مخزن را تخلیه و باعث شستوشو میشود.این فلاشتانک فضای سرویس بهداشتی را به حد زیادی اشغال میکند و همچنین دارای صدای زیادی هستند. از انجایی ک این مدل قدیمی تر از بقیه مدل ها است  قابلیت دیگری ندارد اما به راحتی در هنگام بروز مشکلی ک نیاز به تعمیر داشته باشد میتوانید تمام قسمت های آن را در بازارتهیه کنید.بعضی از این فلاشتانک ها بجای تناب یا اهرم دارای کلمه هستند و شما با فشار دادن آن میتوانید آب ذخیره شده را تخلیه کنید.

 

خرید فلاشتانک تو کار: این نوش فلاشتانک برخلاف نوع قبلی مخزن خود را در داخل دیوار جای میدهد و فضای از سرویس شما را اشغال نمیکند و فقط دکمه ای که روی دیوار قرار داده اند مشخص است  علاوبر بر نوع قبلی میتواند مخزنی بزرگ تر داشته باشد و از نظر زیبایی و کاربرد بهتر از رو کار است اما به هنگام تعمیر پیدا کردن قسمت هایی مختلف آن معمولا سخت تر است.

 

خرید فلاشتانک اتوماتیک: از نظر بهداشتی و نظافت این نوع فلاشتانک بهترین نوع است . این فلاشتانک ها به صورت اتوماتیک زمانی که فرد درب سرویس را میبندد شروع به کار میکند و میتواند گزینه ی خوبی برای مکان های عمومی باشد.

 

خرید فلاشتانک ضد باکتری:خرید فلاش تانک ضد باکتری یا آنتی باکتریال  یکی از بهترین نوع از سایر فلاشتانک ها است. از نظر عملکرد تفاوتی با انواع دیگر آن ندارد،  برتری آن نسبت به بقیه انواع فلاشتانک در استفاده از مواد ضد باکتری است که محیط برای رشد باکتری و آلودگی‌ها دیگر را از بین می‌برد و که از نظر بهداشتی میتوان گفت بهترین نوع است.

 

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

مرکز سونوگرافی سینه

مرکز سونو گرافی سینه ما علاوه بر سایر تکنیک های تصویربرداری، سونوگرافی سینه را برای خدمات تشخیصی ممکن ارائه می دهیم.

برای اکثر زنان بالای 35 سال، ماموگرافی همراه با سونوگرافی پستان برای بررسی علائم پستان استفاده می شود. برای زنان زیر 35 سال، سونوگرافی سینه به تنهایی اغلب برای تعیین اینکه آیا توده سینه نیاز به بررسی بیشتر دارد کافی است.

مهم است که به یاد داشته باشید که اکثر توده های سینه در این گروه سنی خوش خیم (غیر سرطانی) هستند.

 

Breast Ultrasound Center

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سونوگرافی سینه در مرکز الوند با پزشکان متخصص ما در ارتباط باشید
تماس با الوند

نوبت گیری آنلاین

تصویربرداری اولتراسوند از پستان چیست؟


تصویربرداری اولتراسوند یک آزمایش پزشکی غیر تهاجمی است که به پزشکان در تشخیص و درمان شرایط پزشکی کمک می کند. ایمن و بدون درد است. با استفاده از امواج صوتی تصاویری از داخل بدن تولید می کند. به تصویربرداری اولتراسوند سونوگرافی نیز گفته می شود. از یک پروب کوچک به نام مبدل و ژل استفاده می کند که مستقیماً روی پوست قرار می گیرد. امواج صوتی با فرکانس بالا از کاوشگر از طریق ژل به بدن منتقل می شود. کاوشگر صداهایی را که باز می گردند جمع آوری می کند. یک کامپیوتر از آن امواج صوتی ،برای ایجاد یک تصویر استفاده می کند. در معاینات سونوگرافی از اشعه ایکس استفاده نمی شود. از آنجایی که اولتراسوند تصاویر را در زمان واقعی می گیرد، می تواند ساختار و حرکت اندام های داخلی بدن را نشان دهد. این تصاویر همچنین می توانند جریان خون را در رگ های خونی نشان دهند.

همچنین بخوانید: سونوگرافی چیست؟

سونوگرافی داپلر یک تکنیک سونوگرافی ویژه است که حرکت مواد را در بدن را ارزیابی می کند. این به پزشک اجازه می دهد تا جریان خون را از طریق شریان ها و سیاهرگ ها در بدن ببیند و ارزیابی کند.

سونوگرافی (US) پستان تصویری از ساختارهای داخلی سینه ایجاد می کند.

در طول معاینه سونوگرافی پستان، سونوگرافیست یا پزشک ممکن است از تکنیک‌های داپلر برای ارزیابی جریان خون یا کمبود جریان در هر توده پستان استفاده کند. در برخی موارد، این ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد علت توده ارائه دهد.

سونوگرافی سینه چگونه کار می کند؟


اولتراسوند از امواج صوتی برای تولید تصاویری از ساختارهای اعماق بدن استفاده می کند. اسکنر اولتراسوند امواج صوتی را به بدن می فرستد و سپس از بافت ها و اندام ها منعکس می شود. امواج صوتی در فرکانس‌های مختلف به گیرنده بازمی‌گردند و تشخیص این تغییرات ظریف به دستگاه سونوگرافی سینه اجازه می‌دهد تصویر دقیقی از آنچه در داخل سینه است ایجاد کند.

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

ترشح پستان

ترشح پستان

ترشح سینه، ترشحات نوک پستان بخشی از عملکرد سینه در دوران بارداری یا شیردهی است. همچنین ممکن است با تغییرات هورمونی قاعدگی و تغییرات فیبروکیستیک همراه باشد. ترشحات شیری رنگ پس از شیردهی معمولاً روی هر دو سینه تأثیر می گذارد و می تواند تا دو یا سه سال پس از قطع شیردهی ادامه یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون انجام سونوگرافی یا ماموگرافی در مرکز سونوگرافی الوند و نوبت گیری با ما تماس بگیرید

پاپیلوما یک تومور غیرسرطانی (خوش خیم) است که می تواند با ترشحات خونی همراه باشد. ترشحات مرتبط با پاپیلوما اغلب به صورت خود به خود رخ می دهد و یک مجرا را درگیر می کند. اگرچه ترشحات خونی ممکن است به خودی خود برطرف شود، پزشک شما احتمالاً ماموگرافی تشخیصی و سونوگرافی پستان را توصیه می کند تا ببیند چه چیزی باعث ترشح می شود. همچنین ممکن است برای تایید پاپیلوم بودن یا رد سرطان به بیوپسی نیاز داشته باشید. اگر بیوپسی وجود پاپیلوما را تایید کرد، پزشک شما را به یک جراح ارجاع می دهد تا در مورد گزینه های درمانی صحبت کند.

chest/ترشح پستان

اغلب ترشحات نوک سینه از یک بیماری خوش خیم ناشی می شود. با این حال، سرطان سینه یک احتمال است، به خصوص اگر:

توده ای در سینه وجود داشته باشد
فقط یک سینه تحت تأثیر قرار می گیرد
ترشحات حاوی خون یا شفاف هستند
ترشحات خود به خود و مداوم است
این ترشحات تنها یک مجرا را تحت تأثیر قرار می دهد

همچنین بخوانید:  مرکز سونوگرافی سینه

علل احتمالی ترشح از نوک پستان عبارتند از:

آبسه
قرص های ضد بارداری
سرطان پستان
عفونت سینه
کارسینوم مجرای درجا (DCIS)
اختلالات غدد درون ریز
تحریک بیش از حد سینه
سینه های فیبروکیستیک (بافت سینه توده یا طناب مانند)
گالاکتوره
آسیب یا ضربه به سینه
پاپیلوم داخل مجاری (رشد خوش خیم زگیل مانند در مجرای شیر)
اکتازی مجرای پستانی
مصرف دارو
تغییرات هورمونی چرخه قاعدگی
بیماری پاژه پستان
ماستیت پری مجاری
بارداری و شیردهی
پرولاکتینوما

علل نشان داده شده در اینجا معمولاً با این علامت همراه است. برای تشخیص دقیق با پزشک یا سایر متخصصین مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.
برای زنانی که شیر نمی دهند، مشاهده ترشحات نوک سینه می تواند نگران کننده باشد. اما اگر متوجه ترشح از نوک پستان خود شدید، دلیلی برای وحشت وجود ندارد. در حالی که ترشح از نوک پستان می تواند جدی باشد، در بیشتر موارد، یا طبیعی است یا به دلیل یک بیماری جزئی.

chest/ترشح پستان

با این حال، اگر شیر نمی‌دهید، هر زمان که متوجه ترشحات پستان شدید، باید با پزشک خود تماس بگیرید. بر اساس علائم شما و نتایج آزمایش‌های تشخیصی، پزشک بهترین روش درمانی را انتخاب می‌کند

  • مینا حامدی
  • ۰
  • ۰

بیوپسی سینه

چرا بیوپسی سینه انجام میشود؟

بیوپسی سینه برای بررسی توده ای که در سینه قابل احساس و یا لمس است.

برای بررسی مشکل مشاهده شده در ماموگرافی، مانند رسوبات کوچک کلسیم در بافت پستان
(میکروکلسیفیکاسیون) یا توده پر از مایع (کیست)

برای ارزیابی مشکلات نوک پستان، مانند ترشح خونی از نوک پستان

برای اینکه بفهمیم توده یا توده پستان سرطانی است (بدخیم) یا سرطانی نیست (خوش خیم)

یک توده یا سایر قسمت های نگران کننده در پستان ممکن است که ناشی از سرطان باشدو یا یا ممکن است ناشی از مشکل کم اهمیت دیگری باشد.

ممکن است دلایل دیگری وجود داشته باشد که پزشک شما بیوپسی سینه را توصیه کند.

biopsy/بیوپسی سینه

انواع بیوپسی سینه

انواع مختلفی از روش های بیوپسی سینه وجود دارد. نوع بیوپسی که انجام می دهید به محل و اندازه توده سینه یا ناحیه مورد نظر بستگی دارد.

بیوپسی ممکن است تحت بیهوشی موضعی ، ویا عمومی انجام شود. برای بی حسی موضعی، دارو برای بی حس کردن سینه به شما تزریق می شود. شما بیدار و میبینید اما هیچ دردی را احساس نمی کنید. برای بیهوشی عمومی به شما دارویی داده می شود تا در طول بیوپسی به خواب عمیقی نیز بپردازید.

بیشتر بخوانید: سونوگرافی واژینال، اکوی قلب جنین

  • مینا حامدی