اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

خرید عمده شیرآلات

شیرآلات ساختمانیاز جمله تجهیزات آشپزخانه به حساب می آیند و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه نوین روز با 18 سال سابقه ی درخشان  از میان محصولات متنوع ایرانی و خارجی با بالاترین سطح کیفی و تنوع محصولات با توجه به بودجه ی خود خرید کنید. شیرآلات ساختمانی انواع متنوعی از جمله شیرآلات مدرن، فنری، منحنی و مینیمالیسم دارند که همگی این محصولات در فروشگاه نوین روز موجود می باشند و می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید عمده شیرآلات ساختمانی خود را انجام دهید.

شیرآلات ساختمانی وظیفه ی قطع و وصل کردن جریان آب و همچنین تنظیم میزان خروجی آب و ترکیب آب سرد و گرم را به جهت تنظیم دما بر عهده دارند که برخی از آنها کاربرد صنعتی و برخی دیگر کاربرد بهداشتی دارند. از دیگر نکات مهم هنگام خرید شیرآلات ساختمانی جنس بدنه، زیبایی و نمای ظاهری و صرفه جویی در آب است که می بایست به آن توجه داشت.

شیرآلات ساختمانی به طور معمول از جنس آلیاژ برنج یا سرب خشک اند و به دلیل اینکه این دو فلز به مرور زمن دچار خوردگی می شوند استفاده از آنها بدون روکش از نظر بهداشتی مورد تایید نخواهد بود. بنابراین برای جلوگیری از بروز عوامل بیماری زا و ایجاد تنوع ظاهری از روکش های متنوع در این صنعت استفاده می شود. برای بالا بردن میزان مقاومت شیرآلات در مقابل پوسیدگی های احتمالی از فلزاتی همچون برنج، مس، چدن، فولاد و یا استیل استفاده می شود. هرچه کیفیت آبکاری قطعات بالاتر باشد، شیرآلات با دوام تری خواهید داشت. برای خرید شیرآلات ساختمانی باید به میزان مقاومت قطعات در برابر دمای بالای آب نیز توجه داشت تا در حین مصرف شیرآلات دچار خوردگی نشوند و طعم و رنگ آب را تغییر ندهد و سلامتی افراد را به خطر نیندازند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی