اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

آینه و اکسسوری

آینه و اکسسوری؛ استفاده خلاقانه از آینه ها و اکسسوری ها در خانه می تواند آنها را نه تنها برای بررسی ظاهر خانه شما مفید کند، بلکه برای گرفتن نور و پخش آن به گوشه های تاریک تر، ایجاد توهمات بافتی و فضایی، و برجسته کردن اکسسوری ها و زیور آلات مورد علاقه شما با انعکاس آنها در بینایی شما نیز مفید است.

بهبود نور با استفاده از آینه و اکسسوری


قرار دادن آینه در محل صحیح اتاق به شما امکان می دهد نور طبیعی را بهینه کنید. برای انجام این کار، آینه را در مجاورت یک پنجره قرار دهید تا زاویه نور را کاملاً بگیرد و آن را در سراسر اتاق بتاباند.

شرکت صنعتی سکنا پلاست انواع لوازم بهداشتی ساختمانی شامل انواع یونیورست، فلاشتانک و اکسسوری و ست سرویس بهداشتی را با بالاترین کیفیت و 5 سال ضمانت معتبر عرضه می کند.

 

ایجاد بافت با استفاده از آینه و اکسسوری


از آینه ها می توان برای ایجاد بافت به دو صورت استفاده کرد. اولین مورد با نصب یک قاب آینه بافتی است که سطح سه بعدی را به دیوار اضافه می کند. اینها می توانند به عنوان اثاثیه در هر اتاق عمل کنند.

راه دوم برای افزودن بافت به اتاق این است که آینه را طوری قرار دهید که یک شی بافت دار در اتاق را منعکس کند - برای مثال میز قهوه خوری روستایی، چوبی، گلدان یا اکسسوری ها.
به این فکر کنید که بیشتر وقت خود را در آن اتاق می گذرانید و دوست دارید چه زاویه ای را ببینید. به عنوان مثال، در اتاق نشیمن، زمانی که روی مبل می نشینید، ممکن است دوست داشته باشید که بتوانید گلدانی را ببینید که روی سطح پشت شما قرار گرفته است. در این صورت، می‌توانید آینه را در مقابل گلدان و مستقیماً در خط چشم خود قرار دهید.

باغ را به رخ بکشید:


به یاد داشته باشید که آینه‌ها فقط برای داخل خانه نیستند و وقتی زمان و تلاش زیادی برای ایجاد یک طراحی برای باغ صرف کرده‌ایم، چرا آن را منعکس نکنیم و از زوایای بیشتری از آن لذت ببریم؟

آینه های باغ را می توانیم در مکان های مختلفی قرار دهیم تا جلوه ای زیبا ایجاد کند. برای مثال، در مقابل محیط باغ در میان درختچه‌های شکوفه‌ده می‌تواند ایده یک دروازه مخفی را ایجاد کند.

از طرف دیگر، می توانید مجموعه ای از سه آینه کوچکتر را در امتداد دیوار قرار دهید تا فضای نشستن شما بزرگتر به نظر برسد. پنل های آینه ای روی زمین در میان حاشیه ها نیز می توانند آنها را پرتر، متراکم تر و شاداب تر نشان دهند.

کمد


هنگام آویزان کردن آینه در خانه خود از قانون یک سوم استفاده کنید. به سادگی ارتفاع قفسه مانتو یا کمد خود را بگیرید، آن را دو برابر کنید و ارتفاع ایده آلی برای آینه خود خواهید داشت. عرض آینه نباید بیشتر از خود کمد باشد.

برای مشاهده انواع آینه و اکسسوری تولید شده در شرکت سکنا پلاست اینجا کلیک کنید

  • ۰۱/۰۴/۳۰
  • مینا حامدی

آینه و اکسسوری

فلاشتانک

یونیورست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی