اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

جامایع

جامایع

جامایع؛ شرکت سکناپلاست جزء اولین تولیدکنندگان  لوازم بهداشتی ساختمانی از جمله اکسسوری های متنوع سرویس های بهداشتی ساختمان می باشد. یکی از پرکاربرد ترین محصولات در دسته اکسسوری جامایع های سکناپلاست می باشد که در حال حاضر در مدل طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه میشوند.

رسالت و تلاش گروه صنعتی سکناپلاست بر تولید محصولات مطابق با نیاز و سلیقه روز مصرف کنندگان می باشد .جامایع های شرکت سکنا پلاست با حفظ زیبایی و ایجاد کمال در کیفیت و کارایی، نمونه ای مناسب جهت ذخیره سازی مایع های دستشوئی و ظرف شوئی می باشند .

جا مایع های شرکت سکنا پلاست در سه طرح مختلف با رنگ های کروم ,سفید و طلایی موجود هستند . از جمله نکات حائز اهمیت  در خرید جا مایع اکسسوری می توان به وجود ظاهری  شکیل و زیبا و کیفیت ماندگار اشاره کرد که جا مایع های سکناپلاست این نیاز ها را با تولید پمپ تخلیه مایع در حد و اندازه  مناسب  و ایجاد مخزن مایع در حجم استاندارد و دکمه شصتی تخلیه مایع مناسب برآورده ساخته است .

حفظ سلامتی در شرایط شیوع ویروس کرونا با شست و شوی مکرر دست ها با کمترین تماس دست با سطوح جا مایع های سکناپلاست میسر شده است که علاوه بر حفظ سلامتی و ایجاد زیبایی در فضای سرویس بهداشتی راحتی ماندگاری محصول را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است.

مراحل نصب جامایع های شرکت سکناپلاست بسیار آسان و کاربردی می باشد .

مدل های جامایع سکناپلاست به صورت مخزن روی میز اکسسوری و مخازن با پوشش دکوری زیبا  که برای دیوار با یک پیچ نصب می شوند موجود می باشند.

از جمله مزایای این محصولات عبارتند از :

1)زیبایی ایده آل مصرف کنندگان

2)دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش

3)کیفیت ماندگار

4)نصب آسان

5)ایده آل برای استفاده در فضاهای محدود

6)استفاده در آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی _حمام _مدارس_ادارات_هتل ها و...

7)سهولت در پر کردن مخزن مایع در کمترین زمان

  • ۰۱/۰۵/۱۵
  • مینا حامدی

جامایع

سیفون با کیفیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی