اطلاع رسانی

بحث آزاد

اطلاع رسانی

بحث آزاد

  • ۰
  • ۰

هتل نزدیک مترو در تهران، ارتباطات غیر کلامی (زبان بدن) یکی از انواع ارتباطات است که برای هتل نزدیک مترو در تهران بسیار حائز اهمیت است. ارتباطات غیر کلامی همان زبان بدن است و افراد برای تبادل پیام علاوه بر به کارگیری کلمات در ارسال کلام، حرکات، ایما و اشاراتی را با بسیاری از اعضای بدن مبادله می کنند. طرز قرار گرفتن، راه رفتن، ایستادن، حرکات دست، انگشتان و چشم‌ها، عضلات و رنگ چهره، لحن و آهنگ صدا، طرز لباس پوشیدن و غیره از علامت نشانه های غیرکلامی هستند.

هتل اورین نزدیک مترو در تهران

لباس و پوشش ظاهری یکی از موارد زیر مجموعه ارتباطات غیر کلامی یا همان زبان بدن است که در هتل نزدیک مترو در تهران خیلی مهم است و یکی از قوانین مربوط به هتل نزدیک مترو در تهران است. لباس متحدالشکل یا یونیفرم معنای خاصی دارد و بیانگر درجه و مقام و پایگاه اجتماعی کسی است که آن را در بر دارد، کسی که لباس نظامی در بر دارد هر چند از نظر رفتار و نگرش برای ما ناشناس باشد به صرف پوشیدن لباس خاص، بسیاری از ویژگی های رفتاری و نگرشی او قابل تشخیص است. بسیاری از پژوهشگران ارتباطات، بر این باور اند که لباس معمولی کم و بیش همین عمل را انجام می دهد. برای مثال اگر شما لباس مرتبط با پایگاه اجتماعی بالایی را در بر داشته باشید و هیچ کس شما را نشناسد، در عبور از عرض یک خیابان شلوغ بیشتر از کسی که لباس پایگاه اجتماعی پایین‌تر را در بر دارد مورد توجه قرار خواهید گرفت و آسان تر به شما راه خواهند داد.

اصولاً تمیزی و آراستگی ظاهر، به ویژه در لباس های شما نشانگر شخصیت و ارزشی است که شما به خود و حتی به دیگران قائل هستید. بنابراین در هنگام انجام وظیفه، پوشیدن لباسی که نشانگر شغل شما باشد از یک طرف و تمیزی و آراستگی آن از طرف دیگر موجب موفقیت شما در کار و ارتباط صمیمانه شما با دیگران خواهد بود.

وقتی میهمانان آراستگی ظاهری و تمیزی لباس شما را می‌بینند، احترام بیشتری برای شما قائل شده و در رضایت مندی آن ها بسیار موثرتر خواهد بود. میهمانان و مشتریان هتل نزدیک مترو در تهران معتقد اند کسی که به وضعیت ظاهری خود نمی رسد در حقیقت احترامی برای آنان قائل نیست و لذا دارای ارزش و احترام کمتری است. پس تلاش کنیم تا در بهترین وضعیت در مقابل مشتریان ظاهر شویم.

در برخورد با دیگران به خصوص هنگامی که برای اولین بار با کسی روبرو می شویم چیزی که قبل از همه در شخص مقابل اثر می گذارد وزن ظاهری یعنی لباس است. لباس پوشیدن می‌بایست با سن، موقعیت و محیطی که در آن زندگی می کنید تناسب داشته باشد. گران و نو بودن لباس مهم نیست، لباس تمیز بر تن داشته باشید. هرکس باید بداند چه رنگ و فرم لباسی برای او مناسب است. افراد مسن و به خصوص خانم های مسن نباید در پوشیدن لباس از جوانان تقلید کنند. لباس دیگران را به عاریت گرفتن کاری است که کمتر کسی به آن تمایل دارد. نپوشیدن جوراب در حضور میهمانان و نشستن با پاهای برهنه خلاف نزاکت است. زیاد تابع مد بودن صحیح نیست، بهتر است از مد های جدید با عجله استقبال نشود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی