اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

دام زنده دامداران

پخش دام زنده دامداران با سالها تجربه و سابقه فروش گوسفند و گاو زنده در تهران تحت نظارت شهرداری آماده ارائه ی خدمات به شهروندان عزیز در تمامی نقاط تهران می باشد. دامهای ارسالی از نژاد ماکویی،مغان وافشاریی وکردی به شرط آب نمک نخوردن وپلاک دار میباشد قطعا با یکبار سفارش مشتری دامداران خواهید شد. دامداران با فروش دام زنده در تهران اقدام به ارسال قصاب نیز همراه با دام جهت مراسمات شما عزیزان مینماید. برای تماس با ما با شماره های زیر تماس بگیرید.

09195299414-09123943700

نکاتی در مورد خرید دام زنده دامداران:

شهروندان محترم جهت تهیه دام به مراکز مجاز عرضه بهداشتی دام مراجعه و از خرید دام زنده از کنار معابر عمومی و خیابان‌ها و افراد غیر مجاز خودداری نمایند.
باتوجه به مهیا بودن شرایط بهداشتی جهت ذبح دام و کنترل، بازرسی و معاینه بهداشتی توسط دامپزشکان در مراکز مجاز عرضه و قربانی دام، از ذبح دام‌ها در معابر عمومی و خیابان و کوچه پرهیز نمایند.
همکاران دامپزشک در مراکز مجاز عرضه بهداشتی دام با لباس فرم مخصوص آماده خدمت به هموطنان و بازرسی و معاینه بهداشتی دام قبل، حین و بعد از ذبح هستند.
در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از عدم بازرسی و معاینه قبل، حین یا پس از ذبح یاعرضه غیر بهداشتی و غیر مجاز دام، ‌مراتب را در اسرع وقت به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند.
چند سالی است که شهرداری تهران مراکزی را برای عرضه دام زنده در روز عید قربان در نظر گرفته‌است. این مراکز با همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار، شهرداری‌ مناطق، اداره کل دامپزشکی، کمیته امداد و بهزیستی فعالیت می‌کنند.
یکی از مهم ترین نکات مثبت دایر شدن چنین مراکزی آگاهی و اطمینان از سلامت دام و نحوه ذبح گوسفند است. به علاوه وجود این مراکز و عدم کشتار گوسفند در اماکن عمومی علاوه بر حفظ محیط زیست شهر به بهداشت و زیبایی منظر شهری هم کمک می‌کند.  در این مراکز دامپزشکان قبل و بعد از ذبح گوسفند را معاینه می‌کنند تا از سلامت دام و گوشت آن مطمئن شوند.

مزایای خرید دام زنده دامداران :

1-تازه گی گوشت 
2-استفاده از وسایل تمیز و مطمئن در کشتاردام زنده
3-قیمت مناسب گوشت 

طبیعتا ًدامهایی که در مراکز عرضه دام نگهداری می شوند تحت نظارت شهرداری می باشند و قبل از ذبح از سوی کارشناسان بررسی های لازم در مورد آن ها صورت می گیرد و در مورد دفع فضولاتی که بعد از ذبح دام در محیط پخش می شود و خون و فاضلابی که بسیار آلوده کننده است و بار آلودگی آن بیشتر است نظارت خود را اعمال می کنند .

 

  • ۰۱/۰۵/۱۵
  • مینا حامدی

دام زنده دامداران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی