اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

املاک قبرس یکی از راه های مهاجرت آسان و سریع وهمچنین سرمایه گذاری پرسود درقبرس شمالی به شمار میرود.

ازآنجایی که املاک در قبرس نسبت به کشورهای دیگر اروپایی ارزان تر هستند ، برای سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس به میزان سرمایه ی کمتری نیاز دارید. همچنین براساس آمار و نمودارها، سالیانه نرخ ملک در قبرس بین 5 تا 15 % افزایش داشته و این میزان افزایش قیمت درسرمایه گذاری برای خریداران و سرمایه گذاران میزان قابل توجهی به شمار می رود. همچنین به جهت سهولت اموراداری در خرید ملک و دریافت اقامت خانوادگی از طریق خرید ملک در قبرس شمالی، تقاضای خرید املاک در قبرس سالیانه رو به افزایش است. درحال حاضر سرمایه گذاران متعددی از نقاط مختلف دنیا  از جمله کشورهای شمال اروپا و نوار اسکاندیناوی مانند آلمان، سوئد، هلند، انگلیس، کشور های روس زبان مانند روسیه، اوکراین، قزاقستان، کشور های آسیایی مانند ایران، عربستان، امارات و غیره، در قبرس از طریق خرید املاک و مستقلات اقدام به سرمایه گذاری می کنند. این نشان دهنده ی افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستقلات در قبرس و در نتیجه پیشرفت و توسعه اقتصادی در این کشور می باشد.

برای خرید املاک در قبرس ممکن است برای شما سوالاتی پیش بیاید دراین قسمت قصد پاسخگویی به سوالات متداول شما را داریم.

  • به چه میزان سرمایه برای خرید املاک در قبرس نیاز داریم؟

ازآنجایی که بیشتر شرکت ها و کمپانی های ساختمان سازی، املاک خود را به صورت شرایطی و اقساط میفروشند، برای شروع سرمایه گذاری به کل مبلغ ملک به صورت نقد نیاز ندارید و اکثر قرارداد ها با پرداخت حداقل 30% پیش پرداخت صورت میگیرند.

نرخ املاک به صورت متراژی نیست و به عواملی مانند موقعیت، لکیشن ،دید دریا،دسترسی و امکانات و... بستگی دارد، همچنین انواع املاک در قبرس شامل:  واحد های استودیو بدون اتاق خواب، واحد های آپارتمانی یک خوابه، واحد های آپارتمانی دو خوابه، واحد های آپارتمانی سه خوابه، ویلا های شهرکی، ویلاهای مستقل و پنت هاوس میباشند. میتوان  به صورت کلی شروع قیمت را از حداقل 45.000 پوند انگلستان در نظر گرفت.(برای اطلاعات کامل تر و دقیق تر با مشاورین بدون مرز در ارتباط باشید).

  • آیا به عنوان خارجی اجازه خرید املاک در قبرس شمالی را داریم؟

شما برای خرید املاک در قبرس و دریافت سند به نام به عنوان اتباع خارجی فقط نیاز به کسب اجازه خرید ملک برای اتباع خارجی را دارید که پروسه دریافت این اجازه بسیار راحت میباشد. البته شما در مرحله بستن قرارداد میتوانید بدون دریافت اجازه،قرارداد خود را به نام خود در اداره اسناد کل قبرس شمالی ثبت کرده و نه تنها ملک مربوطه به نام شما ثبت میشود بلکه در این مرحله میتوانید پروسه اقامت خود را شروع کرده و اقامت خود را دریافت کنید بدون نیاز به اینکه مبلغ کامل را پرداخت کرده و یا سند داشته باشید.(برای اطلاعات کامل تر و دقیق تر با مشاورین بدون مرز در ارتباط باشید).

  • آیا با خرید املاک در قبرس میتوان اقامت خانوادگی دریافت کرد و اعضای خانواده از امکاناتی مانند بیمه یا تحصیلات رایگان بهره مند شوند؟

شما با خرید ملک در قبرس شمالی میتوانید برای خود و تمام اعضای خانواده ی خود اقامت قبرس را دریافت کنید. همچنین فرزندان شما میتوانند در مدارس دولتی به صورت رایگان و مدارس و کالج های بین المللی با هزینه ی مناسب تحصیل کنند.به علاوه شما میتوانید از خدمات درمانی رایگان در بیمارستان های دولتی و بیمه های درمانی سالیانه با نرخ کاملا مناسب برای بیمارستان های خصوصی استفاده کنید.(برای اطلاعات کامل تر و دقیق تر با مشاورین بدون مرز در ارتباط باشید).

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی