اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

سقف کاذب مجازی

سقف کاذب مجازی

سقف کاذب مجازی با سقف استانداردی که از مواد تزئینی مانند گچ، پانل های پی وی سی، کاشی و غیره ساخته می شود متفاوت است.با انتخاب این سقف ها میتوانید خانه ی خود را رویایی کنید و از آنها لذت ببرید.

بین سقف استاندارد و سقف کاذب مجازی فضای خالی باقی مانده است. چاپ مستقیم سقف کاذب یک ماده عالی برای استفاده برای بهبود عایق صدا در سالن ها  است.

هنگام افزودن رنگ شخصی خود به خانه، هرگز نباید طراحی سقف را فراموش کنید. در حالی که مواد متعددی مانند چوب وجود دارد که می توان برای ایجاد سقف مورد نظر استفاده کرد، ما به شما می گوییم که چرا طرح های سقف کاذب مجازی جدید معرفی شده در حال تغییر هستند. تنوع های  سقفی در خانه های مدرن  با سقف کاذب مجازی که به دلیل فواید بسیاری که دارد، سر و صدای زیادی به پا کرده است.

m/سقف کاذب مجازی

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی سقف کاذب مجازی و سفارش با ما تماس بگیرید.

ویژگی های سقف مجازی

سقف کاذب  مجازی نه تنها ظاهر بهتری به اتاق می دهد، بلکه برای پنهان کردن سیم ها، لوله ها و عایق های سنگین نیز بسیار مفید است.

در بسیاری از دفاتر چند طبقه و ساختمان‌های تجاری، از سقف کاذب برای تامین یک سیستم HVAC استفاده می‌شود که هوای تمیز را در اتاق تامین می‌کند.

 

این سیستم را می توان به راحتی با برداشتن پانل سقف منطقه آسیب دیده و تعمیر مجدد آن تعمیر کرد. سیستم سقف کاذب نسبتا ارزان تر و نصب  آن آسان است.

شما می توانید با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود، طرح مختلفی را برای سقف کاذب مجازی خود انتخاب کنید.

 

سقف مجازی محبوب ترین انتخاب برای سقف های کاذب است. می توان آن را در الگوهای خیره کننده با وسایل روشنایی  خیره کننده ساخت.

این سقف ها که با طرح های متنوع و با توجه به نیاز و سلیقه ی شما طراحی میشود  طرح های ظریف زیادی را ارائه می دهد. آنها سبک وزن هستند، می توانند کانال کشی را حفظ کنند و اگر می خواهید با ارتفاع اتاق بازی کنید، به راحتی قابل حمل هستند.

این نوع سقف های کاذب  یکی از مقرون به صرفه ترین سقف های کاذب می باشد

سقف کاذب مجازی بسیار کم تعمیر است. سال ها ماندگار است و در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی موجود است.

 

اندازه گیری ارتفاع

برخی از  طراحی های سقف کاذب نیاز به فضای بیشتر نسبت به سایرین دارند. قبل از انتخاب نوع خاصی، ارتفاع دیوار مورد نیاز خود را علامت بزنید و میزان فضایی که برای سقف و تیرچه های بالای سر دارید را اندازه بگیرید. آماده باشید که ارتفاع سقف را چند اینچ افزایش یا کاهش دهید تا نیازهای نصب خود را برآورده کنید.

 

فضا

اطمینان حاصل کنید که شکل سقفی که انتخاب می کنید می تواند در فضای موجود مناسب باشد. لطفاً توجه نکنید که همه گزینه های سقفی که روی ابزار ما نشان داده شده اند در اندازه اتاق مربوطه قرار می گیرند.

 

تعمیرات آینده

از آنجایی که ممکن است زمانی فرا برسد که نیاز به تعمیر سقف کاذب خود داشته باشید، در حین خرید علاوه بر نصب فوری، تعمیرات بعدی را نیز در نظر بگیرید.

  • ۰۱/۰۵/۲۴
  • مینا حامدی

سقف کاذب مجازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی