اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

خرید دام زنده

خرید دام زنده و گوسفند زنده با قیمت مناسب و بهداشتی

مرکز خربد و فروش گوسفند زنده و گوساله زنده ،دام زنده کوهستان با سالم ترین دام و با قیمت مناسب در خدمت شما می باشد .

جهت کسب اطلاع از قیمت روز گوسفند زنده و گوساله زنده دام زنده کوهستان تماس بگیرید و فقط با یک تماس دام زنده، گوسفند زنده و گوساله زنده خود را درب منزل به همراه قصاب تحویل بگیرید.

09123943700_88575414_09195299414_44273354

نکاتی در مورد خرید دام زنده:

گوشت گوسفند یکی از منابع بسیار مهم مواد مغذی مورد نیاز بدن محسوب می شود و میزان زیادی پروتئین و انواع ویتامین در آن وجود دارد که می توانند به سلامتی بدن انسان کمک بسزایی کنند. اما همان طور که گوشت های گوسفندی می توانند به سلامت انسان کمک کنند، می توانند سلامت او را هم به خطر بیندازند. برخی از گوسفندان و دام های زنده در پرورشگاه های غیر مجاز دام و نیز در روستا ها و دیگر اماکنی که چهارچوب های بهداشتی رعایت نمی شود، به برخی ویروس ها و بیماری های ویروسی مبتلا می شوند. در این صورت پرورش دهندگان برای جلوگیری از تلفات دام ها و نیز ضررات مالی که به آن ها وارد می شود، به ذبح گوسفندان و دام های دارای بیماری می پردازند. اگر گوشت این گونه دام ها به مصرف انسان برسد می تواند انواع بیماری ها را برای او به وجود آورد، هم چنین ممکن است که دام و گوسفند زنده دارای سلامت کامل باشد اما در زمان کشتار و ذبح در اماکن غیر بهداشتی به انواع میکروب ها و باکتری ها آغشته شوند و سبب به وجود آمدن بیماری های ویروسی و انگلی برای انسان شوند. زیرا گوشت های گوسفندزنده و نیز لاشه ی دام ها محل مناسبی برای کشت انواع ویروس ها و باکتری ها می باشد بنا بر این باید ذبح و کشتار گوسفند و سایر دام ها در اماکن معتبر از نظر بهداشتی صورت گیرد.

جهت خرید دام زنده سالم و گوسفند زنده سالم به همراه قصاب و تحویل دام زنده در محل با دامداران همراه شوید.

شماره ها جهت سفارش

09123943700_88575414_09195299414_44273354

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی