اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

بهترین کشور اروپایی برای تحصیل کدام اند؟ این سوالی هست که بسیار از افراد که قصد مهاجرت تحصیلی دارند به آن فکر می کنند و جا دارد در این راستا تحقیق بیشتر بکنند. خیلی از دوستان دانشگاه های کشور آلمان را پیشنهاد می دهند به دلیل اینکه اگر موفق به پذیریش تحصیلی از دانشگاه های این کشور شود هزینه های تحصیل و اقامت شما رایگان خواهد بود. علاوه بر شرایط تحصیلی و زندگی این کشور از نظر علمی و تکنولوژی سطح بسیار بالایی در بین کشورها دارا می باشد و دانشگاه فنی مونیخ، دانشگاه هومبولت برلین و دانشگاه فنی آخن که در رشته هایی مانند شیمی، فیزیک، تاریخ، فلسفه و مهندسی مکانیک در این کشور جذابیت های زیادی برای تحصیل ایجاد کرده اند.

دانشگاه های فرانسه نیز پیشنهاد خوبی هست به این دلیل که در رتبه بندی QS در سال 2019 ده دانشگاه فرانسه در بین دانشگاه های برتر دنیا قرارداشتند ولی اگر می خواهید در تحصیل در این کشور موفق باشید حتما تلاشی در راستای آموختن زبان فرانسوی هم داشته باشید.

کشور اسپانیا علاوه بر جذابیت های زیبایی گردشگری دارای دانشگاه های بسیار قدرتمند و با سطوح علمی بالای می باشد. دلیل آن نیز مسلما ارزان تر بود تحصیل نسبت به کشورهای مثل انگلیس و امریکا هست. پیشنهاد ما به شما شهر های کوچک هست البته آموختن زبان اسپانیایی برای تحصیل در اسپانیا کمک زیادی به شما خواهد کرد.

کشور ایتالیا دارای 89 دانشگاه معتبر و کلی موسسه آموزشی هست که می شود در آن رشته هایی با زبان انگلیسی پیدا کرد.

کشور سوئد : در این کشور اگر تحصیلات در مقاطع بالا را جستجو کنید به هدف زده اید چرا که در بسیاری از دانشگاه تحصیل در دوره دکترا رایگان می باشد.

دانشگاه های کشور هلند نیز انتخاب خوبی برای مهاجرت تحصیلی می باشند چرا که در اروپا بیشترین رشته های را به زبان انگلیسی بعد از کشور انگلستان ارائه می دهند.

کشور لهستان به دلیل هزینه های پایین زندگی و تحصیل جای محبوب برای تحصیل بین کسانی هست که دنبال هزینه پایین برای تحصیل می باشند پس این کشور هم بررسی کنید.

تحصیل در فنلاند رایگان نیست ولی به دلیل کیفیت بالای نظام آموزشی این کشور و سطح بالای رفاه عمومی طرفداران زیادی برای تحصیل در این کشور صف کشیده اند.

تحصیل در نروژه رایگان نیست ولی به دلیل امکانات و زیبایی های گردشگری و انیت و رفاه اجتماعی بالای این کشور طرفداران زیادی در صف تحصیل این کشور قرار دارند و جالب است بدانید بالای 250 رشته به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی در این کشور ارئه می شود.

تحصیل در قبرس(شمالی/ جنوبی) : پیشنهاد ویژه ما به شما تحصیل در دانشگاه های کشور قبرس شمالی می باشد. دلایل مختلفی برای تایید این موضوع وجود دارد، از جمله وجود شعبات دانشگاه های معتبر بزرگ دنیا در این کشور، مدارک تحصیلی بیشتر دانشگاه ها در قبرس شمالی و در رشته های مختلف مورد تایید وزرات علوم ایران می باشد ، هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور نسبت به سایر کشور های اروپایی بسیار ارزان تر می باشد، امکان دریافت اقامت برای دانشجو به همراه خانواده ی وی، محیط چند ملیتی و اینتر نشتال، نزدیکی به ایران و اروپا و سفر آسان،امنیت بالا برای دانشجویان و خانواده هایشان به عنوان مهاجر، فرهنگ گرم و دوستانه مردم نیز باعث این شده تمامی افراد در بدو ورود احساس دوری و سختی مهاجرت را به مراتب کمتر احساس کنند. همچنین امکان مهاجرت و ادامه تحصیل آسان تر به کشور ها پیشرفته آمریکایی و اروپایی از دیگر مزایای مهاجرت و تحصیل در قبرس شمالی به شمار میرود.

دریافت بورس تحصیلی

دریافت بورس تحصیلی از نکاتی به حساب میرود که  شخص متقاضی تحصیل بتواند با خیال راحت و بدون هزینه به تحصیل در دانشگاه مد نظر خود بپردازد و همچنین امکان مهاجرت را نیز به راحتی برای افراد فراهم می کند. پس سعی کنید در گام اول به فکر گرفتن پذیرش تحصیلی همراه با بورسیه باشید. یکی از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه های قبرس شمالی امکان دریافت بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی برای بیشتر متقاضبان میباشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی