اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

لوازم آبیاری

امروزه هر خانه ایی باغی کوچک در میان خود دارد.که نیاز به آبیاری دارد.. و با توجه به کمبود آب در دنیا داشتن لواز آبیاری با قابلیت آبیاری بهینه و رعایت اصول محیط زیست بسیار مهم می باشد.
لوارم ابیاری کلایبر ایتالیا, با بیش از نیم قرن تجربه, نوآوری و خلاقیت این امکان را برای همگان فراهم کرده است.شرکت ماهان موتور نمایندیگی انحصاری و وارد کنند محصولات این شرکت در ایران می باشد.
کلایبر ایتالیا لوازم آبیاری در سه بخش آبیاری روی زمینی, آبیاری زیرزمینی و ابیاری قطره ایی را تولید کرده است و یک ابیاری حرفه ایی و دلنشین را برا شما فراهم کرده است.
آبیاری روی زمینی: یکی از ساده ترین انواع آبیاری است که برای آبیاری گلدان ها, چمن ها و گیاهان روی سطح زمین انجام میگیرد. با استفاده از شلنگ های آبیاری انعطاف پذیر کلایبر, شلنگ جمع کن های با کیفیت کلایبر و نازل های آبیاری


آبیاری زیرزمینی:

زمانی انجام میگیرد که ما نیاز به رطوبت رسانی به بخش ریشه را داریم بدون اینکه سطح خاک مرطوب شود.
که میتوان از سیستم آبیاری زیرزمینی به صورت اتوماتیک و با زماندهی لازم و همچنین رابط شلنگ مختلف در ابعاد و اندازه های مختلف استفاده کرد.استفاده کرد.


آبیاری قطره ایی:
روشی است که در آن با برنامه ریزی از قبل, فشار کم و به صورت قطره ایی یا قطره چکانی ابیاری میشود. که با استفاده از دستگاه های آبیاری قطره ایی کلایبر میتوان انجام داد.

برای اطلاع بیشتر از محصولات این برند خوب و دیگر برندها.. شما می توانید با کارشناسان مجرب شرکت ماهان موتور وارد کننده انحصاری محصولات آبیاری در ایران (بهترین برند های دنیا) تماس بگیرید تا بر بررسی میزان سطح کشت و میزان آب مصرفی به شما مشاوره های درست در جهت خرید محصولات آبیاری داده شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی