اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

تهیه غذا میدان انقلاب، فاصله های ارتباطی  جزیی از علامت های زبان بدن است و زبان بدن در تهیه غذا میدان انقلاب بسیار مهم است و به موارد زیر تقسیم بندی میشود:

  1. فاصله با حریم خصوصی Intimate distance :

این فاصله تا حدود ۴۵ سانتی متر را شامل میشود و در روابط صمیمانه افراد انجام می‌پذیرد، بغل کردن و در گوشی صحبت کردن از این نوع فاصله هاست. رعایت این فاصله بسیار در روابط با مشتریان موثر در تهیه غذا میدان انقلاب موثر است.

 

  1. فاصله با حریم شخصی personal distance :

 از ۴۵ تا ۱۲۰ سانتی متر را شامل میشود و عموما مصاحبه‌ ها و گفت‌وگوهای دو نفره در این فاصله انجام میشود. رعایت این فاصله هم در تهیه غذا میدان انقلاب جز اصول رفتاری مهم است و باید رعایت شود.

  1. فاصله با حریم اجتماع distance  social :

از ۱۲۰ تا ۳۶۰ سانتی متر را شامل میشود و اغلب مذاکرات تجاری، سیاسی و مراودات اجتماعی این گونه هستند اکثر مردم هنگام خرید از مغازه ها چنین فاصله‌هایی را رعایت می‌کنند و در تهیه غذا میدان انقلاب نیز این فاصله توسط مشتریان باید رعایت شود.

  1. فاصله با حریم عمومی public distance :

 از ۳۶0 تا 600 سانتی متر فاصله عمومی نامیده میشود این فاصله در سالن‌های سخنرانی، کنفرانس ها، کلاس درس بین سخنران و شنوندگان اتفاق می‌افتد و با توجه به فاصله ها، آواها ویژگی های خاصی میگیرند و محتوای خاصی از پیام ها تبادل می شود. در تهیه غذا میدان انقلاب فردی که با مشتری سر و کار دارد می بایست فروتن بوده و در سلام پیشگام باشد، منظم و سر وقت و با برنامه کارها را انجام بدهد و همچنین متبسم و چهره ای شاد داشته باشد. این ویژگی ها به خصوص در ارتباطات چهره به چهره مفید و ضروری است چرا که بدیهی‌ترین مزایای ملاقات‌های رو در رو، دست یافتن به فواید معنوی و نهفته ای است که با یک تبسم و دست دادن حاصل می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی