اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

خرید فلاشتانک

خرید فلاشتانک

خرید فلاشتانک در میان  تجهیزات خانه معمولا لوازم سرویس بهداشتی از نوع وسایلی هستند که در بیشتر معرض خرابی و از کارافتادگی قرار دارند.

استفاده زیاد در طول  روز و تماس با آب و به خصوص مواد شوینده از مهم‌ترین دلایل آن است. به همین خاطر برای خیلی از ما پیش می‌آید که تصمیم بگیریم آن تجهیزات را تعویض کنیم و تجهیزات  جدید جایگزین آن‌ها کنیم.

در بعضی موارد نیز بخاطر بازسازی  یک خانه و یا ورود به خانه جدید  کل اسباب سرویس بهداشتی را نیز ممکن است عوض کنیم.

 اما نکته مهمی که وحود دارد آشنایی با تجهیزات سرویس های بهداشتی است که

 از حساسیت  بسیار بالایی برخوردار است.

 چراکه خریدفلاشتانک ها برای خانه علاوه‌ بر کیفیت و زیبایی آن  باید باهم هماهنگ هم باشند.

پس قطعا آگاهی و دقت در هنگام خرید وسایل برای خانه از نکات بسیار مهمی است که باید به آن‌ها توجه کرد. از آن‌جایی که تجهیزات سرویس بهداشتی نیز در بیت اسباب خانه اهمیت زیادی دارند شناخت آن‌ها  برای داشتن انتخابی درست بسیار مهم است. یکی اط این تجهیزات بسیار مهم فلاشتانک است.

 Buy a flashlight/خرید فلاشتانک

برای خریدفلاشتک با ما تماس حاصل فرمایید یا از سایت ما دیدن فرمایید

فلاشتانک وسیله‌ای از جنس پلاستیک و فلز و  است که در خود  آب را  ذخیره می‌کند و در سرویس های  بهداشتی برای شستش و تمیز کردن و توالت از آن آب استفاده می‌شود.

 فلاش تانک‌ها میتوانند در مصرف آب  بسیار به صرفه‌جویی کنند و تأثیر چشم گیری در کاهش مصرف آب هر خانه دارند.

  انواع خرید فلاشتانک 

فلاشتانک روکار

فلاشتانک تو کار

فلاشتانک اتوماتیک

فلاشتانک ضد باکتری

 

خرید فلاشتانک روکار:از قدیمی ترین نوع فلاشتانک است که با کشیدن یک تناب آب مخزن را تخلیه و باعث شستوشو میشود.این فلاشتانک فضای سرویس بهداشتی را به حد زیادی اشغال میکند و همچنین دارای صدای زیادی هستند. از انجایی ک این مدل قدیمی تر از بقیه مدل ها است  قابلیت دیگری ندارد اما به راحتی در هنگام بروز مشکلی ک نیاز به تعمیر داشته باشد میتوانید تمام قسمت های آن را در بازارتهیه کنید.بعضی از این فلاشتانک ها بجای تناب یا اهرم دارای کلمه هستند و شما با فشار دادن آن میتوانید آب ذخیره شده را تخلیه کنید.

 

خرید فلاشتانک تو کار: این نوش فلاشتانک برخلاف نوع قبلی مخزن خود را در داخل دیوار جای میدهد و فضای از سرویس شما را اشغال نمیکند و فقط دکمه ای که روی دیوار قرار داده اند مشخص است  علاوبر بر نوع قبلی میتواند مخزنی بزرگ تر داشته باشد و از نظر زیبایی و کاربرد بهتر از رو کار است اما به هنگام تعمیر پیدا کردن قسمت هایی مختلف آن معمولا سخت تر است.

 

خرید فلاشتانک اتوماتیک: از نظر بهداشتی و نظافت این نوع فلاشتانک بهترین نوع است . این فلاشتانک ها به صورت اتوماتیک زمانی که فرد درب سرویس را میبندد شروع به کار میکند و میتواند گزینه ی خوبی برای مکان های عمومی باشد.

 

خرید فلاشتانک ضد باکتری:خرید فلاش تانک ضد باکتری یا آنتی باکتریال  یکی از بهترین نوع از سایر فلاشتانک ها است. از نظر عملکرد تفاوتی با انواع دیگر آن ندارد،  برتری آن نسبت به بقیه انواع فلاشتانک در استفاده از مواد ضد باکتری است که محیط برای رشد باکتری و آلودگی‌ها دیگر را از بین می‌برد و که از نظر بهداشتی میتوان گفت بهترین نوع است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی