اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

جذاب ترین هتل های ایران، پذیرشگر دارای فرصت‌های مناسبی برای ترویج سرویس جذاب ترین هتل های ایران طی مراحل ثبت میهمان است. مدیر فرانت آفیس همچنین بازاریابی را هم زیر نظر دارد، مزایای آموزش و جذب پرسنلی را که با مراحل مختلف فروش آشناتر می باشند، بهتر درک میکند. مدیر فرانت آفیس باید برنامه‌های ویژه‌ای برای پذیرشگر جذاب ترین هتل های ایران جهت ترغیب میهمانان برای انجام رزروهای اضافی تحت فرآیند ثبت، داشته باشد.

جذاب ترین هتل های درایران

این کار ممکن است مسافری را که برای ادامه سفرش به شهرهای دیگر، کار رزرو را انجام نداده و نرخ های شما را برای اقامت در دیگر هتل های موجود در زنجیره شما جذاب می بیند، ترغیب کند. این نوع تبلیغ برای هتل های زنجیره ای میتواند بسیار سودآور باشد. این تجربیات برای جذاب ترین هتل های ایران مستقل نیز میتواند مفید باشد، چون میهمانانی که به طور مداوم از یک شهر بازدید می‌کنند، ممکن است تمایل پیدا کنند برای سفرهای بعدی خود رزرو را انجام دهند.

افزایش رزروهای آینده نباید محدود به توصیه‌های پرسنل فرانت دسک شود. مانند به حداکثر رساندن نرخ اتاق که مورد بحث قرار گرفت، استفاده از حداکثر فرصت فروش باید سازماندهی شود و پذیرشگر به طور فعال در آن مشارکت کنند. این برنامه در صورت تداوم میتواند برای هتل سودآور باشد. مدیر فرانت آفیسی که مایل است طرحی برای فروش بیشتر اتاق ها ایجاد کند، باید فرصت رزرو اتاق های بیشتر، مهارت های فروشندگان، طرح های تشویقی و تاثیرات آن بر روی صورت حساب سود و زیان را مدنظر قرار دهد.

و یک پذیرشگر برای انجام رزروهای آتی با فرصت های مختلفی مواجه میشود. در طی مراحل ثبت، پذیرشگر میتواند از مهمانان سوال کند آیا برای مابقی زمان سفر نیاز به رزرو دیگری دارد؟ مجدداً هنگام خروج مسافر، پذیرشگر پرسش خود را تکرار کند که آیا مهمان نیاز به رزروهای دیگر دارد یا خیر؟ با طرح این سوالات، امکان تحقق رزرو های بعدی واقع گرایانه تر خواهد بود.

مهارت پرسنل فروش منجر به فروش اتاق های آینده و همچنین به حداکثر رساندن نرخ اتاق میشود. اگر پذیرشگر با نیت کمک به مهمان در طراحی سفرش، رزروهای آتی را به وی پیشنهاد کنند، در ترغیب مهمان برای انجام رزرو موفق‌تر خواهند بود. مدیر فرانت افیس جذاب ترین هتل های ایران باید برای ایجاد مهارت های مورد نیاز پرسنل برای ترغیب مهمانان، از طریق آموزش اقدام کنند. اگر پذیرشگر از حمایت مدیر فرانت افیس و پشتیبانی وی مطمئن گردد، افزایش فروش اتاق و رزروهای آتی را یک تلاش تیمی محسوب می‌کند.

 موفقیت در برنامه افزایش فروش اتاق از طریق تلاش پذیرشگر، از طریق ایجاد یک برنامه تشویقی، افزایش می‌یابد. مدیر فرانت آفیس میتواند رزروهای انجام شده طی یک روز را بررسی و تعیین کند که چه کسی رزروهای خاص را انجام داده است. ناظر شیفت نیز می تواند تعیین کند چه کسی هنگام انجام رزرو مشغول انجام وظیفه بوده و وظایف خود را بهتر انجام داده است تا بار دیگر با اتخاذ تدابیر تشویقی، نیازهای کارکنان برآورده گردد.

 تشخیص تاثیرات چنین طرحی بر روی صورتحساب سود و زیان بسیار ساده است، چون افزایش فروش اتاق، درآمد بیشتری ایجاد می‌کند. حسابدار جذاب ترین هتل های ایران به راحتی متوجه افزایش فروش میشود و مدیر فرانت آفیس قادر خواهد بود این افزایش را با استفاده از اطلاعات جدول غیررسمی رزرو، که نزد ناظر شیفت است، تایید کند. هزینه طرح های تشویقی باید با درآمد ایجاد شده به وسیله رزرورهای اضافی، سنجیده شود. پاداش‌های مالی و تعطیلات بیشتر در هزینه حقوق و دستمزد منعکس خواهد شد، اگرچه این هزینه ها ممکن است در مقایسه با عملیات کلی برنامه افزایش فروش اتاق ها، جزئی به نظر برسد اما کنترل چنین هزینه‌هایی بسیار مهم است.

  • ۰۱/۰۵/۱۵
  • مینا حامدی

جذاب ترین هتل های ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی