اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

سیفون فانتزی

سیفون فانتزی؛ در مراحل تعمیر در حمام یا آشپزخانه ، هنگام نصب لوله کشی جدید یا تعویض لوله کشی قدیمی ، یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید ، ماده ای است که از آن لوله های تخلیه و لوازم جانبی ، از جمله سیفون فانتزی ساخته شده است. این محصول وظیفه سرعت تخلیه را دارد و استفاده از آن با تعدادی از ویژگی های خاص به خصوص در آشپزخانه همراه است. در میان گزینه های دیگر ، انتخاب سیفون فانتزی فلزی با تعدادی از مزایای عملیاتی نسبت به آنالوگ های پلاستیکی متمایز می شود. علاوه بر مواد ، هنگام انتخاب ، باید به شکل سیفون توجه داشته باشید ، که همچنین بر ویژگی های خاص محصول تأثیر می گذارد.


سایت سکنا پلاست علاوه بر سیفون ، ارائه دهنده و عرضه کننده انواع فلاش تانک با کیفیت ، جا مایع ، اکسسوری حمام ، یونیورست و... می باشد. شما می توانید با کیفیت ترین لوازم بهداشتی را ازما تهیه نمایید. 

ماده ای که برای تولید سیفون استفاده می شود ویژگی های مشخصه محصول را به خصوصیات تحمیل می کند.

ویژگی سیفون های سکنا پلاست

استحکام – قدرت: فلز در برابر فشار مکانیکی قابل توجهی مقاومت می کند ، که به شما اجازه می دهد ترس نداشته باشید ، به عنوان مثال ، آسیب به سیفون توسط کودکان در حمام یا تنظیم مجدد اشیا زیر ظرفشویی در آشپزخانه.

ماندگاری آلیاژهایی که برای تولید سیفون فانتزی (چدن ، فولاد کروم ، برنز) استفاده می شود به چند دلیل برای کار طولانی مدت طراحی شده است: عدم خوردگی ، مقاومت در برابر مواد شیمیایی در مواد شوینده ، به جز سرامیک های حاوی اسید.

ظاهر زیبا فولاد کروم و برنز بسیار عالی به نظر می رسند. سطح چدن بسیار زیبا نیست ، اما برای نقاشی بسیار عالی است.

مقاومت عالی در برابر دمای بالا: یک سیفون فلزی در آشپزخانه به شما امکان می دهد مایعات را با هر درجه حرارت بدون ترس از آسیب رسیدن به لوله ها تخلیه کنید.

ساخت ساده سیفون از چندین قسمت تشکیل شده است ، هیچ قسمت آویز یا متحرکی ندارد ، به راحتی مونتاژ می شود ، بنابراین می توانید آن را خود نصب کنید.

ایمنی کامل در برابر آتش سوزی فلز ذوب نمی شود و نمی سوزد ، حتی اگر سیگار یا جسم سوزان وارد لوله شود ، هیچ چیز سیفون را تهدید نمی کند.

کیفیت سیفون فلزی ، به ویژه در انواع چدن ، فولاد کروم و سایر آلیاژهای موجود ، تا حد زیادی به کیفیت قطعات ریخته گری بستگی دارد. سیفون های ضعیف ساخته شده ممکن است دارای عکس العمل و ترک باشند و به احتمال زیاد برای تمام وقت دوام نخواهند داشت ، بنابراین نباید ارزان ترین گزینه ها را انتخاب کنید.

در انتخاب سیفون فانتزی مناسب باید تعدادی از معیارها در نظر گرفته شود ، از جمله نه تنها عملکرد و ظاهر محصول ، بلکه هدف سیفون ، مشخصات سیم کشی فاضلاب موجود و غیره است.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه فرمایید و با ما تماس حاصل نمایید 

  • ۰۱/۰۴/۲۹
  • مینا حامدی

سیفون فانتزی

سیفون فلکسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی