اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا مدرن 

چگونه یک ویلای مدرن طراحی کنیم؟ تمایل و نیاز به ساخت ویلاهای مسکونی مدرن در بسیاری از جوامع رایج است، حتی  برخی ممکن است شامل چندین طبقه باشند. این به وضوح در محله هایی که خانواده ها درآمد بالایی دارند دیده می شود. میلیون ها نفر رویای ساختن ویلای خود را دارند، اما همه نمی توانند.

با این حال، افرادی  همیشه می توانند مطمئن شوند که طراحی ویلایشان با معماری مدرن است و درجه یک است.برای طراحی ویلای خود با استانداردهای گفته شده باید ویژگی های  خاصی را در نظر داشته باشید. بنابراین در این مقاله به ذکر و توضیح اصول ویلا سازی مدرن می پردازیم.

یک گفتگوی دوستانه میتواند زمینه ساز آشنایی بیشتر شما با تیم حرفه ای پایلون آرا شود که با پشتوانه 40 سال تجربه موفق در زمینه اجرای پروژه های ساختمانی فعالیت می کند با ما تماس بگیرید تا بیشتر در مورد طراحی ویلا مدرن صحبت کنیم و به شما کمک کنیم ویلای رویایی خود را داشته باشید.

 

عوامل مهم در طراحی معماری ویلای مدرن چیست؟

موقعیت ویلا؛ به طور کلی موقعیت مکانی مهمترین عامل هر ویلا سازی مدرن است. هنگامی که به دنبال مکانی برای زندگی هستید و به خصوص، اولین چیزی که بسیاری از مشتریان نگران آن هستند، مکان است.

اگر قصد دارید ویلایی را طراحی کنید که 24 ساعته در آن زندگی کنید، باید محله ای که ویلا در آن ساخته می شود و همچنین امکانات موجود در مناطق مجاور را بررسی کنید.

villa/طراحی ویلا مدرن

همچنین، اگر بچه دارید، باید مطمئن شوید که مدرسه ای نزدیک به ویلای شما وجود دارد و می توانید هر روز به راحتی به محل کار خود بروید. علاوه بر این، این عامل ممکن است جنبه های دیگری نیز داشته باشد.

با توجه به اینکه این ویلا خانه شما خواهد بود، بهتر است اطمینان پیدا کنید که در مکانی است که نور لازم خورشید صبحگاهی را دریافت می کند تا از طراوت و تغییر فضای ویلای خود هر روز مطمئن شوید.

این موضوع میتواند بسیار مهم باشد زیرا می تواند روی روحیه همه ی افراد در ویلا تأثیر بگذارد. همچنین، مهم است که اطمینان حاصل شود که ویلای خود در نزدیکی  یک کارخانه یا یک آزمایشگاه ساخته نشده است.

زیرا می تواند آلودگی زیادی برای خانواده شما و ویلا ایجاد کند. پس ترجیح داده می شود تا برای حفظ سلامتی خود و خانواده خود حد امکان از این مناطق خطرناک دوری کنید.

علاوه بر این، برای جلوگیری از ناراحتی ناشی از صدای خیابان‌های شلوغ و بوق‌های بلند ماشین، باید از زندگی در ویلاهای واقع در خیابان عمومی نیز خودداری کرد.

ساخت انواع ویلای مدرن

امروزه افراد برای ساخت ویلا به دنبال انتخاب های مدرن تری هستند. اما نمیدانند که چطور به خواسته ی خود برسند در این مطالب میخواهیم به شما کمک کنیم که چطور میتوانید صاحب یک ویلای مدرن شوید بدون آن که دچار سردرگمی شوید.

 ویلای مستقل

این ویلا ها معمولا یک یا چند طبقه است که  شامل باغ یا تراس هم میشود. بسیاری از ویلاهایی با متراژ بالا، ویلاهای چند خوابه هستند. این ویلا ممکن است در نزدیکی یا در یک اجتماع از ویلاهای دیگر ساخته شود.

ویلای نیمه مستقل

یک ویلای نیمه مستقل شبیه یک سازه دوبلکس است (و حتی ممکن است به صورت یک طبقه بندی شود) و معمولا دارای باغ و گاراژ متصل است. این دو واحد یک دیوار مشترک دارند.

ویلای لوکس

یک ویلای لوکس یک خانه سفارشی است که اغلب مساحت  زیادی دارد و از مواد و تزئینات با کیفیت بالا ساخته شده است. به طور کلی، یک ویلای لوکس دارای استخر خصوصی، آشپزخانه در فضای باز، باغ و تراس است.

خانه‌های مدرن معمولاً از نظر هندسی و سبکی ساده هستند و به دنبال ایجاد یک ظاهر شیک و مجلل به محل زندگی  افرد هستند. با بلوک‌های ساختمانی با کنتراست بالا، پنجره‌های عریض و اثاثیه شیوا، افراد می‌توانند عمارت مدرنی را ایجاد کنند که رقیب آنهایی است که می‌توان در تپه‌های هالیوود دید.

ساخت یک ویلای مدرن به مواد و مصالح زیادی نیاز دارد، اما عمل واقعی ساختن ویلای رویایی شما نباید خیلی سخت باشد، زیرا بسیاری از ساختمان‌های خانه‌های مدرن از نظر شکل ظاهری بسیار ساده هستند.

علیرغم اینکه طراحی و ساخت ویلا های مدرن  تا حدودی دلهره آور به نظر می رسند، ساخت آنها نسبتاً ساده است. حتی در ویلا هایی با طرح های چند طبقه، ایجاد یک ویلا مدرن ممکن است آنقدرها که به نظر می رسد دشوار نباشد.

  • ۰۱/۰۵/۲۴
  • مینا حامدی

طراحی ویلا مدرن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی