اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

سیستم زیپ روف

معرفی سیستم زیپ روف

سیستم زیپ روف یکی از پیشرفته ترین فناوری روز دنیا جهت پوشش سقف و دیوار سالن های ورزشی ، اجتماعات، نمایشگاه ها ، فرودگاه ها، مراکز تجاری و اداری، قطار شهری و بین شهری و ... می باشد که می توان پوشش لایه نهایی را تا طول 150 متر مستقیما با ماشین آلات قابل حمل در محل سایت بر روی سقف به صورت یکپارچه تولید و زیپ نمود. این سیستم با قابلیت های فراوان از جمله شکل پذیری به فرم و منحنی های گوناگون ( مثبت و منفی) با دستگاه curving machine می توان زیباترین فرم ها را به کمک رایانه در طراحی معماری نوین سقف سالن ها را به ساده ترین و اقتصادی ترین روش اجرا نمود. از دیگر مزایای این سیستم سبکی وزن، سرعت اجرای بالا، تنوع رنگ، عایق حرارتی، رطوبتی و عمر طولانی با حفظ کیفیت و هزینه نگهداری پایین مطابق با استاندارهای جهانی می باشد.

در این سیستم به علت امکان حرکت ورق های نهائی زیپ شده بر روی کلیپس هایی که بر روی spacer هایی که در زیر نصب گردیده ( انبساط طولی و عرضی) باعث عمر طولانی سقف می شود. یکپارچه بودن سقف بدون استفاده از پیچ و پرچ و انعطاف پذیری و کاهش آلودگی صوتی تا 50 دسی بل این سیستم را به عنوان انتخاب اول مشتریان خود قرار گرفته است.

 

روش نصب سیستم پوشش زیپ روف:

این سیستم با قابلیت اجرا بر روی اسکلت های فلزی، سازه های فضائی، بتون با انواع فرم های هندسی دارای دیتال های گوناگون می باشد. و کلا می بایست سطح مورد نظر جهت اجرا را قبلا با استفاده از ابزارهای دقیق توسط پرسنل اجرائی کنترل و در صورت داشتن نقص فنی آن را رفع نمود پس از این مرحله با ورق های ذوزنقه که ضخامت های آن با توجه به فاصله پر لبن ها محاسبه می گردد به عنوان زیر ساخت تولید و نصب می گردد و سپس بر روی لایه زیرین لایه کنترل بخار و لایه هوا بند به وسیله دستگاه لیزر جوشکاری و نصب می گردد و همزمان با این مرحله نسبت به spacerها اقدام می گردد در مرحله بعدی با شابلون های دقیق اقدام به نصب کلیپس ها جهت قرار گرفتن ورق های نهایی بر روی آن ها می گردد و در صورتی که فرم هندسی سقف مورد نظر قوسی باشد با دستگاه curving machine نسبت به قوس دادن ( مثبت و یا منفی) اقدام و همزمان با قرار دادن پشم سنگ یا پشم شیشه که با انتخاب ضخامت محاسب مورد نیاز پروژه بر روی سقف فیکس می شود و با کنترل نهائی توسط پرسنل اجرائی در صورت بدون نقص بودن تمام مراحل نصب مرحله زیپ انجام می گردد و در آخر جهت تکمیل شدن اقدام به نصب و اجرای فلاشینگ مختلف، گاترها، اسنوگاردها، واک وی و ... می گردد.


  • ۰۱/۰۵/۱۳
  • مینا حامدی

زیپ روف

سیستم زیپ روف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی