اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

وکیل طلاق

تمامی افراد ممکن است در زندگی زناشویی خود  با مشکلاتی مواجه شوند که در برخی از موارد، حل آنها نیازمند مراجعه به وکیل یا مشاور حقوقی باشد.

اگر چنین نیازی را احساس نمودید باید توجه داشت که انتخاب یک وکیل خوب، باتجربه و عالم در حقوق خانواده  که اصطلاحا چنین شخصی  وکیل طلاق نامیده میشود.

 وکیل طلاق می تواند در حل مشکلات و سرنوشت زندگی زناشویی  نقش و اهمیت زیادی داشته باشد.

درجامعه ایران، متاسفانه یکی از مهم ترین و پرتقاضاترین پرونده های حقوقی، پرونده های مربوط به طلاق و طلاق توافقی است.

و مطابق شریعت و همچنین در قوانین ایران، طلاق تنها توسط زوج یعنی مرد امکان پذیر است و به همین دلیل گرفتن طلاق از سوی زوجه (زن) سخت و دشوار بوده و چنین پرونده هایی پر از حساسیت و کاملا فنی خواهد بود.

وکیل طلاق

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل طلاق و یا مشاوره با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

باور اشتباهی بین مردم رایج شده است که تصور می کنند در محاکم قضایی بدون حضور و همراهی وکیل می توان به حقوق و خواسته خود رسید.

باید متذکر شد که شرط لازم و ضروری برای رسیدن به موفقیت در  پرونده های خانواده اعم از طلاق مهریه حضانت و… برخورداری از هوش، ذکاوت، علم و مهارت و همراهی یک وکیل باتجربه ( وکیل طلاق ) است.

وکیلی که علاوه بر تسلط به مواد قانونی و اطلاعات حقوقی، بصورت مستمر اطلاعات خود را با تغییرات قوانین که از سوی قانونگذار وضع می شود به روز نگه دارد.

وکیل طلاق باید آگاهی کامل به رویه دادگاه های بدوی و تجدید نظر و دیوان عالی کشور داشته باشد، علاقه مند به رشته حقوق شاخه خانواده باشد و روحیه ماجراجویی داشته و آرمانش احقاق حق موکل و رسیدن به نتیجه مطلوب باشد.

علاوه بر این اکثرا پرونده های خانواده یه سری پرونده های مرتبط را نیز به همراه دارد. اعم از نفقه فرزندان، نفقه، فرزند خواندگی، مهریه و… که برای دستیابی به نتیجه مطلوب در هریک از این موارد نیازمند استفاده از بهترین وکیل در تهران است.

لازم به ذکر است که طلاق انواع مختلفی نیز دارد.

نظرات (۱)

  • امید اهروانی
  • عالی بود

    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی