اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

بهترین رستوران های تهران برای تولد|رستوران مناسب

بهترین رستوران های تهران برای تولد

قطعا روز تولد شما بهترین روز سال برای شما است. و به این ترتیب، تولد شما باید با احترامی که شایسته آن است برگزار شود. از گزینه‌های ناهار خوری خوب برای آراستن لباس‌ها گرفته تا شام‌های بزرگ و پرمعنا برای خانواده و دوستان عزیز خود. شما در رستوران‌ها می توانید با برگزاری تولد خود از این مهمانی لذت ببرید. 

 

سفره خانه سنتی و کترینگ باران ، آماده ی ارائه سفارشات مجالس ،مناسبت ها ، جشن ها و خدمات دهی به ارگان های دولتی و خصوصی می باشد. 

برای اطلاع از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید 

تماس با ما 

بهترین رستوران های تهران که می توانید جشن تولد های خود را به آنها بسپارید باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

1) غذای خوشمزه

همیشه غذا خوشمزه و خوب آماده شده است. کرایه برای نقطه قیمت و بازاری که در نظر گرفته شده است مناسب است. ضروری می باشد که مشتریان احساس کنند یک وعده غذایی عالی و لذت بخش خورده اند.

2) طیف وسیعی از نوشیدنی ها

یک رستوران موفق طیف خوبی از نوشیدنی ها را ارائه می دهد که سلیقه های مختلف را برآورده می کند. اگرچه برای سازماندهی پیچیده تر است، اما مطمئناً مشتریانی که خواهان تنوع هستند را خوشحال می کند. رستوران‌های خوب خوراکی‌ها، نوشیدنی های محبوب را عرضه می‌کنند و از مارک‌های ارزان‌تر با کیفیت مشکوک اجتناب می‌کنند.

3) خدمات خوب

گارسون ها وظایف خود را می دانند، کارآمد هستند و می توانند بهترین انتخاب ها را به مشتریان توصیه کنند. غذا با کمترین تأخیر باید سرو شود و پس از صرف غذا، مشتریان نباید مجبور باشند برای دریافت صورتحساب خود تلاش کنند.

4) فضای مهمان نواز

فضا آرام و دوستانه است. اگر موسیقی پخش می شود، مناسب است و صدا آنقدر بلند نیست که مشتریان نتوانند صحبت کنند. کارکنان آموزش دیده اند تا از رفتارهای منحرف کننده و ایجاد سر و صدای غیر ضروری اجتناب کنند.

5) هزینه مناسب

رستوران‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند، اما قانون طلایی این است که مشتریان باید احساس کنند که هزینه غذایشان منصفانه و معقول است، حتی در موسسات گران‌قیمت.

6) موقعیت مکانی مناسب

مکان رستوران باید مناسب باشد. یک فست فود موفق باید در یک مرکز خرید پرطرفدار باشد، در حالی که یک رستوران شیک باید در یک منطقه لوکس واقع شده باشد که دسترسی به آن آسان باشد. همیشه باید پارکینگ کافی برای مشتریان فراهم شود.

7) تخصص آشپزی

سرآشپزها به دلیل مهارت و خلاقیت در آشپزی انتخاب می شوند. این امر در مورد رستوران های سطح بالا و ارزان قیمت نیز صدق می کند. به همین ترتیب، مدیریت رستوران به غذا علاقه زیادی دارد، در انتخاب منوها شرکت می کند و مشتری مدار است. مدیریت و کارکنان دانش آشپزی مناسبی دارند.

8) بهداشت و نظافت

کل تاسیسات بدون عیب تمیز نگه داشته می شود. مناطق غذا خوردن را باید مرتباً تمیز کرد زیرا هیچ چیز به اندازه یک میز کثیف مشتریان را آزار نمی دهد. استانداردهای مناسب نگهداری و آماده سازی غذا برای کاهش خطر فاسد شدن غذا و از بین بردن خطر حوادثی که می تواند به شهرت رستوران آسیب برساند، رعایت می شود.

9) مهارت های مدیریتی

تیم مدیریت یک رستوران موفق به خوبی آموزش دیده است و نیاز به تعادل قیمت های فروش همراه با تهیه غذا، هزینه های نیروی کار و هزینه های سربار را درک می کند. آن‌ها مهارت‌های مدیریت افراد واقعاً خوبی را نشان می‌دهند و درک می‌کنند که کارکنان خوشحال به معنای مشتریان خوشحال هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی