اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

فلاش تانک

فلاش تانک محصولی است که در سرویس های بهداشتی ، حمام و دستشویی به جهت ذخیره حجم های متفاوتی از آب برای شست و شوی سرویس بهداشتی از جمله سنگ فرنگی و کاسه توالت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در دسته بندی محصولات بهداشتی ساختمانی تولید می شوند و به فروش می رسند که از جمله خصوصیاتی که در هنگام خرید این محصول حائز اهمیت می باشد کیفیت آن است که یکی از اساسی ترین موارد در انتخاب هر محصولی است محصولی دارای کیفیت بالاست که از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و آراسته باشد و از مواد و پلیمرهای مقاوم و مرغوب در ترکیبات آن ها استفاده شده باشد.

از تجهیزات لازم و ضروری برای سرویس بهداشتی می توان به فلاش تانک اشاره کرد. فلاش تانک یک محفظه برای ذخیره آب می باشد و دارای یک اهرم است که در صورت کشیدن اهرم آب درون محفظه با فشار زیاد تخلیه می شود. فلاش تانک وسیله ای است که باید در هر سرویس بهداشتی وجود داشته باشد. فلاش تانک ها انواع مختلفی دارند. از انواع فلاش تانک ها می توان به فلاش تانک توکار و روکار اشاره کرد. البته فلاش تانک های دکمه ای ، اتوماتیک و ... نیز وجود دارد اما در دسته بندی کلی فلاش تانک ها دو نوع هستند. سکنا پلاست ارائه دهنده انواع یونیورست حمام، اکسسوری حمام ، جامایع ، فلاش تانک با کیفیت و ... می باشد.

اصولا فلاش تانک در جوامع امروزی در اکثر کشور ها از جنس پلیمر تولید می شوند که دلیل استفاده از این ماده موارد زیر است : 

1)ظاهری زیبا

2)کیفیت ماندگار  در طول زمان

3)امکان ایجاد طرح های متفاوت و شکیل در طراحی و تولید

فلاش تانک از یک بدنه که به عنوان مخزن آب از آن نام برده می شود و یک پمپ تخلیه آب ، شیرفلوتر جهت آب گیری ،دسته اهرم تخلیه آب است تشکیل شده است. اهرم تخلیه آب به دو نحو زیر کار می کند :

1)به صورت فشار دادن دکمه جهت تخلیه آب در حجم های متفاوت

2) کشیدن دسته اهرم جهت تخله آب کامل موجود در مخزن

تمامی قطعات موجود در فلاش تانک از جنس پلیمر می باشد.فلاش تانک های موجود در بازار در شکل و مدل های متفاوتی به فروش می رسند که از جمله آن ها فلاش تانک هایی که روی کار (بر روی دیوار) نصب می شوند که ملاک های انتخاب آن ها از طرف مصرف کننده کیفیت بالای آن و داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش و داشتن علامت استاندارد بر روی فلاش تانک می باشد .

فلاش تانک ها در این چند دهه گذشته که توسط تولیدکنندگان تولید و روانه بازار شده اند به دو دسته تقسیم می شوند که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند  :

1) فلاش تانک های روکار

2) فلاش تانک های توکار 

متریال هر دو نوع  از جنس پلیمر ها می باشند . تولیدکنندگان و فروشندگان فعال در حوزه لوازم بهداشتی و ساختمانی در ایران باید به چند نکته مهم جهت فروش و تولید فلاش تانک و عرضه به بازار توجه اکید داشته باشند که عبارتند از :

1) تولید و فروش فلاشتانک ارزان قیمت و مقرون به صرفه

2) تولید و فروش محصول با کیفیت مطابق استاندارد ملی ایران

3) تولید محصول مطابق با نیاز و سلیقه روز مصرف کنندگان

مدل های جدید فلاشتانک که امروزه تولید و به فروش می رسند به صورت فلاشتانک های رنگی و طرحدار بر روی بدنه مخزن آن ها و فلاش تانک های توکار می باشند که هرکدام استاندارد ها و خصوصیات و شاخص های کیفی خود را دارند و تولید کنندگان موظف به رعایت این نکات و دادن گارانتی معتبر به مصرف کنندگان هستند.

سکنا پلاست از جمله برند مطرح در تولید فلاشتانک های روکار و توکار که در صنف تولیدکنندگان لوازم بهداشتی ساختمانی فعال هستند که رسالت آنان تولید فلاش تانک های زیبا و ارزان قیمت و مطابق با استاندارد های ایران می باشد .

شرکت سکنا پلاست تولید کننده انواع فلاش تانک های توکار و روکار با استاندارد پلیمری در طرح های متنوع و جذاب برای مصرف کنندگان با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات و قطعات در صنعت لوازم بهداشتی ساختمانی فعال و رو به رشد می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی