اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

مهاجرت به کشور قبرس شمالی از طریق کار از دیگر روش‌هایی است که بسیار عالی بوده و می‌تواند آینده‌ای شگفت انگیز را برای شما رقم بزند. در نظر داشته باشید که شما باید از تخصص کاری و اجازه اقامت و اجازه اشتغال در این کشور برخوردار باشید تا بتوانید ویزای کاری دریافت نمایید. شرکت‌هایی که در کشور قبرس شمالی نیاز به نیروی کاری دارند اغلب شرکت‌های سهامی، شرکت‌های تابعه و شاخه آن‌ها و شرکت‌های کسب و کار هستند.

هر یک از شرکت ها نیاز به مدیران اجرایی دارند که در هر شرکت حداقل 5 نفر واجد شرایط برای این پست خواهد بود. مورد دوم کارکنان مدیریت میانی هستند که نقش کارکنان اجرایی را به عهده دارند.

حداقل دستمزد و حقوق برای این افراد 1936 یورو اعلام شد است این در حالی است که حقوق مدیران اجرایی در کشور قبرس شمالی 3872 یورو است. تعداد کارکنان مدیریت مبانی در کشور قبرس شمالی به طور کلی دو نفر اعلام شده است مگر اینکه شرایط به صورتی باشد که این تعداد افزایش داشته باشد.

افرادی که در کشور قبرس شمالی تحصیل می‌کنند اجاره کار پاره وقت خواهند داشت در نظر داشته باشید که مزایای کار در کشور قبرس شمالی این است که زمان صرف شده برای درخواست اقامت کمتر می‌شود به کشورهای جهان سوم اعطای اقامت از طریق ثبت شرکت داده می‌شود.

افراد اجازه کار و اقامت نامحدود برای مدیریت ارشد دارند و به طور کلی اخذ مدارک و شرایط برای تابعیت نیز کمتر خواهد شد. برای ورود به کار باید بتوانید نظر یک کارفرما را جلب نمایید که این کار شاید در نگاه اول ساده نباشد اما در هر صورت باید حسن نیت شما از ورود به کار در این کشور مشخص باشد نیاز است که افراد بتوانند رزومه خوبی داشته باشند افرادی که سابقه کاری بهتری دارند در کشور قبرس شمالی می‌توانند به رشد خوبی دست یابند.

یک اصل بسیار مهم این است که کار در کشور قبرس شمالی می تواند با حقوق کم در ابتدا همراه باشد که کمک به یادگیری مهارت کرده و سبب می شود که افراد به رتبه خوبی برسند. اینطور که شواهد نشان می‌دهد کشور قبرس شمالی یک کشور با پتانسیل کاری بالا برای افراد تحصیل کرده است که می‌تواند فضای رشد بهتری را فراهم سازد.

یکی از مهم ترین شاخص هایی که متقاضیان مهاجرت به هر کشوری باید از آن اطلاع داشته باشند نرخ بیکاری کشور مورد نظر است، به خصوص اگر افراد قصد مهاجرت از طریق کار را داشته باشند. برای مهاجرت از طریق کار در قبرس باید به نرخ بیکاری قبرس توجه داشته باشیم. نرخ بیکاری یک کشور نشان دهنده آن است که متقاضی درآن کشور چه مقدار شانس برای یافتن کار مورد نظر خود دارد. طبیعی است که هر چه این نرخ پایین تر باشد شانس فرد برای پیدا کردن کار بیشتر است و در واقع یعنی کشوری که نرخ بیکاری پایینی دارد توانسته برای افراد زیادی کار مناسب تهیه نماید در نتیجه شانس متقاضی نیز برای پیدا کردن کار مناسب بیشتر است.

در ادامه نرخ بیکاری کشور قبرس در سال های اخیر را مشاهده می کنید. همان طور که می بینید، نرخ بیکاری کشور قبرس در سال 2002 کمترین میزان خود یعنی %3 را داشته و در سال 2013 بیشترین نرخ بیکاری در کشور قبرس یعنی 16% بوده است اما این نرخ کم کم کاهش یافته و در حال حاضر به حدود 7.4 رسیده است هرچند نرخ بیکاری قبرس همچنان نسبت به کشورهایی چون آلمان یا اتریش زیاد است. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا با مقایسه نرخ بیکاری کشورها بهترین تصمیم را برای مهاجرت خود بگیرید

یکی از مهم ترین موارد برای افرادی که قصد مهاجرت از طریق کار در قبرس را دارند و حتماً باید آن ها را مد نظر قرار دهند این است که آیا تخصص و حرفه متقاضی جزو مشاغل مورد نیاز در آن کشور هست یا خیر. همه کشور ها در برخی از رشته ها و تخصص ها کمبود نیرو دارند و به همین دلیل سالانه لیست مشاغل مورد نیاز خود را به صورت رسمی منتشر می کنند و از مهاجرینی که رشته و تخصص آن ها جزو لیست منتشر شده است استقبال ویژه ای به عمل می آورند و از آن ها حمایت می کنند. همان طورکه قبلا گفتیم، به مهاجرینی که برای کار در قبرس اقدام می کنند اقامتی چهارساله اعطا می شود که قابلیت تمدید ندارد اما اگر شغل و تخصص متقاضی جزو مشاغل موردنیاز باشد این امکان وجود دارد که اقامت فرد تمدید گردد.

همچنین فرد می تواند به راحتی با هر چند سال سابقه کاری که در رشته های پر تقاضا دارد برای اخذ اقامت دائم کشور قبرس اقدام نماید. این مشاغل و رشته های پر تقاضا و مورد نیاز در کشور قبرس عبارتند از رشته های اقتصاد و رشته های مهندسی همچون برق و IT. در ادامه چند رشته از این مشاغل مورد نیاز را برای شما قرار داده ایم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی